To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-06
Ogłoszenie nr 510221004-N-2020 z dnia 06-11-2020 r.
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Drygały: Budowa punktu czerpania wody w leśnictwie Monety - Etap 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587230-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Drygały, Krajowy numer identyfikacyjny 79000113000000,
ul. Drygały, ul. Grunwaldzka
22,
12-230
Biała Piska, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
87 4240560, 87 4240 576, e-mail
drygaly@bialystok.lasy.gov.pl, faks
87 4240570.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_drygaly/zamowienia_publiczne
Adres profilu nabywcy: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_drygaly/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjn nie posiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa punktu czerpania wody w leśnictwie Monety - Etap 2
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.32.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest obszar administracyjny Nadleśnictwa Drygały - Leśnictwo Monety na działkach nr 646/2 i 647 obręb Nitki, gmina Biała Piska. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące w szczególności swym zakresem: 1). Budowę studni czerpalnej z kręgów betonowych o średnicy wewnętrznej 2,0 m i głębokości 5,0 m, wraz ze stalową rurą dopływową o średnicy zewnętrznej 405,0 mm i długości 12,0 m i dwoma rurociągami ssawnymi o długości 5,0 m, 2). Budowę placu manewrowego o wymiarach 5,0 m*40,0 m i dwoma skosami najazdowymi o długościach po 25,0 m, o nawierzchni z kruszywa naturalnego na podbudowie z kruszywa łamanego na gruncie wzmocnionym geotkaniną i georusztem 3). Budowę drogi wewnętrznej o długości 227,0 m i szerokości jezdni od 3,75 m z dwoma poboczami 2*0,50 m, o nawierzchni z kruszywa naturalnego na podbudowie z kruszywa łamanego na gruncie wzmocnionym odcinkowo geotkaniną i georusztem 2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w SIWZ, dokumentacji projektowej, STWiORB oraz w umowie i załącznikach do niej. 3. Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z dokumentami wskazanymi wcześniej z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego. 4. Należyte wykonanie zamówienia stwierdzone zostanie przez Zamawiającego przez sporządzenie protokołu odbioru końcowego robót, w którym stwierdzenie to zostanie ujęte. 5. Wykonawca w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przestrzegania zasad BHP oraz przepisów P-POŻ. Unormowania, których zobowiązany będzie w szczególności przestrzegać wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019, poz.1186, ze zm.), normami, warunkami technicznymi i wiedzą budowlaną, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonaniu robót budowanych (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003, Nr 47, poz. 401) przepisami ppoż. oraz zgodnie z dokumentacją projektową, w tym projektem wykonawczym, STWIORB i pozwoleniem na budowę, a także z poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót budowlanych oraz za jakość zastosowanych do robót Materiałów. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę do realizacji zadania wskazanego w § 2 powinny odpowiadać wymogom jakościowym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy Prawo budowlane, wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz dokumentacji projektowej. Wykonawca w procesie realizacji przedmiotu umowy nie może dokonać zmian w materiałach, produktach oraz rozwiązaniach technicznych zawartych w dokumentacji projektowej. W przypadku konieczności zastąpienia pewnych materiałów lub produktów ujętych w ofercie i dokumentacji technicznej, jedynie Zamawiający ma prawo zdecydować o użyciu innych równowartościowych produktów, materiałów i rozwiązań technicznych. Na każde żądanie Zamawiającego lub jego inspektora nadzoru, Wykonawca w ciągu trzech dni obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów dokumenty potwierdzające, że zastosowany wyrób budowlany nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020, poz. 215 ze zm.). 3) Wymagana jest należyta staranność wykonawcy przy realizacji zobowiązań umowy z uwzględnieniem podwyższonego wymogu dochowania należytej staranności w uwagi na wymagany zawodowy/profesjonalny charakter działania wykonawcy przy wykonywaniu zamówienia. 4) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone osobom trzecim przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6) Teren budowy powinien być zorganizowany w taki sposób, aby nie powodował zanieczyszczeń lub uszkodzeń roślinności i siedlisk. 7) W razie awarii należy zabezpieczyć grunt przed zanieczyszczeniem substancjami niebezpiecznymi pochodzącymi z uszkodzonych maszyn. 8) W fazie budowy prace wymagające użycia urządzeń, które emitują ponadnormatywny poziom hałasu należy prowadzić wyłącznie w porze dziennej. 9) Po zakończeniu prac tren budowy należy uporządkować. 10) Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w związku z realizacją robót np. złom, gruz itp.) usunąć z miejsca budowy, terenu budowy i terenu objętego posiadaniem zamawiającego. Usuwanie odpadów musi odbywać się zgodnie z przepisami prawa. Odpady powstałe w związku z wykonaniem zamówienia wykonawca powinien zutylizować zgodnie z właściwymi przepisami lub przekazać jej w tym celu upoważnionemu przedsiębiorcy. 11) Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazany jest znak towarowy, patent lub pochodzenie produktu, zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych) identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zwartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne dla wszystkich wskazanych w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia zamawiający dopuszcza rozwiązania o właściwościach zbliżonych lecz nie niższych jakościowo od wskazanych w tej dokumentacji. Zamawiający nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równowartość potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt, towar, rozwiązanie lub usługę stanowiącą część przedmiotu zamówienia o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 12) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji robót zamiennych w stosunku do robot budowlanych opisanych w dokumentacji projektowej, jeżeli ich wykonanie jest konieczne dla realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej lub jeśli zawnioskuje o to Zamawiający (zwane dalej robotami zamiennymi). Decyzja Zamawiającego w tym przedmiocie jest wiążąca dla Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do zaniechania wykonania robót objętych pierwotnie przedmiotem umowy, jeśli jest to zgodne z zasadami wiedzy technicznej lub jeżeli zawnioskuje o to Zamawiający (zwane dalej robotami zaniechanymi). Decyzja Zamawiającego w tym przedmiocie jest wiążąca dla Wykonawcy. Wykonawca nie może samodzielnie podejmować decyzji w przedmiocie robót zamiennych lub robót zaniechanych. 13) Wykonawca może powierzyć realizację elementów przedmiotu zamówienia dotyczące robót budowlanych, dostaw czy usług podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić w ofercie . W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zasady te stosuje się także wobec dalszych podwykonawców. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji jakości przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze Karty gwarancyjnej oraz wzorze Umowy stanowiących załączniki niniejszej SIWZ. Zamawiający ustala minimalną długość okresu gwarancji na 24 miesiące. Wykonawca nie może zaoferować okresu gwarancji niższego niż 24 miesiące. Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, po wcześniejszym uzgodnieniu z zamawiającym. Koszt wizji lokalnej ponosi wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45111200-0, 45220000-5, 45222000-9, 45230000-8, 45233000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
128940.79
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "TOP KOP" Krzysztof Świtaj
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
158597.17
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI BIAŁA PISKA
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w 2025 roku na finansowanie planowanego deficytu gminy Biała Piska oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Przebudowa drogi gminnej Nr 175016 N w m. Guzki
więcej: przetargi BIAŁA PISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Remont drogi gminnej Brzyków-Siemiechów - etap II
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





