eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › "Dostawa sprzętu komputerowego, serwera oraz zakup branżowych Symulacji Biznesowych na potrzeby Wydziału Nauk Ekonomicznych i Informatyki Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-21

Ogłoszenie nr 510223816-N-2019 z dnia 21-10-2019 r.

Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku: "Dostawa sprzętu komputerowego, serwera oraz zakup branżowych Symulacji Biznesowych na potrzeby Wydziału Nauk Ekonomicznych i Informatyki Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Środki unijne - projekt nt. "Podniesienie jakości kształcenia w odpowiedzi na potrzeby społeczno - gospodarcze" realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedz Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Umowa nr POWR.03.05.00-00-z050/

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592037-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540189028-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku, Krajowy numer identyfikacyjny 61103840300000, ul. Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 243 665 400, e-mail zamowienia@pwszplock.pl, faks 243 665 421.
Adres strony internetowej (url): mazowiecka.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa sprzętu komputerowego, serwera oraz zakup branżowych Symulacji Biznesowych na potrzeby Wydziału Nauk Ekonomicznych i Informatyki Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DA.PM.232.54.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych urządzeń drukujących potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: a) Część 1 i 2 Drobny sprzęt komputerowy ( część 2 Środki unijne - projekt nt. "Podniesienie jakości kształcenia w odpowiedzi na potrzeby społeczno - gospodarcze" realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedz Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Umowa nr POWR.03.05.00-00-z050/18-00) b) Część 3 - zakup i wdrożenie Symulacji biznesowych Środki unijne - projekt nt. "Podniesienie jakości kształcenia w odpowiedzi na potrzeby społeczno - gospodarcze" realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedz Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Umowa nr POWR.03.05.00-00-z050/18-00) c) Część 4- Serwer Wykonawca wystawi faktury oddzielnie dla każdej części w przypadku wygrania więcej niż jednej części. Opis przedmiotu zamówienia Dział II CZĘŚĆ 1 1. Dysk SSD 512GB - 1 sztuka 2. CD-ROM - 1 sztuka 3. Obudowa - 1 sztuka 4. Płyta główna - 1 sztuka 5. RAM DDR4 32GB - 1 sztuka 6. Karta Graficzna - 1 sztuka 7. Procesor- 1 sztuka 8. Zasilacz - 1 sztuka 9. Monitor - 24'' - 1 sztuka 10. Klawiatura - 1 sztuka 11. Myszka - 1 sztuka Opis przedmiotu zamówienia Dział II 1. Dysk SSD 512GB - 15 sztuk 2. CD-ROM - 15 sztuk 3. Obudowa - 15 sztuk 4. Płyta główna - 15 sztuk 5. RAM DDR4 32GB - 15 sztuk 6. Karta Graficzna - 15 sztuk 7. Procesor- 15 sztuk 8. Zasilacz - 15 sztuk 9. Monitor - 24'' - 15 sztuk 10. Klawiatura - 15 sztuk 11. Myszka - 15 sztuk 12. Tablet Graficzny - 10 sztuk Dział II CZĘŚĆ 3 Opis narzędzia (symulacji biznesowej) Symulacja biznesowa to narzędzie dydaktyczne służące do kształtowania umiejętności podejmowania decyzji dot. zarządzania firmą, analizy danych, myślenia analitycznego, przedsiębiorczości oraz pracy w grupie. Pozwala ona na imitowanie warunków występujących na rynku - gry popytu i podaży, zachowań konkurencji. Gracze wcielają się w zarządy wirtualnych przedsiębiorstw. Ich zadaniem jest podejmowanie szeregu decyzji związanych z ich wirtualnym przedsiębiorstwem, podobnych do tych, które muszą podejmować menedżerowie przedsiębiorstw działających w rzeczywistości. Uczestnicy gry korzystając z przeglądarki internetowej łączą się z serwerem na którym zainstalowane jest oprogramowanie symulacji i podejmują decyzje, które przetwarzane są przez system informatyczny, a następnie otrzymują wyniki podjętych przez siebie działań, które to stają się punktem wyjścia do podejmowania kolejnych decyzji. Część IV Serwer

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213300-8


Dodatkowe kody CPV: 48823000-3, 32420000-3, 30231300-0, 48821000-9, 48911000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Sprzęty komputerowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4075.41
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "Data Net" Jarosław Jagodziński i Wspólnicy Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Kolberga 16 06-407 Płock
Kod pocztowy: 09-407
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5415.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5415.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5669.07
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sprzęty komputerowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 73968.44
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: E-TECH s.c. - M. Duda, P. Kapusta
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Maratońska 67/69
Kod pocztowy: 94-102
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 90343.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98125.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 90343.80
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Oprogramowanie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 125000.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REVAS Sp. z.o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: REVAS Sp. z.o.o. Ul. Popiełuszki 26C 35-328 Rzeszów
Kod pocztowy: 35-328
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 157440.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 157440.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 157440.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Serwer

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43205.96
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: COMTEK SYSTEMS Paweł Szachnowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Polna 9-11 86-031
Kod pocztowy:
Miejscowość: Osielsko
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29390.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48900.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Jednocześnie Zmawiający, informuje, iż na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp odrzuca ofertę w zakresie części 4 Wykonawcy E-TECH s.c. - M. Duda, P. Kapusta, Ul. Maratońska 67/69, 94-102 Łódź ponieważ treści oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Niezgodność treści oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia ma miejsce w sytuacji, gdy oferta nie odpowiada w pełni przedmiotowi zamówienia, nie zapewniając jego realizacji w całości zgodnie z wymogami zamawiającego. Zgodnie z regulacją zamieszczoną w art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP "Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia." Zgodnie z zapisem zawartym w Dziale II dla część 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający w opisie wskazał, iż serwer powinien między innymi posiadać: - możliwość konfiguracji parametru Max. Transmission Unit (MTU), - wsparcie os w zakresie Univention Corporate Server 4, - Możliwość zainstalowania w karcie zarządzającej dedykowanej w karty flash o pojemności minimum 16 GB dającej możliwość zdalnej reinstalacji systemu lub aplikacji z obrazów zainstalowanych w obrębie dedykowanej pamięci flash bez użytkowania zewnętrznych nośników lub kopiowania danych poprzez sieć LAN. W odpowiedzi na wezwanie wysłane do Wykonawcy w dniu 16.09.2019 r., Wykonawca opisał parametry techniczne zaproponowanego Serwera, które nie odpowiadają specyfikacji urządzenia opisanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia tym samym Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcę zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.