To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-03
Ogłoszenie nr 510217903-N-2020 z dnia 03-11-2020 r.
Teatr Wielki w Łodzi: Dostawa urządzeń wizyjnych oraz urządzeń nagłośnieniowych dla Teatru Wielkiego w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588515-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Teatr Wielki w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 27919500000000,
ul. Plac Dąbrowskiego
1,
90-249
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
426 339 960, e-mail
teatr@teatr-wielki.lodz.pl, faks
426 319 552.
Adres strony internetowej (url): http://www.operalodz.com/index.php
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń wizyjnych oraz urządzeń nagłośnieniowych dla Teatru Wielkiego w Łodzi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DP/PN/05/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wizyjnych oraz urządzeń nagłośnieniowych dla Teatru Wielkiego w Łodzi. 2. Oferta może obejmować całość zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Zadania. W ramach zadania Zamawiający wymaga złożenia oferty pełnej (tj. na 100% pozycji w zadaniu): 2.1 Zadanie 1 - dostawa urządzeń wizyjnych; 2.2 Zadanie 2 - dostawa urządzeń nagłośnieniowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 4 do SIWZ. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie wykonywana zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Ewentualne użycie w SIWZ określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy, jakości, parametrów, cech i funkcjonalności sprzętu. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować sprzęt równoważny. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt, o ile jest inny, posiadał parametry jakościowe i techniczne, klasę, cechy i funkcjonalność nie gorsze, niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego sprzętu spoczywa na Wykonawcy (poprzez przedstawienie stosownych dowodów - np. specyfikacji technicznych zawierających nazwę części, zestawienie parametrów, cech i funkcjonalności proponowanego równoważnego sprzętu). 6. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kart katalogowych - wyłącznie dla urządzeń fabrycznych - wystawionych przez producentów urządzeń potwierdzających spełnienie minimalnych parametrów sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia, wraz z podaniem nazw oferowanego sprzętu, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. 7. Dla Zadania 1 Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od dnia dostawy. 8. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment w ramach realizacji umowy był urządzeniami zakupywanymi w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek gospodarczy Unii Europejskiej. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie wymagał stosownego potwierdzenia podpisanego przez polskie biuro przedstawiciela producenta, a jeżeli producent nie posiada oficjalnego biura w Polsce przez przedstawiciela biura europejskiego, odpowiadającego za rynek polski. 9. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia: 32.34.24.12-3 (głośniki), 32.34.30.00-9 (wzmacniacze), 38.65.15.00-8 (kamery filmowe), 38.65.16.00-9 (kamery cyfrowe). 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 uPzp (tzw. uzupełniających). 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania przedpłat i zaliczek na realizację niniejszego zamówienia. 15. Podwykonawcy: 15.1. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części niniejszego zamówienia podwykonawcom. Wykonawca jest zobowiązany umieścić w składanej ofercie informację o części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak w ofercie powyższej informacji będzie rozumiane jako wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 15.2. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 32342412-3
Dodatkowe kody CPV: 32343000-9, 38651500-8, 38651600-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 - dostawa urządzeń wizyjnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
202831.91
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BEIKS Machulski Spółka jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
259100
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 - dostawa urządzeń nagłośnieniowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
398526
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KONSBUD AUDIO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
490186.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
- Dostawa pomp baklofenowych
- "Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Usługa przewozu autokarowego dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Usługa doradztwa prawnego dla Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi, budynki "A" i "C" zlokalizowane na Placu Wolności w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
- Dostawa kamer hiperspektralnych, drona, laptopów i oprogramowania w podziale na pakiety, 17/ZP/2024
- Modernizacja nagłośnienia na Stadionie Tarczyński Arena we Wrocławiu
więcej: Głośniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.