eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowice › Remont nawierzchni Alei Starych Lip w Komorowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-02

Ogłoszenie nr 510216827-N-2020 z dnia 02-11-2020 r.

Gmina Michałowice: Remont nawierzchni Alei Starych Lip w Komorowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589811-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540191016-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Michałowice, Krajowy numer identyfikacyjny 01326929000000, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, 05-816 Michałowice, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 350 91 91, e-mail przetargi@michalowice.pl, faks 22 350 91 01.
Adres strony internetowej (url): www.bip.michalowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont nawierzchni Alei Starych Lip w Komorowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.42.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni bitumicznej w Alei Starych Lip w Komorowie. 2.2. W ramach zamówienia Wykonawca wykona remont progów spowalniających oraz remont istniejących zjazdów. 2.3. Zakres robót obejmuje: 1) frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm - ok. 3 510,00 m2 wraz z wywozem materiału, 2) rozebranie nawierzchni z kostki brukowej - ok.108,00 m2, 3) mechaniczne rozebranie podbudowy pod progami - ok.108,00 m2, 4) rozebranie nawierzchni z płyt EKO - ok. 132,00 m2, 5) wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki - ok. 50,40 m3, 6) regulacja wysokościowa ścieku z prefabrykatów - ok. 62,00 m, 7) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 21 szt., 8) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych - 4 szt., 9) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej - ok. 3 510,00 m2, 10) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej - ok. 3 510,00 m2 , 11) skropienie nawierzchni drogowej emulsją po frezowaniu - ok. 3 510,00 m2 , 12) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 5 cm, - ok. 3 510,00 m2, 13) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm, - ok. 3 510,00 m2, 14) ręczne wykonanie koryta pod jezdnie i chodniki - ok. 675,00 m2, 15) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej - ok 108,00 m2, 16) wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego - 230,00 m2, 17) roboty związane z wykonaniem podłoża strukturalnego, 18) roboty związane z wykonaniem nawierzchni HanzaVia, 19) roboty ziemne, 20) wykonanie oznakowania poziomego - ok. 60,00 m2, 21) wykonanie czasowej organizacji ruchu wraz z wdrożeniem. 2.4 Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania pozyskanego materiału - destruktu z frezowania nawierzchni do zagospodarowania przez Zamawiającego. W ramach zamówienia Wykonawca cały destruk przewiezie na miejsce wskazane przez Zamawiajacego. 2.5 Jednostką obmiarową jest 1m2 remontu nawierzchni. 2.6 Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: 1. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ, 2. "Przedmiarze robót", stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ, 3. Dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 12 do SIWZ. 2.7 Na odcinku prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wszystkie drzewa, krzewy oraz rośliny wieloletnie (ochrona również bryły korzeniowej) , które znajdują się w miejscach, gdzie może nastąpić ich uszkodzenie oraz prowadzić prace w sposób ograniczający do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej. 2.8 Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz do usunięcia uszkodzonych roślin i posadzenia nowych roślin w uzgodnieniu z Referatem Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Michałowice na swój koszt. 2.9 Prace w pasie drogowym prowadzone będą pod nadzorem inspektora posiadającego uprawnienia do nadzorowania prac przy pielęgnacji drzew i drzewostanów na terenach zabytkowych uprawnienia Inspektora Nadzoru PTChD-NOT. 2.10 Wykonawca, na żądanie Zamawiającego wykona badania składu i jakości masy bitumicznej na swój koszt i wyniki przekaże Zamawiającemu. 2.11 Wykonawca w ramach realizacji Przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Wykonawcą świadczącym usługi odbioru odpadów na terenie Gminy (m.in. pomocy przy odbiorze odpadów z nieruchomości przyległych do pasa drogowego na którym prowadzone są roboty). 2.12 Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a (klauzule społeczne) ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. 2. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019.1040.) osobę/y wykonującą/e czynności operatora rozściełacza masy bitumicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45110000-1, 45233000-9, 45233200-1, 45233290-8, 45112710-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1300000.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Król Józef Zbigniew Usługi Brukarskie Budowa Dróg
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 25A, Opacz Kolonia
Kod pocztowy: 05-816
Miejscowość: Michałowice
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 939144.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 939144.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1225212.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.