eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przetarg nieograniczony na wykonanie usługi polegającej na opracowaniu Raportów analitycznych z badań ilościowych przedstawicieli PES, JST, ROPS wraz z rekomendacjami w ramach zadania realizowanego w projekcie "Nowy model współpracy instytucji zatrudnienia socjalnego" (POWR.02.05.00-00-0210/17).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-20

Ogłoszenie nr 510223667-N-2019 z dnia 20-10-2019 r.

Instytut Pracy i Spraw Socjalnych: Przetarg nieograniczony na wykonanie usługi polegającej na opracowaniu Raportów analitycznych z badań ilościowych przedstawicieli PES, JST, ROPS wraz z rekomendacjami w ramach zadania realizowanego w projekcie "Nowy model współpracy instytucji zatrudnienia socjalnego" (POWR.02.05.00-00-0210/17).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Nowy model współpracy instytucji zatrudnienia socjalnego" (POWR.02.05.00-00-0210/17).

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539781-N-2019 z dnia 2019-04-18 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540080216-N-2019 z dnia 24-04-2019 r.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Pracy i Spraw Socjalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 18023000000000, ul. ul. Bellottiego , 01-022 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 267 511, e-mail sekretariat@ipiss.com.pl, faks 225 367 514.
Adres strony internetowej (url): www.ipiss.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg nieograniczony na wykonanie usługi polegającej na opracowaniu Raportów analitycznych z badań ilościowych przedstawicieli PES, JST, ROPS wraz z rekomendacjami w ramach zadania realizowanego w projekcie "Nowy model współpracy instytucji zatrudnienia socjalnego" (POWR.02.05.00-00-0210/17).

