To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-06
Ogłoszenie nr 510220628-N-2020 z dnia 06-11-2020 r.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OKSIE: "Dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu pn. "Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu pn. "Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa" realizowanego przez Gminę Oksa/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Oksie nr wniosku RPSW.09.02.01-26-0098/19-00 współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 w ramach Priorytetu 9 Włączenie społeczne i walka z ubóstwem Poddziałanie 09.02.01 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych (projekty konkursowe)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 580131-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540168919-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OKSIE, Krajowy numer identyfikacyjny 290005410,
ul. WŁOSZCZOWSKA
22,
28-363
OKSA, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413808095, e-mail
gops_oksa@poczta.onet.pl, egrzyb1@wp.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://gopsoksa.naszops.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu pn. "Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):9.2.1-6/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie i montaż wyposażenia w ramach projektu pn. "Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa" odbędzie się w świetlicy środowiskowo-profilaktycznej w Oksie - budynek Szkoły Podstawowej w Oksie - adres Oksa Plac Mikołaja Reja 19, 28-363 Oksa oraz jej 9 filiach: a) filia świetlicy środowiskowo-profilaktycznej w Tyńcu - Kolonii -adres Tyniec Kolonia 5, 28-363 Oksa b) filia świetlicy środowiskowo-profilaktycznej w Nowych Kanicach - adres Nowe Kanice 15B, 28-363 Oksa c) filia świetlicy środowiskowo-profilaktycznej w Węgleszyn-Dębinie -adres Węgleszyn-Dębina 41a, 28-363 Oksa d) filia świetlicy środowiskowo-profilaktycznej w Zakrzowie - adres Zakrzów 48B, 28-363 Oksa e) filia świetlicy środowiskowo-profilaktycznej w Węgleszynie -adres Węgleszyn 85, 28-363 Oksa f) filia świetlicy środowiskowo-profilaktycznej w Lipnie - adres Lipno 11, 28-363 Oksa g) filia świetlicy środowiskowo-profilaktycznej w Rembiechowej -adres Rembiechowa 30a, 28-363 Oksa h) filia świetlicy środowiskowo-profilaktycznej w Popowicach - adres Popowice 48a, 28-363 Oksa i) filia świetlicy środowiskowo-profilaktycznej w Reszówku - adres Rzeszówek 20a, 28-363 Oksa Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań: Część 1. Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektronicznego o Zestaw interaktywny: tablica interaktywna + projektor + laptop + głośniki - 10 zestawów (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Odkurzacz - 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Laptop z systemem operacyjnym i pakietem biurowym 82 szt. (po 8 szt. do każdej świetlicy oraz 2 szt. do Punktu Wsparcia Rodziny) o Flipczart - 11 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy oraz 1 szt. do Punktu Wsparcia Rodziny) o Mikrowieża - 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Szafa do przechowywania laptopów - 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Drukarka kolorowa laserowa - 11 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy oraz 1 szt. do Punktu Wsparcia Rodziny) o Cymbergaj 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) Cześć 2 Dostawa i montaż 2 nagrzewnic powietrza do filii świetlicy środowiskowo-profilaktycznej w Popowicach o Nagrzewnice powietrza - 2 szt. o następujących minimalnych parametrach: Cześć 3 Dostawa i montaż mebli o Fotel obrotowy - 22 szt. (po 2 szt. do każdej świetlicy i 2 szt. do Punktu Wsparcia Rodziny) o Stolik - 2 szt. o Biurko 20 szt. (po 2 szt. do każdej świetlicy) o Stół stołówkowo-świetlicowy 150 szt. (po 10 szt. do każdej świetlicy) o Krzesełka 155 szt. (po 10 szt. do każdej świetlicy oraz 5 szt. do Punktu Wsparcia Rodziny) o Szafa do przechowywania pomocy do zajęć/dokumentów - 31 szt. (po 3 szt. do każdej świetlicy oraz 1 szt. do Punktu Wsparcia Rodziny) Część 4 Dostawa gier, sprzętu sportowego i innego wyposażenia Ta część obejmuje dostawę i montaż: o Piłki do siatkówki - 40 szt. (po 4 szt. do każdej świetlicy) o Piłki do piłki nożnej - 40 szt. (po 4 szt. do każdej świetlicy) o Sztalugi - 50 szt. (po 5 szt. do każdej świetlicy) o Klocki - kształtki rehabilitacyjne 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Zestaw materacy 3 częściowych z uchwytem składane 30 szt. (po 3 szt. do każdej świetlicy) o Tablica korkowa 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Gry stolikowe 200 szt. (po 10 szt. do każdej świetlicy) o Szafka multiinstrumentalna 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Akcesoria muzyczne 10 zestawów (po 1 zestawie do każdej świetlicy) o Chusta animacyjna 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Sprzęt nagłaśniający przenośny 10 zestawów (po 1 zestawie do każdej świetlicy) o Stół do tenisa 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Paletki i piłeczki do tenisa 60 zestawów (po 6 zestawów do każdej świetlicy) o Stół do bilarda 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Piłkarzyki 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Badminton 20 zestawów (po 2 zestawy do każdej świetlicy) o Zestaw kreatywny klocki do budowania 10 zestawów (po 1 zestawie do każdej świetlicy) o Zestaw do robotyki klocki - pełny pakiet edukacyjny 10 zestawów (po 1 zestawie do każdej świetlicy) o Gaśnica 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Apteczka 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Kosze na śmieci (1 zestaw = 4 szt. niesegregowane, plastik, papier, szkło) 10 zestawów (po 