To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-03
Ogłoszenie nr 510217130-N-2020 z dnia 03-11-2020 r.
Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy: Dostawa worków foliowych i wyrobów z folii
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 569636-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 92356930000000,
ul. ul. Seminaryjna
1,
85-326
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
052 3256735, 3256609, e-mail
zampub@szpital-pluc.bydgoszcz.pl, faks
523 256 606.
Adres strony internetowej (url): www.kpcp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa worków foliowych i wyrobów z folii
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):27 Z PN 20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków foliowych i wyrobów z folii, która obejmuje: Pakiet 1 - Saszetki bezpieczne biologicznie z oznaczeniem BIOHAZARD, Pakiet 2 - Worki wodorozpuszczalne do prania bielizny skażonej, Pakiet 3 - Reklamówki, woreczki, rękawice foliowe, folia spożywcza do pakowania żywności, Pakiet 4 - Maty klejące, Pakiet 5 - Worki do transportu zwłok, Pakiet 6 - Worki na odpady. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV oraz ilością asortymentu zawierają załączniki nr od 1-1 do 1-6 do SIWZ (Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia). 3. Przedmiot zamówienia z Pakietu 1 musi spełniać wymagania zawarte w Instrukcji Pakowania Materiałów Przeznaczonych Do Badania wydanej przez WHO dotyczącej bezpiecznego transportu materiału zakaźnego. 4. Zamawiający określa następujący, dopuszczalny sposób zaoferowania przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu od 1 do 4: a) w Formularzach cenowych/Przedmiot zamówienia, w kolumnie: "Zaoferowana ilość opakowań", należy podać wymagane w SIWZ ilości przedmiotu zamówienia tzn. ilość opakowań po przeliczeniu zapotrzebowania. Jeżeli z przeliczeń nie wynikają pełne opakowania należy podać ilość ułamkową z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z zasadą arytmetyczną). b) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru w pełnych opakowaniach. Jeżeli ilość wymagana przez Zamawiającego jest mniejsza niż ilość znajdująca się w opakowaniu, Wykonawca powinien uwzględnić tę różnicę w kalkulacji ceny. 5. Szczegółowe zasady realizacji dostaw oraz przewidywane zmiany umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 19640000-4
Dodatkowe kody CPV: 39532000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Saszetki bezpieczne biologicznie z oznaczeniem BIOHAZARD |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostało unieważnione z uwagi na brak oferty - art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.). |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Worki wodorozpuszczalne do prania bielizny skażonej |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: z uwagi na obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7) ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.). Zamawiający informuje, że Wykonawca HELPLAST Hadasik i wspólnicy sp. j. ul. Powstańców Śl. 11, 43-190 Mikołów, którego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zgodnie z Zawiadomieniem o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 06.10.2020 r., uchylił się od podpisania umowy, o czym poinformował Zamawiającego pismem przesłanym w formie skanu drogą elektroniczną dnia 12.10.2020 r. Następnie Zamawiający, w wyniku czynności badania i oceny kolejnej oferty odrzucił Ofertę Wykonawcy NAFOL Dariusz Janiak ul. Wiejska 15, 62-580 Grodziec, ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Reklamówki, woreczki, rękawice foliowe, folia spożywcza do pakowania żywności |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3509.60
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NAFOL Dariusz Janiak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4675.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Maty klejące |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostało unieważnione z uwagi na brak ważnej oferty, złożona Oferta została odrzucona - art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych(tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.). |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Worki do transportu zwłok |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: z uwagi na brak możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty. W postępowaniu dwóch Wykonawców złożyło oferty z tym samym bilansem ceny i terminu realizacji zamówienia, Po wezwaniu do złożenia ofert dodatkowych Wykonawcy podtrzymali oferty na tym samym poziomie cenowym tj. cenie brutto 6 819,12 zł - art. 93 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Worki na odpady |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
192661.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NAFOL Dariusz Janiak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
234768.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja en. elektrycznej w obiektach ZSCKR w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Niebylec
- Zawarcie umowy na dostawy worków foliowych do gromadzenia odpadów komunalnych w Mieście Mysłowice w roku 2026
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do 3 pracowni Technikum nr 1 w Żorach w ramach projektu pn. "Transformacja kształcenia w Technikum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Żorach"
- Dostawa wraz z montażem, demontażem i utrzymaniem mat osłonowych na terenie miasta Gliwice
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





