eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ParczewWykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów w roku 2021 i 2022

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-09

Ogłoszenie nr 510221911-N-2020 z dnia 09-11-2020 r.

Powiat Parczewski: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów w roku 2021 i 2022

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590750-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Parczewski, Krajowy numer identyfikacyjny 30237368000000, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 833 551 470, e-mail inwestycje@parczew.pl, faks 833 550 673.
Adres strony internetowej (url): https://spparczew.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów w roku 2021 i 2022

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AZ-VII.272.15.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę 11 635 kpl. tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów n/w rodzajów w roku 2021 i 2022. a) Samochodowe jedno- i dwurzędowe - zwyczajne -7000 kpl. b) Samochodowe jedno- i dwurzędowe - tymczasowe- 50 kpl. c) Samochodowe jedno- i dwurzędowe - wtórniki i dodatkowe 200 kpl. d) Samochodowe jedno- i dwurzędowe -indywidualne -50 kpl. e) Samochodowe jedno- i dwurzędowe - zabytkowe - 30 kpl. f) Do przyczep jednorzędowe - zwyczajne- 700 g) Do przyczep jednorzędowe - tymczasowe- 50 h) Do przyczep jednorzędowe - wtórniki - 150 szt. i) Motocyklowe i ciągnikowe jedno i dwurzędowe - zwyczajne- 1500 szt. j) Motocyklowe i ciągnikowe jedno i dwurzędowe - tymczasowe- 50 szt. k) Motocyklowe i ciągnikowe jedno i dwurzędowe - wtórniki- 150 szt. l) Motocyklowe i ciągnikowe jedno i dwurzędowe- zabytkowe- 30 szt. m) Motorowerowe - zwyczajne- 1500 szt. n) Motorowerowe - tymczasowe- 25 szt. o) Motorowerowe - wtórniki - 150 szt. Wykonane tablice rejestracyjne powinny być zgodne z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007 r., Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.). Ilość i rodzaj tablic może zostać zamówiona jako zamówienie cząstkowe poprzez stosowne pismo, telefon, fax, lub e-mail. Dostawa zamówionych tablic powinna zostać zrealizowana maksymalnie w terminie od 2 do 5 dni roboczych od czasu zamówienia, z jednoczesnym odbiorem tablic złomowanych w Starostwie. Termin dostawy tablic stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca udzieli minimum 2 a maksimum 3 (termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert) gwarancji na wykonane tablice, a w przypadku wykrytej usterki w ciągu 3 dni usunie lub wymieni reklamowaną tablicę. Płatność za wykonaną usługę będzie realizowana w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego do bezpłatnego odbioru i niszczenia tablic złomowanych. Ilość dostarczonych tablic będzie wynikała z faktycznego zapotrzebowania wynikającego ze składanych zamówień przez Zamawiającego zamówień cząstkowych w okresie realizacji umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30195000-2


Dodatkowe kody CPV: 34928472-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 177137.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tabla Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Diamentowa 7B
Kod pocztowy: 20-447
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 265932.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 245707.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 265932.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.