eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Likwidacja szkód powstałych na skutek intensywnych opadów deszczu na terenie Obwodu Drogowego w Nowej Słupi będącego w zarządzie ŚZDW w Kielcach z podziałem na zadania częściowe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-04

Ogłoszenie nr 510219031-N-2020 z dnia 04-11-2020 r.

Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich: Likwidacja szkód powstałych na skutek intensywnych opadów deszczu na terenie Obwodu Drogowego w Nowej Słupi będącego w zarządzie ŚZDW w Kielcach z podziałem na zadania częściowe

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585515-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich, Krajowy numer identyfikacyjny 12757400000000, ul. ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, e-mail Zamowienia.Publiczne@szdw.kielce.com.pl, faks 041 347-04-70.
Adres strony internetowej (url): https://szdw-kielce.logintrade.net/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Likwidacja szkód powstałych na skutek intensywnych opadów deszczu na terenie Obwodu Drogowego w Nowej Słupi będącego w zarządzie ŚZDW w Kielcach z podziałem na zadania częściowe

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

57/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Likwidacja szkód powstałych na skutek intensywnych opadów deszczu na terenie Obwodu Drogowego w Nowej Słupi będącego w zarządzie ŚZDW w Kielcach z podziałem na zadania częściowe Zakres robót: Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych w celu zlikwidowania poniesionych start, szkód i zniszczeń powstałych na skutek intensywnych i gwałtownych opadów deszczu oraz lokalnych podtopień w miesiącach VI-VII 2020 roku na terenie obwodu drogowego w Nowej Słupi. Roboty budowlane realizowane będą w oparciu o skróconą dokumentację techniczną, szczegółowe specyfikacje techniczne i przedmiary. Szczegółowe rozwiązania konstrukcyjne należy skalkulować w oparciu o przedmiar robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne dla poszczególnych asortymentów robót. Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie obwodu drogowego Nowa Słupia w woj. świętokrzyskim. Zadanie 1 - DW 751, DW 752 odmulenie rowów, oczyszczanie przepustów elementów betonowych (korytka i ścieki) z namułu, ścinka zawyżonych poboczy wraz z uzupełnieniem miejsc zaniżonych materiałem ze ścinki, regulacja wysokościowa obrzeża betonowego, przełożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej lub z płytek chodnikowych z uzupełnieniem podsypki cem-piaskowej umocnienie dna rowu, skarp i nasypu elementami prefabrykowanymi - płytkami ściekowymi betonowymi, płytkami chodnikowymi, remonty przepustów. Zadanie 2 - DW 753 oczyszczanie przepustów i elementów betonowych (korytka i ścieki) z namułu, ścinka zawyżonych poboczy wraz z uzupełnieniem miejsc zaniżonych materiałem ze ścinki, remonty przepustów - wymiana rur na nowe, wykonanie rowu otwartego z umocnieniem dna rowu korytkami ściekowymi na długości 95,00mb odprowadzający wody opadowe lub roztopowe z przepustu zlokalizowanego pod drogą w km 7+561 wraz z wytyczeniem geodezyjnym granicy działki nr ew. 482/1 w m. Bieliny przy DW 753, odmulenie rowów, umocnienie dna rowu, skarp i nasypu elementami prefabrykowanymi - płytkami ściekowymi betonowymi, płytkami chodnikowymi. Zadanie 3 - DW 756 rozbiórka elementów betonowych z odwozem, wykonanie murków czołowych oraz innych elementów betonowych z betonu kl. C25/30 wraz z wykonaniem zbrojenia i deskowania, uzupełnienie skarp nasypu gruntem, umocnienie dna rowu, skarp i nasypu elementami prefabrykowanymi - płytkami ściekowymi betonowymi, płytkami chodnikowymi, ścinka zawyżonych poboczy wraz z uzupełnieniem miejsc zaniżonych materiałem ze ścinki, odmulenie rowów, remonty przepustów oczyszczanie przepustów i elementów betonowych (korytka i ścieki) z namułu, uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym wraz z zagęszczeniem, regulacja wysokościowa obrzeża betonowego. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o dokumentację techniczną skróconą, zgodnie z Przedmiarami robót, Kosztorysami ofertowymi, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, harmonogramem rzeczowo-finansowym i umową

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45112730-1


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1 - DW 751, DW 752

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 73887.80
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.U.H MANEX Maniara Zdzisław Usługi Budowlane
Email wykonawcy: manex@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Kielecka 27
Kod pocztowy: 26-010
Miejscowość: Bodzentyn
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 64919.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64919.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 115435.50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2 - DW 753

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 95786.54
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.U.H MANEX Maniara Zdzisław Usługi Budowlane
Email wykonawcy: manex@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Kielecka 27
Kod pocztowy: 26-010
Miejscowość: Bodzentyn
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 111305.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 111305.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 189909.54
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie 3 - DW 756

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 68219.50
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DROGMAR s.c. M. Godzina, P. Podeszwa
Email wykonawcy: drogmarsc@op.pl
Adres pocztowy: ul. Samsonowicza 6
Kod pocztowy: 27-400
Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 124971.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 124971.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 124971.69
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.