To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-13
Szczecinek: Dostawa wyrobów medycznych
Numer ogłoszenia: 510216 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 372632 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Szczecinku sp. z o.o., ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3726720, 3726721, faks 094 3726729, 3730886.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 1 (formularz cenowy) i podzielony na części-pakiety od nr 1 do nr 7 w celu ułatwienia sporządzenia oferty przez Wykonawców: Pakiet nr 1 - zestawy do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu - poz. 3 Pakiet nr 2 - akcesoria do drenażu - poz. 5, Pakiet nr 3 - elementy jednorazowe do wieży artroskopowej - zad. 3, Pakiet nr 4 - zestawy do złamań kości promieniowej - poz. 9, Pakiet nr 5 - worki stomijne - poz. 1, Pakiet nr 6 - cewniki urologiczne z nitrofurazonem - poz. 1, Pakiet nr 7 - cewniki urologiczne z jonami srebra - poz.2. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym-Załącznik nr 2. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107 poz. 679) Termin gwarancji oferowanego przedmiotu zamówienia wynosić będzie minimum 24 miesiące. Zamawiający zastrzega prawo nie objęcia zamówieniem części asortymentu w wysokości do 50%. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty 33.14.16.21 - Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zestawy do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTIMED PRO-OFFICE Anna Szewczyk
jakie przetargi wygrała firma
OPTIMED PRO-OFFICE Anna Szewczyk
- OPTIMED PRO-OFFICE Piotr Szewczyk, ul. Śliczna 36, 31-444 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100693,50
Oferta z najniższą ceną: 100693,50 / Oferta z najwyższą ceną: 100693,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: akcesoria do drenażu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BERYL MED Ltd. Londyn, ul. Sadowa 14, 05-410 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18150,00
Oferta z najniższą ceną: 18150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18150,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: elementy jednorazowe do wieży artroskopowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SMITH & NEPHEW Sp. z o.o., ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180620,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 180620,00
Oferta z najniższą ceną: 180620,00 / Oferta z najwyższą ceną: 180620,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: zestaw do złamań dalszego końca kości promieniowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDARTIS Sp. z o.o., ul. Legnicka 56, 54-204 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 123350,00
Oferta z najniższą ceną: 123350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 123350,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: worki stomijne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Coloplast Sp. z o.o., ul. Leszno 12, 01-192 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19060,00
Oferta z najniższą ceną: 19060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19660,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: cewniki urologiczne z nitrofurazonem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Obrotu i Fabrykacji Artykułów Medycznych Pofam - Poznań Sp. z o.o., ul. Lindego 6, 60-573 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12200,00
Oferta z najniższą ceną: 12200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: cewniki urologiczne z jonami srebra
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COVIDIEN Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17100,00
Oferta z najniższą ceną: 17100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17100,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Zakup samochodu niskoemisyjnego na potrzeby Urzędu Gminy Szczecinek
- Dostawy produktów żywnościowych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Szczecinku
- DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ Nr 2 im Ks. WARCISŁAWA IV W SZCZECINKU
- Dostawa energii elektrycznej dla Miasta Szczecinek w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2025 r.
- Remont dachu na budynku Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Oskara Kolberga w Szczecinku
- Wymiana nieenergooszczędnego oświetlenia na terenie Gminy Szczecinek
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla USK-2 w Szczecinie.
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków, nici chirurgicznych i płynów infuzyjnych
- RZP-21/KS/2024 - Drobne wyroby i preparaty medyczne.
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku anestezjologiczny
- Gwoździe i płytki ortopedyczne
- Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Ginekologii
więcej: Cewniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.