eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rokitno,, DOSTAWA PALIWA DRZEWNEGO -PELLET DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w ROKTINIE NR 38 w 2021roku



Ogłoszenie z dnia 2020-11-05

Ogłoszenie nr 510219786-N-2020 z dnia 05-11-2020 r.

Dom Pomocy Społecznej: ,, DOSTAWA PALIWA DRZEWNEGO -PELLET DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w ROKTINIE NR 38 w 2021roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 000308940, ul. Rokitno 38, 66-340 Rokitno, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0-95 7493059, e-mail administracja@dpsrokitno38.pl, faks 0-95 7493059.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wrota.lubuskie.pl/dps_rokitno_38
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://bip.wrota.lubuskie.pl/dps_rokitno_38

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

,, DOSTAWA PALIWA DRZEWNEGO -PELLET DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w ROKTINIE NR 38 w 2021roku

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Nazwa zadania: ,, Dostawa paliwa drzewnego - pellet dla Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w 2021r.) 3. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu drzewnego w workach jednostkowych o wadze jednostkowej do 30 kg w szacowanej ilości rocznej około 150 ton na koszt Wykonawcy. W rozbiciu na miesiące: - styczeń do kwietnia około 60 ton - maj do września około 20 ton - październik do grudnia około 70 ton Wielkość jednorazowej dostawy to 5-10 ton. 3.3. Dostawy pelletu odbywać się będą każdorazowo na podstawie zgłoszenia zapotrzebowania przez wyznaczonego pracownika Zamawającego telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e- mail Wykonawcy. Zamówienie będzie składane min 48 godzin przed oczekiwanym terminem dostawy. Dostawa będzie wykonana w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia w godzinach od 07:00 do 15:00 w dni robocze, z zastrzeżeniem, że jednorazowa ilość zamawianego pelletu wyniesie od 5 do 10 ton. Termin dostawy może być inny po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. 3.4. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługują wobec zamawiającego żadne roszczenia z tego tytułu. 3.5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą z Wykonawcą telefonicznie. Zamówienia będą składane z dwudniowym wyprzedzeniem. 3.6. Dostarczany pellet drzewny będzie posiadał normę jakościową Din Plus lub EN PLUS A1 potwierdzoną każdorazowo przy dostawie stosownym certyfikatem. Pellet ma spełniać następujące kryteria: -wyprodukowany wyłącznie z trociny drzew iglastych - bez kory drzewnej -średnica 6 mm -8 mm (tolerancja +- 1 mm) -wartość opałowa nie mniejsza niż 5,3 kWh/kg -zawartość popiołu do 0,7 % -wilgotność do 10% -dostarczany pellet musi być przesiany, bez zanieczyszczeń oraz drobnych frakcji i trocin. 3.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo poddania kontroli laboratoryjnej dostarczanego pelletu. Ujawnienie przy pomocy badań laboratoryjnych niezgodności dostarczonego pelletu z określonymi w certyfikacie właściwościami fizyko-chemicznymi będzie obligować Wykonawcę do dostarczenia w ciągu 48 godzin odpowiednią zgodną z zamówieniem ilość pelletu. W przypadku, gdy jakość dostarczonego pelletu nie spełnia właściwości określonych w niniejszej SIWZ , koszt wykonania badań obciąża Wykonawcę. 3.8. W przypadku, gdy wadliwy pellet zostanie wsypany do zbiorników Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany na swój koszt wymienić całą zawartość zbiornika.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.11.14.00 - Paliwa drzewne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 115500.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SKR Strzelce Krajeńskie spółka z o.o.
Email wykonawcy: skr@skrstrzelce.pl
Adres pocztowy: ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7
Kod pocztowy: 66-500
Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 142065.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 142065.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 161499.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cene na podstawie art. 69 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Opał ma charakter standardowy na rynku dostaw. Jest on ogólnie dostępny. Jego gatunki są znormalizowane odpowiadające przeciętnym, oferowanym w powszechnej ofercie standardom.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.