1 zestawie do każdej świetlicy) o Wózek do sprzątania dwuwiaderkowy 2x 17L z mopem płaskim 40 cm 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) Część 5 Dostawa i montaż wyposażenie kuchni Ta część obejmuje dostawę i montaż: o Mikrofalówka 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Czajnik elektryczny 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Zastawa stołowa 30 kpl (po 3 kpl do każdej świetlicy) o Komplet sztućcy 200 kpl (po 20 kpl do każdej świetlicy) o Zestaw garnków 10 zestawów (po 1 zestawie do każdej świetlicy) o Sokowirówka 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Mikser 20 szt. (po 2 szt. do każdej świetlicy) o Krajalnica do warzyw 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Warnik 10 l dwuściankowy 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Termos duży - wielkość 10 l 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Termos duży 20l 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Zestaw noży kuchennych 20 zestawów (po 2 zestawy do każdej świetlicy) o Kuchnia wolnostojąca z piekarnikiem 6 szt. o Miseczki , bulionówki 200 szt. (po 20 szt. do każdej świetlicy) o Szklanki z uchwytem (1 kpl = 6szt) 40 kpl (po 4 kpl do każdej świetlicy) o Półmiski 100 szt. (po 10 szt. do każdej świetlicy) o Literatki (1 kpl =6szt) 40 kpl (po 4 kpl do każdej świetlicy) o Dzbanki zwykłe szklane na napoje zimne 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Patelnia 20 szt. (po 2 szt. do każdej świetlicy) o Zestaw łyżek drewnianych 20 zestawów (po 2 zestawy do każdej świetlicy) o Blender kielichowy 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Miski metalowe 10 kompletów (w każdym po 3 szt.) (po 1 komplecie do każdej świetlicy) o Stolnica zwijana 20 szt. (po 2 szt. do każdej świetlicy) o Trzepaczaka do białek 20 szt. (po 2 szt. do każdej świetlicy) o Wycinarka do ciastek 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Foremki do ciast (różne kpl = 3 szt.) 10 kompletów (po 1 komplecie do każdej świetlicy) o Wałki do ciasta 40 szt. (po 4 szt. do każdej świetlicy) o Zmywarko-wyparzarka 8 szt. o Szafa chłodnicza 8 szt. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6 do SIWZ Dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu pn. "Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa" realizowanego przez Gminę Oksa/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Oksie nr wniosku RPSW.09.02.01-26-0098/19-00 współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 w ramach Priorytetu 9 Włączenie społeczne i walka z ubóstwem Poddziałanie 09.02.01 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych (projekty konkursowe).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 32322000-6
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30195910-4, 32344210-1, 30195000-2, 39100000-3, 39110000-6, 39113600-3, 37524000-7, 37524200-9, 37524600-3, 37524500-2, 37524400-1, 37524100-8, 39162100-6, 39162000-5, 37442900-8, 37461500-2, 39220000-0, 39710000-2, 39711360-0, 39221180-2, 39711361-7, 39711110-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1. Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektronicznego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
406504.07
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AV MULTIMEDIA Małysz i Spółka Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
498884.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Cześć 2 Dostawa i montaż 2 nagrzewnic powietrza do filii świetlicy środowiskowo-profilaktycznej w Popowicach |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu na zadanie 2 wybrano Wykonawcę TRONUS POLSKA Sp. z o.o. Ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, z którym nie doszło do zawarcia umowy. W związku z powyższym Zamawiający uchyla informację o wyborze oferty najkorzystniejszej na zadanie 2. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena kolejnej najkorzystniejszej oferty na zadanie 2 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy postępowanie na zadanie 2 unieważniono |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Cześć 3 Dostawa i montaż mebli |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
97560.98
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U STUDIO 7 PIOTR CHODAKOWSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
131500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4 Dostawa gier, sprzętu sportowego i innego wyposażenia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
146341.46
Liczba otrzymanych ofert:
10
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ENCORE TECH Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
177470.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część 5 Dostawa i montaż wyposażenie kuchni |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
115455.28
Liczba otrzymanych ofert:
10
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U STUDIO 7 PIOTR CHODAKOWSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
133000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Gminie Pszów oraz dostawa licencji i sprzętu komputerowego
- Dostawa zestawów pomiarowych obejmujących systemy pomiarowe oraz komputery przenośne dla WIMiO PG w ram proj. "Opracowanie podwodnego półautonomicznego pojazdu ..." finans. z NCBiR, z podz. na 2 cz.
- Dostawa mebli biurowych oraz sprzętu kwaterunkowego
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla oddziału żłobka i przedszkola w budynku oznaczonym literą "D" przy ul. Drogowców 1 we Władysławowie (....)
- Remont pomieszczeń w części B budynku Ośrodka Edukacji Ekologicznej
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz licencji oprogramowania
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.