eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekDostawa sprzętu komputerowego, sieciowego, oprogramowania oraz wyposażenia dydaktycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-16

Ogłoszenie nr 510227414-N-2020 z dnia 16-11-2020 r.

Państwowa Uczelnia Zawodowa we Włocławku: Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego, oprogramowania oraz wyposażenia dydaktycznego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597260-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Uczelnia Zawodowa we Włocławku, Krajowy numer identyfikacyjny 91126695100000, ul. ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 316 080, e-mail inwestycje@puz.wloclawek.pl, faks 542 314 352.
Adres strony internetowej (url): www.puz.wloclawek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego, oprogramowania oraz wyposażenia dydaktycznego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

G.202.15.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego, oprogramowania oraz wyposażenia dydaktycznego z podziałem na następujące części: 1) Część 1 - Sprzęt sieciowy i podzespoły, 2) Część 2 - Urządzenia pomiarowe i spawarka do światłowodów, 3) Część 3 - Drobny sprzęt komputerowy i akcesoria, 4) Część 4 - Szafy serwerowe, 5) Część 5 - Oprogramowanie do analiz danych, 6) Część 6 - Wideoprojektor pomiarowy trójosiowy. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi być profesjonalny i fabrycznie nowy, należytej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używany, nie powystawowy. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych nieotwieranych i fabrycznie zabezpieczonych opakowaniach producenta, np. z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Zamawiający nie zezwala na ingerencję w podzespoły i modyfikację sprzętu skonfigurowanego przez producenta przed dostawą. Wymagane podzespoły i wyposażenie muszą być fabrycznie wbudowane przez producenta. Dostarczony sprzęt musi zawierać wszystkie części niezbędne do funkcjonowania, uruchomienia i montażu. Oprogramowanie musi mieć możliwość darmowych aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa. Dostarczone wyposażenie musi być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia do obiektu przy ul. Energetyków 30 oraz ul. Mechaników 3.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 30213200-7, 30232100-5, 32420000-3, 48000000-8, 31213300-5, 38410000-2, 38652100-0, 38621000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Sprzęt sieciowy i podzespoły

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1 - w postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 23.10.2020 r. godz.10.30 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Urządzenia pomiarowe i spawarka do światłowodów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1 - w postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 23.10.2020 r. godz.10.30 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Drobny sprzęt komputerowy i akcesoria

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1 - w postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 23.10.2020 r. godz.10.30 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Szafy serwerowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1 - w postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 23.10.2020 r. godz.10.30 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Oprogramowanie do analiz danych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18000.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: StatSoft Polska Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kraszewskiego 36
Kod pocztowy: 30-110
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22140.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22140.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22140.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Wideoprojektor pomiarowy trójosiowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35125.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PowerTech s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Beskidzka 23
Kod pocztowy: 32-615
Miejscowość: Grojec
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40590.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40590.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61106.40
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.