To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-16
Ogłoszenie nr 510227679-N-2020 z dnia 16-11-2020 r.
Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA: Dostawy ryb
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 578411-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA, Krajowy numer identyfikacyjny 33039239000000,
ul. C. K. Norwida
3,
78-100
Kołobrzeg, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
+48943552010, e-mail
crrkolobrzeg@krus.gov.pl, faks
+48943552011.
Adres strony internetowej (url): www.niwa.info.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy ryb
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):O.271.1.9.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są dostawy ryb dla CRR KRUS NIWA w okresie obowiązywania umowy z podziałem na trzy Zadania, tj.: Zadanie nr 1 obejmuje dostawy ryb świeżych, mrożonych, solonych, owoców morza określone w Załączniku nr 1A.1. do SIWZ - Asortyment zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty, w Załączniku nr 1B do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy; Zadanie nr 2 obejmuje dostawy ryb wędzonych określone w Załączniku nr 1A.2. do SIWZ - Asortyment zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty, w Załączniku nr 1B do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy; Zadanie nr 3 obejmuje dostawy konserw rybnych określone w Załączniku nr 1A.3. do SIWZ - Asortyment zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. Szczegółowe wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w treści SIWZ oraz w treści wzoru umowy stanowiącego jej integralną część. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uznaje się ofertę obejmującą zakresem dane Zadanie zgodnie z dokonanym podziałem przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego określonym w pkt. 1 rozdziału III SIWZ oraz w Załączniku nr 1A.1., 1A.2. i 1A.3. do SIWZ - Asortyment zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, dwa i trzy Zadania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 03311000-2
Dodatkowe kody CPV: 15210000-3, 15221000-3, 15200000-0, 15234000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawy ryb świeżych, mrożonych, solonych, owoców morza |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione w dniu 24 września 2020 r. w części dotyczącej Zadania nr 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j. ze zmianami) zwanej dalej "ustawą Pzp". Zgodnie z dyspozycją wskazanej powyżej podstawy prawnej unieważnienia postępowania w Zadaniu nr 1, postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu na przedmiot zamówienia określony w Zadaniu nr 1, w terminie przewidzianym na złożenie ofert, tj. do godz. 11:00, dnia 07 września 2020 r. wpłynęły dwie oferty firm: "IMPERIAL- KOŁOBRZEG" Spółka z o.o. oraz SCAMPI Ostrowski Aleksander. W dniu 18 września br. Zamawiający odrzucił ofertę nr 3 złożoną przez firmę SCAMPI Ostrowski Aleksander na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp bowiem zawierała błędy w obliczeniu ceny, o czym zostali poinformowani wszyscy Wykonawcy zgodnie z dyspozycją art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Cena kolejnej oferty, jedynej niepodlegającej odrzuceniu złożonej w niniejszym postępowaniu na przedmiot zamówienia określony w Zadaniu nr 1 przez firmę: "IMPERIAL-KOŁOBRZEG" Spółka z o.o. ul. Albatrosa 11 78-100 Kołobrzeg przekracza o 11.656,57 zł brutto kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Zadaniu nr 1. Ponadto Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną - jedynej niepodlegającej odrzuceniu. Mając na względzie powyższe uznać należy, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w Zadaniu nr 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawy ryb wędzonych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9523.30
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SCAMPI Ostrowski Aleksander
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9702.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawy konserw rybnych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1729.50
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo - Handlowa "PER" Eugeniusz Pieszko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1909.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Utrzymanie w prawidłowym stanie rowów melioracyjnych oraz stawów w granicach miasta Kołobrzeg
- Dowożenie dzieci z terenu Gminy Kołobrzeg do szkół podstawowych wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych oraz zapewnienie opieki podczas tego dowozu do jednostek oświatowych położonych na terenie miasta Kołobrzeg i poza jego granicami w roku 2026.
- Rewitalizacja fontanny w parku im. Antoniego Szarmacha w dzielnicy Zachodniej w Kołobrzegu w ramach projektu Budżet Obywatelski
- Dostawy mrożonych: warzyw, owoców, wyrobów mącznych, lodów
- Usługi prania
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w celu realizacji żywienia zbiorowego dla uczestników przedsięwzięć szkoleniowych w Ośrodku Szkoleniowo-Konferencyjnym w Lucieniu
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - mrożonki i ryby, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
- Przetarg 2. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek ZS im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym na 2026 r.
więcej: Ryby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





