eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia Kampanii Reklamowej Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie z wykorzystaniem nośników Citylight 120 x 180.



Ogłoszenie z dnia 2020-11-02

Ogłoszenie nr 510216000-N-2020 z dnia 02-11-2020 r.

Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie: Wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia Kampanii Reklamowej Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie z wykorzystaniem nośników Citylight 120 x 180.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 27836200000000, ul. ul. Karasia 2, 00-327 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 505 92 14, e-mail zamowienia@teatrpolski.waw.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.teatrpolski.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia Kampanii Reklamowej Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie z wykorzystaniem nośników Citylight 120 x 180.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/TP-3/231/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia Kampanii Reklamowej Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie z wykorzystaniem nośników Citylight 120 x 180. Parametry/wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załącznikach nr 1 i 2 do umowy. Całość kampanii reklamowej z wykorzystaniem nośników j.w. będzie realizowana w okresie od 1 listopada 2020 r. do 31 grudnia 2021 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79340000-9


Dodatkowe kody CPV: 79341400-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 431175
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AMS S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czerska 8/ 10
Kod pocztowy: 00-732
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 530345.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 530345.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 530345.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 66 oraz 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie zawartej w dniu 18 grudnia 2013r. z Miastem Stołecznym Warszawa Umowy Koncesji AMS S.A. jest jedynym, tj. wyłącznym dysponentem nośników reklamowych typu Citylight 120 cm x 180 cm umieszczonych między innymi w 80% w wiatach przystankowych komunikacji miejskiej - patrz stosowne Oświadczenie w posiadaniu Zamawiającego.Wyżej wspomniane wiaty stanowią codzienne miejsce przepływu kilkunastu tysięcy mieszkańców Warszawy i okolic. Nośniki te są najbliższe odbiorcy: plakat umieszczony jest na wysokości oczu, a długi czas kontaktu z reklamą, podczas oczekiwania na autobus lub tramwaj, pozwala na bardzo dobre dotarcie do odbiorcy. Ponadto możliwym jest też umieszczenie na nich większej ilości informacji. Plakaty zamocowane są w przeszklonych gablotach wyposażonych w oświetlenie wewnętrzne. Citylighty widoczne są w wielu przypadkach także dla pieszych czy podróżujących samochodem, co dodatkowo zwiększa liczbę odbiorców. Wybór powyższych nośników podyktowany jest niezmienne chęcią dotarcia z propozycją repertuarową do jak największej ilości potencjalnych widzów Teatru Polskiego w Warszawie. Nośniki umieszczone w centralnych punktach stolicy zapewniają tysiące spojrzeń dziennie na reklamy premier i bieżącego repertuaru Teatru, a jednocześnie gwarantowana przez firmę AMS S.A. bardzo dobra jakość reklam, ich estetyka i wykonanie są spójne z wizerunkiem i pozycjonowaniem Teatru Polskiego. Poza tym stosunek ceny do jakości reklamy, w porównaniu z innymi nośnikami outdoorowymi, jest w tym przypadku bardzo atrakcyjny. Szersze uzasadnienie faktyczne dotyczące wyboru nośników reklamowych firmy AMS S.A. zostało zawarte w odrębnym dokumencie sporządzonym w dniu 28.09.2020 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.