eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › "MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO POD KĄTEM ZWIĘKSZENIA JEGO EFEKTYWNOŚCI - ETAP II"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-10

Ogłoszenie nr 510223335-N-2020 z dnia 10-11-2020 r.

Gmina Łuków: "MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO POD KĄTEM ZWIĘKSZENIA JEGO EFEKTYWNOŚCI - ETAP II"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO POD KĄTEM ZWIĘKSZENIA JEGO EFEKTYWNOŚCI - ETAP II" finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581358-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540173460-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Łuków, Krajowy numer identyfikacyjny 71158244000000, ul. ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 257 982 392, e-mail info@lukow.ug.gov.pl, faks 257 982 439.
Adres strony internetowej (url): www.lukow.ug.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO POD KĄTEM ZWIĘKSZENIA JEGO EFEKTYWNOŚCI - ETAP II"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PI.271.1.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łuków z wymaganymi uzgodnieniami umożliwiającymi wykonanie przedmiotu zamówienia oraz dostawa i montaż opraw LED w zakresie modernizacji infrastruktury oświetlenia ulicznego wraz z osprzętem elektrycznym, wysięgnikami i modernizacją systemu sterowania na terenie Gminy Łuków mającej na celu poprawę efektywności energetycznej. W zakresie opracowania dokumentacji dla w/w zadania będzie: 1) wykonanie dokumentacji modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łuków z wymaganymi uzgodnieniami umożliwiającymi wykonanie przedmiotu zamówienia w tym uzgodnienie z PGE Dystrybucją i Zamawiającym, 2) W ramach dostawy i montażu opraw LED należy wykonać: a) demontaż 714 szt. opraw oświetlenia ulicznego na istniejących słupach; b) dostawę i montaż 714 szt. opraw oświetlenia ulicznego typu LED na istniejących słupach; c) demontaż osprzętu elektrycznego tj. przewodów, zacisków, zabezpieczeń i wysięgników do opraw oświetlenia ulicznego w ilości 714 kpl; d) montaż osprzętu elektrycznego tj. przewodów, zacisków, zabezpieczeń i wysięgników do opraw oświetlenia ulicznego w ilości 714 kpl; e) modernizację systemu sterowania oświetleniem ulicznym - zainstalowanie i uruchomienie systemu sterowania oprawami oświetlenia ulicznego z zaprogramowanym harmonogramem redukcji mocy w oprawie, f) Modernizacja 78 szaf oświetlenia ulicznego z instalacją kompensacji mocy biernej i dostosowaniem aparatów do zasilania opraw typu LED oraz wyniesieniem układów pomiarowo-rozdzielczych poza szafy stacyjne. g) utylizację zdemontowanych opraw, źródeł światła i pozostałych zdemontowanych materiałów; h) wykonanie badań i pomiarów wykonanej instalacji; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) program Funkcjonalno-użytkowy (zwany dalej PFU) "MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO POD KĄTEM ZWIĘKSZENIA JEGO EFEKTYWNOŚCI - ETAP II" - załącznik nr 8; b) przedmiar robót - załącznik nr 9, c) niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 31520000-7


Dodatkowe kody CPV: 45316110-9, 45316100-6, 45311200-2, 45310000-3, 71355200-3, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 902500.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DP System Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bema 61
Kod pocztowy: 91-492
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1180515.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 907525.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1691250.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.