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie trzech raportów analitycznych z badań ilościowych przedstawicieli IZS (Instytucji Zatrudnienia Socjalnego), PES (Podmiotów Ekonomii Społecznej), JST (Jednostek Samorządu Terytorialnego), ROPS (Regionalnych Ośrodków Polityki Społecznej) wraz z rekomendacjami dotyczącymi współpracy wskazanych podmiotów w zakresie świadczenia usług społecznych, na użytek projektu "Nowy model współpracy instytucji zatrudnienia socjalnego". Głównym celem projektu jest rozwój społecznych usług użyteczności publicznej, zwłaszcza usług środowiskowych, realizowanych przez podmioty sektora ekonomii społecznej, łączących aktywizację zawodową z budowaniem spójnego systemu usług społecznych. Cel ten zostanie osiągnięty przez opracowanie koncepcji, przetestowanie i wdrożenie modelu współpracy między instytucjami realizującymi zatrudnienie socjalne i podmiotami świadczącymi usługi społeczne w trzech obszarach: 1) Zaspokajanie potrzeb kadrowych realizatorów usług społecznych (podmiotów ekonomii społecznej - PES). 2) Przygotowanie osób do tworzenia podmiotów ekonomii społecznej specjalizujących się w usługach społecznych. 3) Wykonywanie zleceń w określonych usługach społecznych. W ramach projektu usługi społeczne są rozumiane jako takie, które: o służą bezpośredniemu zaspokojeniu ludzkich potrzeb, a nie wytwarzaniu dóbr materialnych, o adresatem usług są jednostki i rodziny, choć jakość i dostępność tych usług wpływa także na funkcjonowanie szerszych zbiorowości i grup społecznych, o mogą być finansowane, organizowane i dostarczane zarówno przez instytucje publiczne, jak i niepubliczne, o odbiorcy usług otrzymują je bezpłatnie albo za całkowitą lub częściową odpłatnością. Na użytek analizy wskazano następujące obszary usług społecznych: pomoc społeczna i opieka nad dzieckiem, integracja społeczno-zawodowa, ochrona zdrowia, edukacja, kultura, sport. Instytucje Zatrudnienia Socjalnego to centra i kluby integracji społecznej, o których mowa w ustawie z dn.13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (tj.: Dz. U. z 2019, poz. 217), a więc podmioty, które: o przygotowują osoby zagrożone wykluczeniem społecznym lub już wykluczone do kolejnych etapów usamodzielniania ekonomicznego, w tym do tworzenia własnych miejsc pracy w ramach spółdzielczości socjalnej (przygotowywanie uczestników zajęć reintegracyjnych do świadczenia usług), o mogą przygotowywać na potrzeby już działających podmiotów ekonomii społecznej, wykonujących usługi społeczne odpowiednie grupy osób do wykonywania określonych specjalności zawodowych (np. opiekunowie dzieci, opiekunowie osób starszych etc.), o mogą być zleceniobiorcami wybranych usług społecznych na obszarze gminy lub powiatu, wykonując je w ramach programów reintegracji zawodowej. W ramach projektu zrealizowane zostało badanie ankietowe CAWI z przedstawicielami IZS (Instytucji Zatrudnienia Socjalnego), PES (Podmiotów Ekonomii Społecznej - spółdzielni socjalnych, organizacji pozarządowych, społecznych organizacji wyznaniowych i spółek non-profit), JST (Jednostek Samorządu Terytorialnego), ROPS (Regionalnych Ośrodków Polityki Społecznej). Treść pytań ankietowych wraz z kafeteriami dla każdej z wymienionych wyżej kategorii znajduje się w załączniku nr. 7. Dane, jakimi będzie dysponował wykonawca (cztery osobne zbiory w formacie spss i/lub xls) obejmują łącznie 1099 przypadków; rozkład liczby przypadków dla każdej z kategorii badanych jest następujący: ROPS (po jednym w każdym z województw) 16 IZS 212 JST (dobrane ze względu na występowanie IZS na terenie jednostki) 408 PES (dobrane ze względu na fakt świadczenia usług społecznych; realizacja w podmiotach w powiatach, w których udało się przeprowadzić choć jedną ankietę z IZS) 463 Zadaniem Wykonawcy jest przygotowanie trzech komplementarnych raportów: Raport analityczny 1: Funkcjonowanie IZS w środowisku lokalnym Raport analityczny 2: Lokalne rynki usług społecznych Raport analityczny 3: Zaspokajanie potrzeb kadrowych realizatorów usług społecznych Każdy z raportów powinien powstać na podstawie danych z każdego z dostarczonych zbiorów. Wykonawca może łączyć zbiory, jeśli uzasadnia to przyjęty schemat analizy. Zleceniodawca oczekuje, że przeprowadzone zostaną analizy wielozmiennowe (a nie wyłącznie dwuzmiennowe i na podstawie omówienia rozkładów brzegowych poszczególnych zmiennych). Zapewnienie sprzętu i oprogramowania analitycznego leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca może odwoływać się do innych, prowadzonych w Polsce w ostatnich latach analiz obejmujących problematykę usług społecznych, ekonomii społecznej, współpracy międzyinstytucjonalnej i trzeciego sektora. Wykonawca zobowiązuje się do: - przedstawienia do skonsultowania z Zamawiającym i przedstawienia do akceptacji szczegółowego spisu treści i schematu analizy w terminie 7 dni od podpisania umowy; - uzupełnienia dostarczonych przez Zamawiającego zbiorów o dane BDL GUS obejmujące podstawowe charakterystyki społeczne i gospodarcze JST, na terenie których znajdują się badane podmioty; wybór danych BDL będzie przedmiotem konsultacji; - przedstawienia - do akceptacji przez Zamawiającego - na piśmie wstępnych wniosków z analizy i rekomendacji wraz z ich empirycznym uzasadnieniem w terminie 20 dni od podpisania umowy - informowania Zamawiającego na bieżąco o przebiegu realizacji poszczególnych czynności analitycznych; - współpracy i konsultowania problemów realizacyjnych i sposobów ich rozwiązywania. - dostarczenia zwartych opracowań w postaci trzech komplementarnych raportów do akceptacji przez Zleceniodawcę. część I Raport analityczny 1: Funkcjonowanie IZS i PES w środowisku lokalnym część II Raport analityczny 2: Lokalne rynki usług społecznych część III Raport analityczny 3: Zaspokajanie potrzeb kadrowych realizatorów usług społecznych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 73110000-6


Dodatkowe kody CPV: 79300000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: część 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15665.70
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: K Konsulting Agnieszka Kilijanek-Cieślik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. F. M. Klimczaka 17/79
Kod pocztowy: 02-797
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14760
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9900
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16300
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14333.30
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: K Konsulting Agnieszka Kilijanek-Cieślik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. F. M. Klimczaka 17/79,
Kod pocztowy: 02-797
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13530
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9900
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17300
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: część 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13666.70
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: K Konsulting Agnieszka Kilijanek-Cieślik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. F. M. Klimczaka, 17/79,
Kod pocztowy: 02-797
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11070
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9900
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18300
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.