To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-02
Ogłoszenie nr 510216041-N-2020 z dnia 02-11-2020 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej: wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem w sezonie zimy 2020/2021 w zakresie zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej (Obwody drogowe : Nr 1 w Białej Podlaskiej, Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim, Nr 3 w Sławatyczach, Nr 4 w Terespolu)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 593478-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 30238741000000,
ul. ul. Sidorska
90a,
21-500
Biała Podlaska, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
833 431 909, e-mail
przetargi@zdp.powiatbialski.pl, faks
833 437 975.
Adres strony internetowej (url): www.zdpbp.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem w sezonie zimy 2020/2021 w zakresie zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej (Obwody drogowe : Nr 1 w Białej Podlaskiej, Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim, Nr 3 w Sławatyczach, Nr 4 w Terespolu)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZ.372.8.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem w sezonie zimy 2020/2021 w zakresie zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej (Obwody drogowe: Nr 1 w Białej Podlaskiej, Nr 3 w Sławatyczach, Nr 4 w Terespolu) 2. (CPV) Wspólny Słownik Zamówień: 90.62.00.00-9 usługi odśnieżania 90.63.00.00-2 usługi usuwania oblodzeń 3. Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg będą świadczone w zależności od występujących warunków atmosferycznych i polegać będą na: 1) odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg według standardów ustalonych przez Zamawiającego, 2) utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji niniejszej umowy wraz z ich obsługą, 3) zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług, 4) materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza i udostępnia Wykonawcy Zamawiający. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt, 5) usługi będą wykonywane na wezwanie Zamawiającego, 6) wykonawca na własny koszt zakupi i zamontuje w pojazdach i sprzęcie terminale GPS wyposażone w karty SIM wraz z usługą obejmującą lokalizację, gromadzenie danych i ich przechowywanie. 4. Do obowiązków Wykonawcy w tym zakresie będzie należało w szczególności: 1) instalacja terminala GPS z kartą SIM w pojeździe, 2) monitorowanie pojazdu na terenie kraju w oparciu o mapy a zwłaszcza rejestrowanie położenia geograficznego pojazdu, prędkości pojazdu GPS, łącznego przebiegu pojazdu, informacji o przebiegu dziennym, 3) uruchomienie i utrzymanie w systemie konta umożliwiającego odbiór i gromadzenie danych z terminala 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu przez okres trwania umowy, 4) umożliwienie Zamawiającemu dostępu do systemu, który będzie umożliwiał monitorowanie gromadzonych danych on-line ( dostarczyć w ciągu 14 dni od podpisania umowy hasło i login do terminala GPS)., 5) usuwanie usterek terminalu i usterek związanych z transmisją danych i działaniem systemu najpóźniej do następnego dnia roboczego. 6) Zamawiający dopuszcza do pracy przy odśnieżaniu ciągniki rolnicze o mocy min. 130 KM z zamontowanym pługiem typu P-10, POD-96H, POD-5A oraz jako nośniki piaskarek ( o ładowności min. 3,5 Mg). 5. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa projekt umowy Załącznik Nr 2 do SIWZ wraz z załącznikiem "Specyfikacja techniczna warunków usług". 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 8. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę operatorów sprzętu świadczących usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg na terenie Powiatu Bialskiego (z wyłączeniem osób samodzielnie wykonujących daną czynność w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej tzw. "samo zatrudnienie" lub ) chyba ,że z odrębnych przepisów wynika, że te osoby nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę. 9. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tum Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tą osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej. 10.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda, wskazania przez Wykonawcę w ofercie ("Formularzu Oferta" ) - załącznik Nr 1 do SIWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej - lokalizacja odcinków dróg wg Zał. Nr 1a i 1 b odśnieżanie przy użyciu pługa średniego (własność Wykonawcy) - planowany zakres usługi 50 godz. - 2 szt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) - ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej: odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) - ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim: odśnieżanie przy użyciu ładowarki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26574.07
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FEDRO Sp. zo.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21772.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach: odśnieżanie przy użyciu równiarki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41666.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Drogowe Ryszard Jasiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30750.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach: odśnieżanie przy użyciu ładowarki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) - ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu: odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) - ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Biała Podlaska wraz z niezbędnymi opracowaniami
- Wykonanie dokumentacji projektowej 22 wiat rowerowych wraz ze stojakami
- Remont nawierzchni dróg powiatowych
- Wykonanie dokumentacji projektowej 22 wiat rowerowych wraz ze stojakami
- Wykonanie robót remontowych w budynku Rektoratu oraz infrastruktury zewnętrznej przy budynkach: Rektoratu, Hali sportowej, Domu Studenta nr 1
- Remont budynku głównego oraz garaży w Filii SPR SPZOZ w Radzyniu Podlaskim a także budynku biurowego, szatni i budynku garażowego w siedzibie Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.