Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-16
Ogłoszenie nr 510227330-N-2020 z dnia 16-11-2020 r.
Miejski Zarząd Dróg: Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych na terenie miasta Nowego Sącza
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582717-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Dróg, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Wyspiańskiego
22,
33-300
Nowy Sącz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18-4427967, e-mail
mzd_ns@ns.onet.pl, faks
184 427 800.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych na terenie miasta Nowego Sącza
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):271.2.31.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie porządku i czystości na przystankach komunikacyjnych na terenie miasta Nowego Sącza tj. przystanków położonych przy drogach publicznych, których właścicielem lub zarządzającym jest miasto Nowy Sącz, położonych przy drogach publicznych. Zakres prac obejmuje: 1) Od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2020r.: o zamiatanie ręczne lub mechaniczne oraz zbieranie wszelkich nieczystości z terenu przystanków i zatok; o usuwanie szkła oraz poliwęglanu z terenu przystanków oraz terenu bezpośrednio wokół wiat w sytuacji uszkodzenia szyb w wiacie przystankowej; o bieżące monitorowanie czystości i porządku przystanków oraz zatok oraz informowanie na bieżąco zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach infrastruktury przystankowej oraz brakach w jej wyposażeniu. W przypadku zaistnienia uszkodzenia wiaty przystankowej wykonawca zobowiązany jest usunąć zniszczone elementy oraz oznakować i zabezpieczyć zniszczoną część przystanku przed dostępem osób trzecich; o opróżnianie i dezynfekcja koszy na śmieci; o usuwanie nielegalnych naklejek i ogłoszeń naklejonych na przestankach i urządzeniach przystankowych; o utrzymanie w czystości słupków z tablicami przystankowymi i wiat przystankowych poprzez ich mycie oraz mycie ławek; o utrzymywanie terenów zielonych poprzez cykliczne ich wykaszanie i utrzymywanie w należytym porządku; o utrzymywanie w czystości wiat przystankowych: o mycie i czyszczenie szyb wiaty, konstrukcji wiaty, dachu i sufitu, wiaty i siedzenia ,słupka i tablicy znaku przystankowego, kasety z rozkładami jazdy z zewnątrz; o mycie dachu wiaty od zewnątrz i od zewnątrz ( dotyczy dachów wykonanych z poliwęglanu); o usuwanie graffiti z szyb, konstrukcji wiaty, ławek i siedzeń, dachu i sufitu wiaty, tablicy znaku przystankowego, gablot przystankowych z rozkładami jazdy - środki chemiczne stosowane do mycia wiat i usuwania graffiti z wiat nie mogą prowadzić do uszkodzenia powierzchni lakierniczej , powierzchni oszklonych oraz pokrytych poliwęglanem; o planowane mycie wiat; o wykonywanie prac interwencyjnych zleconych przez Zamawiającego poza w/w ustalonymi wyżej wymaganiami Zamawiającego 2) Od dnia 31.10.2020r do 31.12.2020r.: o zamiatanie ręczne lub mechaniczne oraz zbieranie wszelkich nieczystości z terenu przystanków i zatok; o usuwanie szkła oraz poliwęglanu z terenu przystanków oraz terenu bezpośrednio wokół wiat w sytuacji uszkodzenia szyb w wiacie przystankowej; o bieżące monitorowanie czystości i porządku przystanków oraz zatok oraz informowanie na bieżąco zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach infrastruktury przystankowej oraz brakach w jej wyposażeniu. W przypadku zaistnienia uszkodzenia wiaty przystankowej wykonawca zobowiązany jest usunąć zniszczone elementy oraz oznakować i zabezpieczyć zniszczoną część przystanku przed dostępem osób trzecich; o opróżnianie i dezynfekcja koszy na śmieci; o usuwanie nielegalnych naklejek i ogłoszeń naklejonych na przestankach i urządzeniach przystankowych; o utrzymanie w czystości słupków z tablicami przystankowymi i wiat przystankowych poprzez ich mycie oraz mycie ławek; o utrzymywanie terenów zielonych poprzez ewentualne wykaszanie (wg. potrzeb) suchych traw, przycięcie krzewów i drzew oraz utrzymywanie ich w należytym porządku; o utrzymywanie w czystości wiat przystankowych : o mycie i czyszczenie szyb wiaty, konstrukcji wiaty, dachu i sufitu, wiaty i siedzenia ,słupka i tablicy znaku przystankowego, kasety z rozkładami jazdy z zewnątrz; o mycie dachu wiaty od zewnątrz i od zewnątrz ( dotyczy dachów wykonanych z poliwęglanu); o usuwanie graffiti z szyb, konstrukcji konstrukcji wiaty, ławek i siedzeń, dachu i sufitu wiaty, tablicy znaku przystankowego, gablot przystankowych z rozkładami jazdy - środki chemiczne stosowane do mycia wiat i usuwania graffiti z wiat nie mogą prowadzić do uszkodzenia powierzchni lakierniczej, powierzchni oszklonych oraz pokrytych poliwęglanem; o odśnieżanie i likwidacja śliskości na terenie przystanków - z użyciem środków zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960), usuwanie sopli oraz zgarnianie śniegu z dachu wiaty przystankowej; o wywożenie śniegu z terenu przystanku z częstotliwością zapewniającą estetyczny wygląd terenu przystanku i dla zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na tym terenie, o usuwanie nawisów lodowych z dachów i konstrukcji wiat przystankowych; o usuniecie skutków opadów śniegu lub gołoledzi na przystankach powinno nastąpić każdorazowo od momentu wystąpienia opadów śniegu i gołoledzi, niezależnie od pory dnia oraz od tego czy ma nastąpić to w dzień roboczy, czy też w dzień wolny od pracy, a także niezależnie od intensywności oraz czasu trwania opadów; o wykonywanie innych prac interwencyjnych zleconych przez Zamawiającego poza w/w ustalonymi wyżej wymaganiami Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90610000-6
Dodatkowe kody CPV: 90511300-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Suez Południe Sp. z o.o. Oddział w Nowym Sączu
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61300.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- "Modernizacja instalacji ciepła technologicznego i instalacji wody zimnej na terenie Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu".
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą opraw na LED - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 77 i ul. Węgierska 11
- BZP.271.25.2024 Prace geodezyjno-kartograficzne - rozgraniczenia
- BZP.271.26.2024 Prace geodezyjno-kartograficzne - podziały
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- "Dostawę rękawic diagnostycznych dla Szpitala Specjalistycznego im.J.Śniadeckiego w Nowym Sączu"
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Czyszczenie ulic na mokro na terenie miasta Ciechanów w 2024 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach w podziałem na dwie części: część I : Utrzymanie dróg powiatowych część II : Utrzymanie dróg wojewódzkich
- Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
więcej: Usługi zbierania śmieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.