eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskNAPRAWA DWÓCH URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH (NR 31-06-005495; 31-06-005496) W BUDYNKU INSPEKTORATU ZUS ŚRÓDMIEŚCIE W GDAŃSKU UL. CHLEBNICKA 3/8

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-30

Ogłoszenie nr 510214938-N-2020 z dnia 30-10-2020 r.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku: NAPRAWA DWÓCH URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH (NR 31-06-005495; 31-06-005496) W BUDYNKU INSPEKTORATU ZUS ŚRÓDMIEŚCIE W GDAŃSKU UL. CHLEBNICKA 3/8

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585896-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 00001775600514, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583 078 200, e-mail Malgorzata.Rzepko@zus.pl, faks 583 018 459.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

NAPRAWA DWÓCH URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH (NR 31-06-005495; 31-06-005496) W BUDYNKU INSPEKTORATU ZUS ŚRÓDMIEŚCIE W GDAŃSKU UL. CHLEBNICKA 3/8

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

100000/271/16/2020-ZAP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa dwóch urządzeń dźwigowych (nr 31-06-005495; 31-06-005496) w budynku Inspektoratu ZUS Śródmieście w Gdańsku ul. Chlebnicka 3/8. 2. W ramach wykonania naprawy Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Wykonania dokumentacji technicznej, remontowej i uzgodnienie ich z Urzędem Dozoru Technicznego w Gdańsku. 2) Wymiany lin nośnych dla urządzeń dźwigowych. 3) Wymiany tablicy wstępnej zasilania dźwigów. 4) Wymiany istniejącego sterowania dźwigów na nowe. 5) Wymiana istniejącego sterowania dźwigów na nowe. 6) Montaż nowych kaset wezwań. 7) Wymiana całej instalacji szybowej wraz z oświetleniem szybów. 8) Odnotowywania wykonanych naprawy w dzienniku konserwacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018r., poz. 2176); odnotowywanie każdej wizytacji w książce serwisowej dla każdego budynku. 9) wykonania oceny stopnia wykorzystania resursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacjiurządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018r., poz. 2176) po wykonanej naprawie. 10) Wykonanie dokumentacji odbiorowej po wykonaniu naprawy i uzyskanie pozytywnego odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego w Gdańsku w celu dopuszczenia dźwigów do użytkowania. 3. Lokalizacja - Inspektorat ZUS Śródmieście, ul. Chlebnicka 3/8, 80-830 Gdańsk. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121951.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INTEC POLAND Sp.z o.o. Sp. komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 5 Marca 9
Kod pocztowy: 78-520
Miejscowość: Złocieniec
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 81180.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 81180.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 196554.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.