eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › 4WOG-1200.2712.86.2020 Roboty budowlane w podziale na 5 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-02

Ogłoszenie nr 510216557-N-2020 z dnia 02-11-2020 r.

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy: 4WOG-1200.2712.86.2020 Roboty budowlane w podziale na 5 części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584350-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 24076379800000, ul. ul. Gen. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 261111371, e-mail 4wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl, faks 261111232.
Adres strony internetowej (url): https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

4WOG-1200.2712.86.2020 Roboty budowlane w podziale na 5 części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

4WOG-1200.2712.86.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane podzielone na następujące części:Część 1 - Naprawa kominów w budynku nr 4 na terenie kompleksu przy ul. Gen. Andersa 47 w Gliwicach Prace obejmować będą w szczególności przemurowanie kominów oraz wymianę obróbek blacharskich. Część 2 - Remont pomieszczenia z przeznaczeniem na zabudowę węzła cieplnego w budynku przy ul. Kilińskiego 9 w Katowicach Prace obejmować będą w szczególności wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej, wydzielenie przejścia między istniejącym pomieszczeniem węzła ciepłowniczego dla Policji a nowo projektowanym pomieszczeniem dla potrzeb Wojska, wykonanie izolacji przeciw wodnych, odgrzybienie ścian i sufitów, wymianę instalacji elektrycznych, wymianę instalacji wod - kan, wykonanie układu wentylacji: nawiewnej grawitacyjnej i wywiewnej mechanicznej. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A/420/14. Na terenie nieruchomości jest prowadzony "Remont trzech kondygnacji południowo - zachodniego skrzydła budynku oraz klatki schodowej - na podstawie pozwolenia na budowę - Decyzja Nr 2/W/19 z dnia 14.05.2019r. Część 3 -Naprawa dachu budynku przy ul. Kilińskiego 9 w Katowicach Prace obejmować będą w szczególności uzupełnianie ubytków w pokryciu dachowym z blachy, likwidację ubytków w pokryciu z papy(nadbudówki), uszczelnianie koszy, koryt zlewowych i kalenic, naprawę uszkodzeń w systemie odwodnienia. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A/420/14. Na terenie nieruchomości jest prowadzony "Remont trzech kondygnacji południowo - zachodniego skrzydła budynku oraz klatki schodowej - na podstawie pozwolenia na budowę - Decyzja Nr 2/W/19 z dnia 14.05.2019r. Część 4 -Wykonanie naprawy bram garażowych w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym w Opolu przy ul.Zbożowej 29 (K5634) Prace dotyczą wymiany i montażu 10 bram garażowych i obejmować będą w szczególności przygotowanie ram stalowych, wykonanie obróbek murarskich, tynkarskich i malarskich także robót wykończeniowych. Część 5 - Remont elementów budynku nr 6 na terenie kompleksu wojskowego w Częstochowie , ul. Artyleryjska 1 Prace obejmować będą w szczególności wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę papowego pokrycia dachu, wymianę obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, wymianę włazu dachowego, izolację termiczną stropodachu,wykonanie instalacji odgromowej, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ścian fundamentowych, montaż czyszczaków kanalizacyjnych, wykonanie ogrodzenia, wykonanie gabloty zewnętrznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót odpowiednio dla danej części zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz przedmiary robót odpowiednio dla danej części zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ), a w części 2 dodatkowo Projekt budowlany i wykonawczy(załącznik nr 7 do SIWZ). Załączniki stanowią integralną część niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6ustawy Pzp. 6. Zamawiający wymaga dla wszystkich części zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. - Kodeks pracy osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót opisanych w przedmiarze robót. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych, osób wykonujących roboty związane z instalacją elektryczną i gazową oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy,wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww.wymogu opisane są we wzorze umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ). 7. Parametry równoważności. 1)Jeżeli STWIOR lub przedmiary robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazująco znaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów,uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.2) Tam, gdzie w STWIOR lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów,uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45261900-0, 45265000-6, 45453000-7, 45110000-1, 45421000-4, 45430000-0, 45262100-2, 45100000-8, 45332000-3, 45331210-1, 45310000-3, 45332400-7, 45211210-9, 45261320-3, 45261900-3, 45421130-4, 45410000-4, 45262520-2, 45450000-6, 45421000-4, 45261910-6, 45312311-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Naprawa kominów w budynku nr 4 na terenie kompleksu przy ul. Gen. Andersa 47 w Gliwicach

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu do dnia składania ofert tj. do 28.09.2020r. do godziny 9:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części 1 zamówienia. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. :"Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu".

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont pomieszczenia z przeznaczeniem na zabudowę węzła cieplnego w budynku przy ul. Kilińskiego 9 w Katowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 77760.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BUD-MAL 2 Kuś Antecki Sp. J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wczasowa 12
Kod pocztowy: 43-241
Miejscowość: Łąka
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120417.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 120417.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 177845.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Naprawa dachu budynku przy ul. Kilińskiego 9 w Katowicach

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu do dnia składania ofert tj. do 28.09.2020r. do godziny 9:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części 3 zamówienia.Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. :"Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu".

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Wykonanie naprawy bram garażowych w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym w Opolu przy ul. Zbożowej 29 (K5634)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu do dnia składania ofert tj. do 28.09.2020r. do godziny 9:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części 4 zamówienia.Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. :"Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu".

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Remont elementów budynku nr 6 na terenie kompleksu wojskowego w Częstochowie , ul. Artyleryjska 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 197334.83
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo Budowlane "DEKOR" Marek Lipińskiul.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kwiatowa 35
Kod pocztowy: 42-141
Miejscowość: Przystajń
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 260008.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 260008.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 419072.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.