To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-13
Ogłoszenie nr 510226666-N-2020 z dnia 13-11-2020 r.
Dom Pomocy Społecznej: Zakup i dostawę środków ochrony indywidualnej oraz wyposażenia na rzecz zwalczania koronawirusa COVID-19 w ramach projektu pn.
"Bezpieczna Przyszłość"
współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
Działanie 2.8 Rozwój Usług Społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
na latach 2014 -2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Bezpieczna Przyszłość"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587752-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 26000224000000,
ul. os. Słoneczne
49,
27-400
Ostrowiec Świętokrzyski, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 266 55 53, e-mail
sloneczne@domypomocy.pl, faks
41 263 51 81.
Adres strony internetowej (url): www.sloneczne.domypomocy.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.sloneczne.domypomocy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Dom Pomocy Społecznej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawę środków ochrony indywidualnej oraz wyposażenia na rzecz zwalczania koronawirusa COVID-19 w ramach projektu pn. "Bezpieczna Przyszłość" współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 2.8 Rozwój Usług Społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na latach 2014 -2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1: Zakup i dostawa niezbędnych środków ochrony indywidualnej 1. Fartuch flizelinowy - 1600 szt 2. Kombinezon ochronny - 200 szt 3. Czepki ochronne - 1500 szt 4. Osłony na buty - 5 000 szt 5. Gogle ochronne 100 szt. 6. Przyłbice mini (wielorazowego użytku) 100 szt. 7. Okulary ochronne - 100 szt 8. Maska medyczna 3 warstwowa jednorazowa 10.000 szt. 9. Maska z filtrem FFP3 400 szt 10. Maska z filtrem FFP2 400 szt 11. Rękawice ochronne - nitrylowe - 1300 opakowań Zadanie 2 : Zakup i dostawa niezbędnych materiałów i wyposażenia do dezynfekcji 1. Płyn do dezynfekcji powierzchni 5L - 100 szt 2. Płyn do dezynfekcji rąk 5L - 50 szt 3. Mydło w płynie antybakteryjne 5L - 50 szt 4. Worki na odpady medyczne 35L - 30 szt 5. Worki na odpady medyczne 60L - 50 szt 6. Worki na odpady medyczne 120L - 30 szt 7. Płyn do dezynfekcji powierzchni 5L - 30 szt 8. Maty dezynfekcyjne - 10 szt 9. Bezdotykowe dozowniki stojące - 5 szt 10. Dozowniki łokciowe wiszące - 10 szt 11. Pojemniki na odpady medyczne 0,7L - 500 szt 12. Maszyna czyszcząco - dezynfekująca - 1 szt Zdanie 3: Zakup i dostawa sprzętu medycznego 1. Generator ozonu - 1 szt 2. Ozonator - 3 szt 3. Sterylizator - 1 szt 4. Nebulizator - 1 szt 5. Lampa bakeriobójcza - 3 szt 6. Koncentrator tlenowy - 3 szt 7. Ciśnieniomierz - 6 szt 8. Termometr bezdotykowy - 10 szt 9. Ssak medyczny - 3 szt 10. Bioptron - 1 szt 11. Łóżko rehabilitacyjne - 3 szt 12. Materac przeciwodleżynowy - 3 szt 13. Opryskiwacz do dezynfekcji 1 L - 10 szt Zadanie 4: Wyposażenie pomieszczeń w sytuacji zagrożenia COVID-19 1. Łóżko drewniane - 15 szt 2. Stolik drewniany 60*60 - 15 szt 3. Krzesła drewniane - 15 szt 4. Szafka przyłóżkowa - 15 szt 5. Stolik przyłóżkowy - 3 szt 6. Komoda na bieliznę - 3 szt 7. Szafa 2 drzwiowa - 3 szt 8. Materac do łózka - 15 szt
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: a) zadanie 1 - Dostawa niezbędnych środków ochrony indywidualnej |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
98255.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PW MAT
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
tak
Cena wybranej oferty/wartość umowy
108358.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum" - trzecie postępowanie
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do realizacji zadań ochrony ludności w odniesieniu...
- zakup, dostawa i instalacja aparatury medycznej
- Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w pierwszym półroczu 2026 roku
- Zakup sprzętu komputerowego i sieciowego na potrzeby Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
- Zakup i dostawa 1 zestawu przyczep do transportu wody pitnej o łącznej pojemności 16 m3
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wyposażenia kuchennego, artykułów plastycznych, pomocy do zajęć dydaktycznych i dodatkowych do Przedszkola w Oblęgorku "
- Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkół Podstawowych na terenie Miasta Bielsko-Biała w ramach projektu "Edukacja All inclusive w Bielsku-Białej" - 6 części
- Dostawa sprzętu medycznego oraz zestawu mebli do pokoju rodzinnego - postępowanie nr 108/TP/2025
- ZK-DZP.262.96.2025 - Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej
- Dostawa pomocy dydaktycznych, doposażenia oraz mebli do dwóch żorskich szkół: CKZiU w Żorach oraz ZS nr 3 w Żorach, w ramach projektu pn. "Kształcimy zawodowo w Żorach!"
- Dostawa umeblowania małej sali teatralnej
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





