eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stryków › Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Stryków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-13

Ogłoszenie nr 510225991-N-2020 z dnia 13-11-2020 r.

Gmina Stryków: Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Stryków

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
RegionalnyProgram Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego (EFRR)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538100-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540088702-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Stryków, Krajowy numer identyfikacyjny 47205783300000, ul. ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 427 198 002, e-mail strykow@strykow.pl, faks 427 198 193.
Adres strony internetowej (url): www.bip.strykow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Stryków

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.6.GP.PZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja nowej infrastruktury oświetlenia publicznego, bazującej na energooszczędnych i ekologicznych lampach typu LED w następujących miejscowościach na terenie Gminy Stryków: 1. Swędów, ul. Kwiatowa, Przylesie, Bolka i Lolka - 9 lamp 2. Stryków, ul. Zlotowa, Żytnia, Brzezińska - 52 lamp 3. Krucice - 21 lamp 4. Bratoszewice, ul. Polna, Łódzka od ul. Ogrodniczej w kier. Rokitnicy - 49 lamp 5. Klęk Kiełmina - 24 lamp 6. Klęk do granicy gminy - 4 lamp W sumie budowa oświetlenia obejmie 159 szt. lamp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Budowa oświetlenia ulicy Kwiatowej w miejscowości Swędów zlokalizowanego na działce nr 468/4. Zakres zadania obejmuje montaż 3 szt. słupów stalowych o wysokości 7 m na fundamentach wraz z oprawami i źródłami światła typu LED o mocy 38W. Oprawy zasilane z istniejącej linii napowietrznej przy słupie na dz. nr 366/2. Łączna długość kabla YAKY 4x25 mm2 wynosi 106 m w linii prostej. Budowa oświetlenia ulicy Przylesie w miejscowości Swędów zlokalizowanego na działce nr 12/3. Zakres zadania obejmuje montaż 2 szt. słupów stalowych o wysokości 7 m na fundamentach wraz z oprawami na wysięgnikach 1,0 m i źródłami światła typu LED o mocy 26W. Oprawy zasilane będą z istniejącej linii napowietrznej od słupa znajdującego się na działce nr 12/3. Łączna długość kabla YAKY 4x25 mm2 wynosi 55 m w linii prostej. Budowa oświetlenia ulicy Bolka i Lolka w miejscowości Swędów zlokalizowanego na działce nr 250. Zakres zadania obejmuje montaż 4 szt. słupów stalowych o wysokości 7 m na fundamentach wraz z oprawami i źródłami światła typu LED o mocy 26 W. Oprawy zasilane z istniejącej linii napowietrznej przy słupie na dz. nr 250. Łączna długość kabla YAKY 4x25 mm2 wynosi 145 m w linii prostej. Budowa oświetlenia drogi gminnej ulicy Zlotowej i Żytniej w Strykowie gmina Stryków zlokalizowanego na działkach o nr 54/10, 55/1, 56, 57, 58, 59/1, 61/3,62/3, 63, 64, 65, 66/5, 67/6, 156/1, 158/1, 208/2, 165/1, Zakres zadania obejmuje montaż 31 szt. słupów stalowych o wysokości 8 m na fundamentach wraz z oprawami ze źródłami światła typu LED o mocy 40W. Oprawy zasilane będą z istniejącej rozdzielnicy oświetleniowej przy stacji 40714. Zasilanie poprzez projektowaną linią kablową YAKY 4x25 mm², o długości 1206 m oraz linię napowietrzną AsXSn 4x25 mm2 o długości 395 mb. Budowa oświetlenia drogi gminnej ul. Brzezińskiej w Strykowie zlokalizowanego na działce nr 1/11 obręb S-6 Stryków. Zakres zadania obejmuje montaż 20 szt. słupów stalowych o wysokości 9 m na fundamentach oraz montaż 21 opraw ze źródłami światła typu LED, o mocy 78 W. Oprawy zasilane będą z rozbudowanego o 2 fazy obwodu oświetleniowego dla ulicy Brzezińskiej w stronę ronda zlokalizowanego w istniejącej rozdzielnicy oświetleniowej przy stacji 40833. Zasilanie poprzez projektowaną linię napowietrzną AsXSn 4X25 mm2 o długości 233 mb oraz linią kablową YAKY 4x25 mm², o długości 783 m . Budowa oświetlenia drogi gminnej w m. Krucice gmina Stryków zlokalizowanego na działkach o nr 2 i 43 obręb Tymianka. Zakres zadania obejmuje montaż 10 szt. słupów stalowych o wysokości 8 m na fundamentach wraz z oprawami na wysięgnikach 10,5 m i kącie nachylenia 50 ze źródłami światła typu LED, o mocy 54 W oraz montaż 11 sztuk opraw oświetleniowych na istniejących słupach. Oprawy zasilane będą z dwóch nowoprojektowanych jednofazowych obwodów oświetleniowych zlokalizowanych w istniejącej rozdzielnicy oświetleniowej przy stacji 40815. Zasilanie poprzez projektowaną linię napowietrzną AsXSn 2X25 mm2 o długości 449 mb oraz linią kablową YAKY 4x25 mm², o długości 445 m. Budowa oświetlenia ulicy Polnej w miejscowości Bratoszewice do granicy z miejscowością Wyskoki zlokalizowanego na działkach nr 254 i 333. Zakres zadania obejmuje montaż 4 szt. słupów stalowych o wysokości 7 m na fundamentach wraz z oprawami na wysięgnikach 1,0 m i źródłami światła typu LED o mocy 26W. Oprawy zasilane będą z istniejącej linii napowietrznej od słupa znajdującego się na działce nr 252. Łączna długość kabla YAKY 4x25 mm2 wynosi 145 m w linii prostej. Budowa oświetlenia drogi krajowej nr 14 na odcinku od Bratoszewic ul. Ogrodnicza w kierunku