eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Budowa Domu Ludowego we wsi Mierzwin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-16

Ogłoszenie nr 510227733-N-2020 z dnia 16-11-2020 r.

Gmina Bolesławiec: Budowa Domu Ludowego we wsi Mierzwin

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590707-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bolesławiec, Krajowy numer identyfikacyjny 23082145700000, ul. Teatralna 1 a, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 75 732 32 21, e-mail urzadgminy@gminaboleslawiec.pl, faks 75 735 17 83.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gminaboleslawiec.pl/354/407/postepowania-powyzej-30-tys-euro.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa Domu Ludowego we wsi Mierzwin

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

I.I.271.09.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa Domu Ludowego we wsi Mierzwin wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej, instalacji ogrzewania, instalacji wentylacji i klimatyzacji wraz z zagospodarowaniem terenów zewnętrznych, wykonaniem przyłączy zewnętrznych w zakresie umożliwiającym uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie. 1.1 W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót: 1.1.1 Budowa budynku Domu Ludowego o Powierzchnia użytkowa 484,43 m2 o Powierzchnia zabudowy 575,62 m2 o Kubatura 1 587,13 m3 o Wysokość do kalenicy 9,08 m Liczba pomieszczeń: 20 1.1.2 Przygotowanie terenu pod budowę budynku (roboty porządkowe, roboty pomiarowe, itp.). 1.1.3 Wykonanie wykopów pod fundamenty przyszłego budynku. 1.1.4 Wykonanie ław i ścian fundamentowych budynku. 1.1.5 Wykonanie izolacji przeciwwodnych pionowych i poziomych. 1.1.6 Wykonanie robót budowlanych związanych ze wznoszeniem budynku. 1.1.7 Montaż więźby dachowej (wiązary kratowe). 1.1.8 Wykonanie ocieplenia oraz pokrycia dachowego. 1.1.9 Montaż stolarki okiennej i drzwiowej w budynku. 1.1.10 Wykonanie robót wykończeniowych wewnątrz budynku (sufity podwieszane, tynkowanie, malowanie, tynk żywiczny, podłogi z płytek, podłogi z paneli, licowanie ścian płytkami, itp.). 1.1.11 Wykonanie sceny na sali głównej (konstrukcja, wykonanie paneli podłogowych). 1.1.12 Wykonanie instalacji oraz montaż elementów wyposażenia instalacyjnego klimatyzacji i wentylacji w budynku. 1.1.13 Wykonanie i montaż pozostałych elementów instalacyjnych w budynku (instalacje sanitarne oraz elektryczne). 1.1.14 Wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych budynku. 1.1.15 Wykonanie tynków zewnętrznych na elewacji budynku. 1.1.16 Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego zgodnie z uzgodnieniami. 1.1.17 Wykonanie przyłącza wodociągowego zgodnie z uzgodnieniami. 1.1.18 Wykonanie przyłącza elektrycznego zgodnie z uzgodnieniami. 1.1.19 Zagospodarowanie terenów zewnętrznych (wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej, wykonanie terenów zielonych, wykonanie zjazdu). 1.1.20 Wykonanie nawierzchni asfaltowych. 1.1.21 Wykonanie oświetlenia zewnętrznego. 1.1.22 Wykonanie przepustu pod zjazdem zgodnie z uzgodnieniami wraz z oczyszczeniem istniejących rowów okalających działkę. 1.1.23 Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45400000-1, 45300000-0, 45310000-3, 45332000-3, 45316100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2280366.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BEST-BUD S.J. Tomasz i Stanisław Bernolak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Pisarzowice 204
Kod pocztowy: 59-800
Miejscowość: Lubań
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2330850.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2330850.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3750000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.