To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-13
Ogłoszenie nr 510226867-N-2020 z dnia 13-11-2020 r.
Dom Pomocy Społecznej: Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej oraz wyposażenia na rzecz zwalczania koronawirusa COVID-19 w ramach projektu pn.
"Bezpieczna Przyszłość"
współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
Działanie 2.8 Rozwój Usług Społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
w latach 2014 -2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Bezpieczna Przyszłość"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587752-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 26000224000000,
ul. os. Słoneczne
49,
27-400
Ostrowiec Świętokrzyski, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 266 55 53, e-mail
sloneczne@domypomocy.pl, faks
41 263 51 81.
Adres strony internetowej (url): www.sloneczne.domypomocy.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.sloneczne.domypomocy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Dom Pomocy Społecznej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej oraz wyposażenia na rzecz zwalczania koronawirusa COVID-19 w ramach projektu pn. "Bezpieczna Przyszłość" współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 2.8 Rozwój Usług Społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój w latach 2014 -2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1: Zakup i dostawa niezbędnych środków ochrony indywidualnej 1. Fartuch flizelinowy - 1600 szt 2. Kombinezon ochronny - 200 szt 3. Czepki ochronne - 1500 szt 4. Osłony na buty - 5 000 szt 5. Gogle ochronne 100 szt. 6. Przyłbice mini (wielorazowego użytku) 100 szt. 7. Okulary ochronne - 100 szt 8. Maska medyczna 3 warstwowa jednorazowa 10.000 szt. 9. Maska z filtrem FFP3 400 szt 10. Maska z filtrem FFP2 400 szt 11. Rękawice ochronne - nitrylowe - 1300 opakowań Zadanie 2 : Zakup i dostawa niezbędnych materiałów i wyposażenia do dezynfekcji 1. Płyn do dezynfekcji powierzchni 5L - 100 szt 2. Płyn do dezynfekcji rąk 5L - 50 szt 3. Mydło w płynie antybakteryjne 5L - 50 szt 4. Worki na odpady medyczne 35L - 30 szt 5. Worki na odpady medyczne 60L - 50 szt 6. Worki na odpady medyczne 120L - 30 szt 7. Płyn do dezynfekcji powierzchni 5L - 30 szt 8. Maty dezynfekcyjne - 10 szt 9. Bezdotykowe dozowniki stojące - 5 szt 10. Dozowniki łokciowe wiszące - 10 szt 11. Pojemniki na odpady medyczne 0,7L - 500 szt 12. Maszyna czyszcząco - dezynfekująca - 1 szt Zdanie 3: Zakup i dostawa sprzętu medycznego 1. Generator ozonu - 1 szt 2. Ozonator - 3 szt 3. Sterylizator - 1 szt 4. Nebulizator - 1 szt 5. Lampa bakeriobójcza - 3 szt 6. Koncentrator tlenowy - 3 szt 7. Ciśnieniomierz - 6 szt 8. Termometr bezdotykowy - 10 szt 9. Ssak medyczny - 3 szt 10. Bioptron - 1 szt 11. Łóżko rehabilitacyjne - 3 szt 12. Materac przeciwodleżynowy - 3 szt 13. Opryskiwacz do dezynfekcji 1 L - 10 szt Zadanie 4: Wyposażenie pomieszczeń w sytuacji zagrożenia COVID-19 1. Łóżko drewniane - 15 szt 2. Stolik drewniany 60*60 - 15 szt 3. Krzesła drewniane - 15 szt 4. Szafka przyłóżkowa - 15 szt 5. Stolik przyłóżkowy - 3 szt 6. Komoda na bieliznę - 3 szt 7. Szafa 2 drzwiowa - 3 szt 8. Materac do łózka - 15 szt
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: - Wyposażenie pomieszczeń w sytuacji zagrożenia COVID - 19 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39151.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Ochrony Spartan Sp Z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48156.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Zakup i dostawy obłożeń i bielizny operacyjnej
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych, szkoleń oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJ@ EDUKACJA
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy budynków mieszkaniowych wielorodzinnych oraz przebudowy budynku z wewnętrznymi instalacjami i z budową przyłączy przy ul. Parkowej.
- Remont dachów na wybranych budynkach oświatowych Powiatu Ostrowieckiego
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego mobilnego przesiewacza bębnowego dla ZUO Janik Sp. z o.o.
- zakup endoprotez i innych materiałów do operacji ortopedycznych - powtórzenie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli i wyposażenia - część nr 1
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- Dostawa wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Centrum Aktywności Lokalnej w Gaci.
- Remont z przebudową budynku ,,Zameczek" Domu Pomocy Społecznej w Sosnówce
- Dostawa wyposażenia do szatni dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze.
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.