eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiDostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pt. "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-09

Ogłoszenie nr 510222849-N-2020 z dnia 09-11-2020 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pt. "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584594-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540185032-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 19168730700000, ul. ul. Paderewskiego 11, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 560 23 20, e-mail pcprstarogardgdanski@poczta.onet.pl, faks 58 560 23 22.
Adres strony internetowej (url): https://pcprstarogard.mojbip.pl, http://www.pcprstarogard.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pt. "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PCPR.414.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Typ sprzętu i zastosowanie - Komputer przenośny zaprojektowany do pracy mobilnej związanej z przemieszczaniem się użytkownika i sprzętu, który będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna. 2. Procesor - Procesor wielordzeniowy, zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych, osiągający w teście Passmark CPU Mark wynik min. 5 000 punktów według wyników ze strony http://www.cpubenchmark.net 3. Pamięć operacyjna - 8 GB DDR4, jeden slot pamięci wolny 4. Ekran - Przekątna 15,6" o rozdzielczości FHD (1920 x 1080) z podświetleniem LED 5. Pamięć masowa - Jeden wewnętrzny dysk SSD o pojemności 256 GB 6. Karta graficzna - Zintegrowana 7. Wyposażenie sprzętowe - Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, wbudowane dwa głośniki stereo. Mikrofon. Kamera internetowa z diodą informującą o aktywności. Zintegrowana w postaci wewnętrznego modułu mini-PCI Express karta sieci bezprzewodowej 802.11 AC. Moduł łączności bezprzewodowej Bluetooth. Klawiatura wyspowa z wydzieloną z prawej strony klawiaturą numeryczną, w układzie US - QWERTY. 8. Bateria i zasilanie - Wewnętrzna bateria o pojemności min. 40 Whr. Zasilacz. 9. Dostępne porty i złącza- 1 x HDMI, 1 x RJ-45 10/100/1000 Mbps, min. 2 x USB ( w tym jedno min. typu 3.0), złącze słuchawkowo-mikrofonowe (combo audio). Żaden z powyższych portów i złączy nie może być realizowany za pomocą przejściówek, konwerterów, rozdzielaczy itp. urządzeń. Każdy port i złącze musi być na stałe wyprowadzone na zewnątrz obudowy. 10. BIOS - BIOS zgodny ze specyfikacją UEFI, wymagana pełna obsługa za pomocą klawiatury i wmontowanego na stałe urządzenia wskazującego oraz samego urządzenia wskazującego. Możliwość ustawienia hasła administratora oraz użytkownika dla BIOSu, po podaniu hasła użytkownika możliwość jedynie odczytania informacji. Możliwość stosowania hasła silnego, opatrzone w litery, cyfry i znaki specjalne. 11. System operacyjny - Preinstalowany system operacyjny Microsoft Windows 10 (nie może być to wersja edukacyjna), niewymagający aktywacji za pomocą telefonu w firmie Microsoft. Klucz aktywacyjny systemu operacyjnego powinien być fabrycznie zapisany w BIOS/UEFI komputera i wykorzystywany do instalacji tego systemu oraz jego aktywowania. System operacyjny ma być fabrycznie zainstalowany przez producenta. 12. Okres i warunki gwarancji - min. 3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta z czasem reakcji serwisu do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia. 13. Wsparcie techniczne producenta - Dedykowany portal techniczny producenta (strona www) wraz z mechanizmem automatycznej identyfikacja komputera, który łączy się z daną witryną wymagający od Zamawiającego celem identyfikacji urządzenia podania jedynie pojedynczego numeru seryjnego komputera, umożliwiający Zamawiającemu: zgłaszanie awarii, samodzielne zamawianie zamiennych komponentów, możliwość sprawdzenia danych o urządzeniu (w szczególności: konfiguracja fabryczna, konfiguracja bieżąca, rodzaj gwarancji, data wygaśnięcia gwarancji, data produkcji komputera). Dodatkowo portal winien umożliwiać pobranie aktualizacji dla oprogramowania układowego sprzętu (firmware) oraz dedykowanego oprogramowania, diagnostykę sprzętu i tworzenie dysku recovery systemu operacyjnego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30.21.31.00 - Komputery przenośne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 542780.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: iCOD.pl sp. z o.o.
Email wykonawcy: mjakubiec@icod.pl, kontakt@icod.pl
Adres pocztowy: ul. Grażyńskiego 51
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 650185.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 650185.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 794383.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.