To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-05
Ogłoszenie nr 510219865-N-2020 z dnia 05-11-2020 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Krakowie: Przetarg nieograniczony ZP-15/20 na usługi pralnicze dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588680-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35099510900000,
ul. ul. Kronikarza Galla
25,
30-053
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 662 31 00, e-mail
sekretariat@zozmswkrakow.pl, faks
12 662 31 05.
Adres strony internetowej (url): www.zozmswkrakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony ZP-15/20 na usługi pralnicze dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-15/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych wraz z transportem na rzecz Zamawiającego sukcesywnie w ciągu 24 miesięcy w okresie obowiązywania umowy dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie, zgodnie z ilościami podanymi w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Wykonawca musi posiadać pozytywną opinię Państwowej Inspekcji Sanitarnej na świadczenie usług pralniczych we wskazanym zakładzie pralniczym. 2)Wykonawca zapewni Zamawiającemu odbiór brudnej bielizny szpitalnej, odzieży ochronnej oraz innych wyrobów, a także dostawę czystej bielizny szpitalnej, odzieży ochronnej oraz innych wyrobów codziennie od poniedziałku do piątku,w godzinach:?od 7:00 do 8:00 - dostawa czystej bielizny;?od 11:00 do 12:00 - odbiór brudnej bielizny.3)Zamawiający wymaga, aby czysta odzież robocza dostarczana była na wieszakach w rękawach foliowych.4)Zamawiający wymaga, aby dostarczone wózki do transportu bielizny były sprawne, niezniszczone (mechanizmy, które są kluczowe dla prawidłowego działania, były bez zastrzeżeń), z pokrywą podnoszoną pedałem, a także podlegały serwisowaniu przez cały okres trwania umowy.5)Zamawiający wymaga, aby w razie uszkodzenia wózka lub wózków do transportu bielizny, Wykonawca zapewnił wózek zastępczy o podobnych parametrach.6)Ze względu na specyfikę dróg transportu bielizny pomiędzy budynkami Szpitala, Zamawiający wymaga, aby wózki (a szczególnie wielkość ich kółek), przystosowane były do pokonywania nierówności.7)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył worki do transportu bielizny, takie, by pomieściły one minimum 70 litrów prania.8)Wykonawca zapewnia możliwość prania odzieży/ bielizny wysoce zakaźnej w osobnych pralnicach, przy zapewnieniu worków rozpuszczalnych w wodzie do pakowania brudnego asortymentu, po kontakcie z pacjentem z chorobą wysoce zakaźną (maksymalnie 100 sztuk na czas trwania umowy )9)W przypadku wydłużonego okresu świątecznego Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzgodnienia z Wykonawcą dodatkowego dnia odbioru brudnej bielizny i przywozu czystej bielizny pościelowej.10)Termin realizacji usługi pralniczej nie powinien przekraczać 24 godzin od momentu odebrania brudnego asortymentu od Zamawiającego. Natomiast w wypadkach nagłych, kiedy wystąpi konieczność wykonania usługi określonej jako "pilnej" czas jej realizacji nie trwał dłużej niż 8 godzin, od momentu powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego.11)Wykonawca zobowiązany jest, co najmniej raz na kwartał, na własny koszt, wykonać badania na czystość mikrobiologiczną wypranej odzieży i bielizny szpitalnej - na podstawie wymazu czystościowego z odzieży i bielizny po zakończeniu całego cyklu prania, oraz dostarczyć Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, kserokopię wyniku tego badania.12)Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do przeprowadzania u Wykonawcy kontroli w zakresie stosowania przez Wykonawcę środków czystościowych, piorących i dezynfekcyjnych. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. 3. Wymogi i standardy jakościowe świadczonej usługi:1)Zamawiający wymaga, aby świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem odbywały się zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu, skażenia bielizny, zgodnie z technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia, bezwzględnie przestrzegając zarządzeń i zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 roku (Dz.U. 2019, poz. 595) w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą. 2)Wybrana do realizacji zamówienia PRALNIA musi spełniać wymagania Zamawiającego oraz warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. z 2000 r., Nr 40, poz.469). 3)Usługa zostanie wykonana przez Wykonawcę z użyciem środków piorących i dezynfekujących dopuszczonych do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020, poz. 944), ustawą z dnia 20 maja 2010 r., o wyrobach medycznych (Dz. U. 2020, poz. 186) oraz ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2018 r., poz. 2231).4)Usługa musi być wykonywana zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w pralniach wykonujących usługi na rzecz jednostek Służby Zdrowia z zastosowaniem środków piorąco-dezynfekcyjnych skutecznie działających na B, F, V, Tbc, co muszą potwierdzać odpowiednie atesty Państwowego Zakładu Higieny lub równoważne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 98310000-9
Dodatkowe kody CPV: 60000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
585365.85
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wrotom Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
378189.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Umowa nr 31/20/ZP została zawarta na 24 miesiące od 01.11.2020r. do 31.10.2022r. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont sali laboratoryjnej nr 3 w pawilonie A-2 AGH w Krakowie. DE-dzp.272-254/24
- Świadczenia usług hotelarsko-gastronomicznych podczas podczas I Konferencji Naukowo-Technicznej "Współczesne wyzwania ceramiki"
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
- 114-2024. Wyłonienie Wykonawcy na zakup i dostawę sprzętu aktywnego do przystosowania infrastruktury sieciowej w budynkach użytkowanych przez Wydział Biologii UJ.
- Sukcesywna dostawa rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mieszanki kruszywa drogowego na potrzeby Gminy Łyse w roku 2024
- Świadczenie usług w zakresie prania.
- Usługa prania mebli tapicerowanych i wykładzin podłogowych
- Usługi pralniczej na rzecz Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.