To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-18
Ogłoszenie nr 510222676-N-2019 z dnia 18-10-2019 r.
Agencja Rozwoju Pomorza S.A.: Usługa odebrania zużytych i nieaktualnych rollupów reklamowych oraz wykonania rollupów promujących projekty
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
a) Wellbeing Tourism in the South Baltic Region-Guidelines for good practices & Promotion (SB WELL) w ramach Programu Interreg Południowy Bałtyk 2014-2020:"Wellbeing Tourism in the South Baltic Region-Guidelines for good practices & Promotion [SB WELL] (Oś Priorytetowa 2 Wykorzystanie potencjału środowiskowego i kulturowego obszaru Południowego Bałtyku na rzecz niebieskiego i zielonego wzrostu; Cel Szczegółowy 2.1 Intensywniejszy rozwój obiektów dziedzictwa naturalnego i kulturowego obszaru Południowego Bałtyku dla tworzenia zrównoważonych obszarów turystycznych; Umowa o dofinansowanie nr STHB.02.01.00-SE-0137/17-00) b) "Pomorski Broker Eksportowy. Kompleksowy system wspierania rozwoju eksportu w województwie pomorskim finansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020,(Działanie 2.3. Aktywność eksportowa, umowa o dofinansowanie RPPM.02.03.00-22-0001/16-00)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591012-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 19004453000000,
ul. Al. Grunwaldzka
472D,
80-309
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 32 33 100, e-mail
maria.warkusz@arp.gda.pl, faks
58 32 33 200.
Adres strony internetowej (url): arp.gda.pl; bip.arp.gda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka Akcyjna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa odebrania zużytych i nieaktualnych rollupów reklamowych oraz wykonania rollupów promujących projekty
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.28.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest odebranie zużytych i nieaktualnych rollupów reklamowych od Zamawiającego oraz wykonanie rollupów promujących projekty. Zamówienie będzie składało się z następujących prac: Etap 1 - Odebrania 15 (słownie: piętnastu) zużytych i nieaktualnych rollupów od Zamawiającego. Etap 2 - Wykonania łącznie 18 (słownie: osiemnastu) rollupów tj. 10 (słownie: dziesięciu) rollupów promujących projekt SB Well w dwóch indywidualnych projektach graficznych oraz 8 (słownie: ośmiu) rollupów promujących projekt Pomorski Broker Eksportowy w ośmiu indywidualnych projektach graficznych. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania prawidłowo działających mechanizmów rollupów, jak również toreb do rollupów przy realizacji 2 etapu zamówienia. Wykonawca zadba o to, aby mechanizmy i torby do rollupów, które będą wykorzystane do wykonania etapu 2 prac, były czyste i nieuszkodzone. Pozostałe nienadające się do wykorzystania elementy rollupów lub/i rollupy Wykonawca podda utylizacji. Rollupy przekazane Wykonawcy będą posiadały różne wymiary. Jeśli specyfikacja zamówionych rollupów oraz stan przekazanych przez Zamawiającego rolupów na to nie pozwala Wykonawca wykona i dostarczy Zmawiającemu rollupy fabrycznie nowe. Wykonawca przekaże Zamawiającemu informacje, nt. liczby rollupów, które wykonał bazując na częściach z recyklingu rollapów przekazanych przez Zamawiającego. 3. Wykonawca w okresie składania ofert codziennie w godz. od 8:00 do 15:00 w ramach niniejszego zamówienia ma prawo do wykonania oględzin rollupów, które będą przekazane Wykonawcy, w celu oszacowania, jaka ich liczba będzie mogła być powtórnie wykorzystana do przygotowania rollupów określonych w 2 etapie niniejszego zamówienia. Wykonawca powinien umówić się uprzednio z Zamawiającym na odbycie oględzin. Oględziny nie mogą odbyć się później niż na dzień przed terminem składania ofert. 4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu informacje odnośnie liczby rollupów, które wykonał bazując na częściach z recyklingu rollupów przekazanych przez Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ- OPZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). Projekty graficzne rollupów zostały zawarte w Załącznikach nr 1-3 do OPZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39294100-0
Dodatkowe kody CPV: 22462000-6, 79341000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5500.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: The Challenge Group A. J. Molscy sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3663.43
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Modernizacja elewacji zabytkowego obiektu w Słupsku: XVI-wieczny Zamek Książąt Pomorskich"
- Dostawa amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA DO PRZETWARZANIA DOKUMENTACJI ZAWIERAJĄCEJ DANE UZYSKANE OD INSTYTUCJI FINANSOWYCH
- Dostawa samochodu osobowo-dostawczego dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa akcesoriów laboratoryjnych do Magazynu Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- DOSTAWA, INSTALACJA I KONFIGURACJA SPECJALISTYCZNEGO SYSTEMU DO AUTOMATYCZNEGO TYPOWANIA OSÓB W MATERIAŁACH WIDEO I ZDJĘCIACH
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 144-2024 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy materiałów promocyjnych dla Stoiska Promocyjnego Centrum Promocji i Komunikacji Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (WWFiF, WM).
- Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH.
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych.
- Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.