To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-05
Ogłoszenie nr 510220512-N-2020 z dnia 05-11-2020 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu: Budowa parkingu dla osób niepełnosprawnych w ramach realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: Wzrost dostępności placówki SPZOZ w Ogrodzieńcu dla osób ze szczególnymi potrzebami.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedsięwzięcie pod nazwą: Wzrost dostępności placówki SPZOZ w Ogrodzieńcu dla osób ze szczególnymi potrzebami, realizowane jest w ramach projektu pn. Dostępność Plus dla zdrowia, realizowanego w ramach Działania 5.2 Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, określonego we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.05.02.00-00-0044/18, którego Beneficjentem jest Minister Zdrowia.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 595483-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu, Krajowy numer identyfikacyjny 27698528100000,
ul. pl. Wolności
23,
42-440
Ogrodzieniec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
326 732 545, e-mail
spzoz@ogrodzieniec.pl, faks
326 733 731.
Adres strony internetowej (url): http://www.spzoz.ogrodzieniec.pl/
Adres profilu nabywcy: Nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa parkingu dla osób niepełnosprawnych w ramach realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: Wzrost dostępności placówki SPZOZ w Ogrodzieńcu dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/1/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu dla osób niepełnosprawnych w ramach realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: Wzrost dostępności placówki SPZOZ w Ogrodzieńcu dla osób ze szczególnymi potrzebami. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: ? Cięcie nawierzchni mechanicznie, masy mineralno - bitumiczne, grubość cięcia 5 cm - 10,20 m; ? Rozebranie podbudowy, z mas mineralno - bitumicznych, rozbiórka ręczna, grubość podbudowy 4 cm - 10,20 m2; ? Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych (trelinka), z wypełnieniem spoin piaskiem, grubość płyt 15 cm - 10,20 m2; ? Rozebranie krawężników, betonowych 15 x 30 cm na podsypce piaskowej 3,6x4 - 14,4 m; ? Koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, mechaniczne, grunt kategorii I - IV, na głębokości 20 cm - 82,20 m2 ? Koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, mechanicznie, grunt kategorii I - IV, dodatek za każde dalsze 5 cm głębokości - 82,20 m2; ? Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 82,20 m2; ? Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 82,20 m2; ? Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna, dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości - 82,20 m2; ? Warstwy podsypkowe, podsypka piaskowa, zagęszczenie mechaniczne grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 82,20 m2; ? Warstwy podsypkowe, podsypka piaskowa, zagęszczenie mechaniczne, dodatek za każdy następny 1 cm grubości warstwy - 82,20 m2; ? Warstwy podsypkowe, podsypka cementowo - piaskowa, zagęszczenie mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 82,20 m2; ? Warstwy podsypkowe, podsypka cementowo - piaskowa, zagęszczenie mechaniczne, dodatek za każdy następny 1 cm grubości - 82,20 m2; ? Nawierzchnie z kostki brukowej, grubość 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej, kostka szara - 82,20 m2; ? Ławy pod krawężniki, betonowa zwykła - 2,76 m3; ? Krawężniki betonowe, wystające 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej 3,6 m x 5,1 mx2+5mx2 - 34,6 m; ? Ręczne zasypywanie wykopów liniowych pionowych, głębokość do 1,5 m, kategoria gruntu III - IV, szerokość wykopu 0.8 - 1.5 m - 0,9 m3; ? Słupki do znaków drogowych, z rur stalowych, Fi 70 mm - 1 szt.; ? Przymocowanie tablic znaków drogowych, znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne - 1 szt.; ? Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową, płaszczyzny i linie na miejscach parkingowych i przejściach dla pieszych malowane ręcznie (kolory niebieski i biały) - 82,20 m2; ? Izolacje przeciwwilgociowe powierzchni pionowych, papą na lepiku na zimno, 1 warstwa (przy dźwigu) - 0,5 m2; ? Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi do 1 km - 21,8 m3; ? Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na każdy następny 1 km - 21,8 m3; ? Utylizacja gruzu - 21,80 m3. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). 4. Zamawiający informuje, iż wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia nie wymaga pozwolenia na budowę. 5. Każdy z wykonawców uprawniony jest do dokonania oględzin terenu budowy na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących w terenie. 6. Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. 7. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 8. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 9. Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji. 3) Tam, gdzie w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań "równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 4) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5) W przypadku wymaganego w dokumentacji projektowej i STWiORB oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 6) Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 7) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 8) Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. poz. 1333 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 215 z późn. zm.) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 9) Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 10) Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, osób wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. 11) Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 12) Dokumentacja projektowa przewiduje rozwiązania, które dopuszczają korzystanie z przedmiotu zamówienia przez osoby niepełnosprawne (budowa 4 miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45223320-5
Dodatkowe kody CPV: 45233330-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33143.86
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "DUET" USŁUGI DROGOWO MOSTOWE mgr inż. Grzegorz Loranty
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24601.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OGRODZIENIEC
więcej: przetargi OGRODZIENIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Budowa obiektu P+R przy dworcu kolejowym w miejscowości Długołęka wraz z rozbudową drogi powiatowej i elementami towarzyszącymi (w formule zaprojektuj - wybuduj)
- "Budowa drogi gminnej ul. Granicznej od km 0+002,63 do km 0+388,17 w miejscowości Góra Puławska"
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów typu ?parkuj i jedź? »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