autostrady A 1, zlokalizowanego na działkach nr 371 i 130/3. Zakres zadania obejmuje montaż 45 szt. słupów z wysięgnikami o wysokości 9 m na fundamentach wraz z oprawami ze źródłami światła typu LED o mocy 89 W oraz 2 szt. słupów z wysięgnikami na fundamentach o wysokości 6 m z oprawami LED o mocy 51 kW. Dla oświetlenia przejścia dla pieszych. Oprawy zasilane będą dwoma obwodami wyprowadzonymi z istniejącej rozdzielnicy umiejscowionej przy stacji transformatorowej nr 40824. Łączna długość kabla YAKY 4x35 mm² 1590 m w linii prostej. Zakres zamówienia obejmuje również demontaż czterech istniejących opraw wraz z przewodami. Budowa oświetlenia dróg gminnych w m. Klęk gmina Stryków zlokalizowanego na działkach: 300/1, 299/3, 299/5, 296/2, 296/4, 303/17, 442/4, 298/1, 233/1 obręb Kiełmina. Zakres zadania obejmuje montaż 24 szt. słupów stalowych o wysokości 7 m na fundamentach wraz z oprawami ze źródłami światła typu LED, 19 opraw o mocy 26 W i 5 opraw o mocy 39 W. Oprawy zasilane będą z istniejącej rozdzielnicy oświetleniowej zlokalizowanej przy stacji nr 41020. Zasilanie poprzez projektowaną linię napowietrzna AsXSn 4X25 mm2 o długości 672 m oraz linią kablową YAKY 4x25 mm², o długości w linii prostej 1.740 m. Zakres zamówienia obejmuje również rozbudowę dotychczasowego obwodu jednofazowego na trójfazowy, poprzez montaż w istniejącej rozdzielnicy oświetleniowej w stacji 41020 dodatkowych 2 zabezpieczeń. Budowa oświetlenia drogi gminnej w miejscowości Klęk zlokalizowanej na działce nr 233/1. Zakres zadania obejmuje montaż 4 szt. słupów stalowych o wysokości 7 m na fundamentach wraz z oprawami na wysięgnikach o nachyleniu 5°, długości 0,5 m i źródłami światła typu LED o mocy 26 W. Oprawy zasilane będą linią kablową YAKY 4x25 m² z istniejącej linii napowietrznej . Łączna długość kabla wynosi 136 m w linii prostej. Dla wszystkich ww. projektów: Teren na całej trasie należy doprowadzić do stanu pierwotnego po uprzednim zagęszczeniu. Zakres zamówienia obejmuje także opracowanie tymczasowej organizacji ruchu i uzyskanie pozwolenia od Zarządcy drogi na zajęcie pasa, obsługę geodezyjną, zapewnienie nadzoru bezpośredniego, dokonanie odbioru technicznego instalacji przez służby PGE Dystrybucja S.A.- Rejon w Zgierzu. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur obowiązujących w PGE Dystrybucja S.A. związanych z uruchomieniem instalacji. Szczegółowe rozwiązania, sposób ochrony od porażeń i przepięć, informacja dotycząca planu BIOZ opisane są w projekcie budowlanym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w dokumentacjach projektowych, będących w posiadaniu Zamawiającego, w tym: projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z ww. dokumentami. Oferta musi uwzględniać koszty związane m.in. z: organizacją placu budowy, z obsługą geodezyjną budowy, zapewnieniem zgodnego z obowiązującymi przepisami kierownictwa budowy we wszystkich branżach, zakupem, dostawą i wbudowaniem wszystkich niezbędnych materiałów (nowych), wykonaniem wszystkich sprawdzeń i prób, rozruchem instalacji oraz zgromadzeniem wymaganych przepisami prawa dokumentów. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w projekcie. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Nakłady w nim podane należy zweryfikować z projektem. Obowiązek ten spoczywa na Wykonawcach. Zakres prac zadania ujęty jest w: dokumentacji projektowej, w tym projektach wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ (pomocniczo w przedmiarach robót). Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca Roboty budowlane prowadzone zgodnie z decyzjami o pozwoleniu na budowę, są zaliczone do XXVI kategorii obiektów budowlanych więc ich rozpoczęcie i zakończenie wymaga zgłoszenia odpowiednio Wojewódzkiemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego (dla drogi krajowej nr 14) oraz Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego w Zgierzu wraz z wszelkimi konsekwencjami. Niniejsze zadanie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oznaczenie wg CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.61.10 -9 - instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.11.12.00-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 34.92.85.10-6 - uliczne słupy oświetleniowe 45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne elektryczne Ogólne wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Roboty muszą zostać wykonane z zachowaniem wymagań i zgodnie z obowiązującymi prawem, w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2019 r., poz. 1186 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, przepisami dotyczącymi BHP przy wykonywaniu robót budowlanych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. nr 47, poz. 401) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, przy dołożeniu należytej staranności w ich wykonaniu, dobrą jakością i zachowaniem właściwej organizacji pracy. 2) Użyte materiały i urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca przedstawia niezwłocznie Zamawiającemu, na jego żądanie. Dokumentacja ta musi zostać przekazana Zamawiającemu najpóźniej z dniem zgłoszenia ostatecznego odbioru robót. 3) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wykonywane roboty przed normalnymi skutkami warunków atmosferycznych. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów własnych Wykonawcy, nowych i wolnych od wad. 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone zamawiającemu przez Wykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca winien zorganizować sobie zaplecze robót w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. 6) Zamawiający nie zapewnia dozoru mienia wykonawcy robót i terenu budowy/robót. 7) Przed rozpoczęciem robót, Wykonawca dokona niezbędnych zabezpieczeń terenu robót. Za jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną odpowiada Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się utrzymać teren robót w należytym porządku i czystości. Odpady Wykonawca będzie gromadził w jednym miejscu i wywoził na bieżąco, a po zakończeniu robót jest zobowiązany do całkowitego uporządkowania terenu. Usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia nastąpi zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi w przepisach ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz.U. 2019 r., poz. 701 ze zm.). 8) Sposób realizacji robót musi być zgodny z technologią ich wykonania. 9) Zamówienie należy wykonać z materiałów własnych, nowych i wolnych od wad. 10) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić oraz zabezpieczyć korzystanie z pasa drogi na którym będą prowadzone prace.; 11) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników pasa drogi na którym będą prowadzone roboty. 12) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody związane z prowadzonymi robotami oraz za następstwa nieszczęśliwych wypadków osób przebywających na terenie budowy, w tym osób trzecich. 13) W przypadku, gdyby wobec Zamawiającego skierowane zostały jakiekolwiek roszczenia osób przebywających na terenie budowy, powstałe w związku z pracami wykonywanymi przez Wykonawcę, Wykonawca bezwarunkowo i nieodwołalnie na żądanie Zamawiającego przejmie odpowiedzialność i prowadzenie sprawy. O przejęciu prowadzenia sprawy Wykonawca niezwłocznie powiadomi osobę trzecią. Równoważność: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach opisu przedmiotu zamówienia (lub jego części) przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę . 2. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przypadkach opisu przedmiotu zamówienia (lub jego części) przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. 3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Za równoważne Zamawiający uzna oferty lub rozwiązania umożliwiające uzyskanie rezultatu założonego przez Zamawiającego; spełniające wymagania w stopniu nie gorszym, niż wynikający z opisu przedmiotu zamówienia, jak w pkt. 1 lub 2, w zakresie cech, parametrów i właściwości odnoszących się bezpośrednio do funkcji (mające na nie wpływ) jakie to zamówienie, po zrealizowaniu - winno pełnić. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp - Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę, lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Tym samym, jeżeli czynności potrzebne do realizacji przedmiotu zamówienia mają cechy wynikające z kodeksowej definicji umowy o pracę - mamy do czynienia z aktywizacją obowiązku wynikającego z art. 29 ust. 3a Pzp oraz art. 36 ust. 2 pkt 8a Pzp. W czasie i w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę, lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących roboty budowlane, w szczególności: roboty instalacyjne elektryczne, elektroenergetyczne, roboty dotyczące posadowienia i montażu słupów oświetleniowych, roboty drogowe, ogólnobudowlane, obsługę mechanicznego i elektrycznego sprzętu i maszyn na budowie. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: elektryka, instalatora, montera, robotnika budowlanego (roboty ogólnobudowlane), robotnika drogowego, operatora maszyn, urządzeń i innego sprzętu. Powyższe wymogi nie dotyczą osób kierujących i nadzorujących budową oraz dostawców materiałów budowlanych i sprzętu. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności w trakcie realizacji zamówienia: a. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, wysokości wynagrodzenia oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 1781) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.; 4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia osób wykonujących zamówienie na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz ze wskazaniem przez wykonawcę firm podwykonawców i danych kontaktowych podwykonawcy (o ile są już znane).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45316110-9


Dodatkowe kody CPV: 34928510-6, 45316100-6, 45111200-0, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1266293.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SP-INSTAL Sebastan Przepiórski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Długa 6 lok.5
Kod pocztowy: 95-100
Miejscowość: Zgierz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 688800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 688800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1068870.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.