eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › modernizacja, aranżacja i wyposażenie budynku Oddziału Muzeum Lubelskiego w Lublinie - Odział Martyrologii "Pod Zegarem" znajdującego się przy ul. Radziszewskiego w Lublinie - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-29

Ogłoszenie nr 510213751-N-2020 z dnia 29-10-2020 r.

Muzeum Narodowe w Lublinie: modernizacja, aranżacja i wyposażenie budynku Oddziału Muzeum Lubelskiego w Lublinie - Odział Martyrologii "Pod Zegarem" znajdującego się przy ul. Radziszewskiego w Lublinie - etap I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566632-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540154828-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Postępowanie zostało wszczęte przez Muzeum Lubelskie w Lublinie. Zamówienie zostało udzielone przez Muzeum Narodowe w Lublinie. Z dniem 1 października 2020 r. nastąpiło połączenie Muzeum Lubelskiego w Lublinie z Muzeum Narodowym w Lublinie i z tym dniem Muzeum Narodowe w Lublinie wstąpiło z mocy prawa we wszystkie prawa i obowiązki Muzeum Lubelskiego w Lublinie (przekształcenie).


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Narodowe w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 387167680, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 537 96 41, 81 537 96 14, e-mail m.kaminska@mnwl.pl, r.kuzniar@mnwl.pl, faks 81 537 96 41.
Adres strony internetowej (url): www.mnwl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

modernizacja, aranżacja i wyposażenie budynku Oddziału Muzeum Lubelskiego w Lublinie - Odział Martyrologii "Pod Zegarem" znajdującego się przy ul. Radziszewskiego w Lublinie - etap I

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.03.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja, aranżacja i wyposażenie budynku Oddziału Muzeum Lubelskiego w Lublinie - Odział Martyrologii "Pod Zegarem" znajdującego się przy ul. Radziszewskiego w Lublinie - etap I. 3.2. Zakres przedmiotu umowy obejmuje: 3.2.1. roboty rozbiórkowe i demontażowe w tym rozbiórkę warstw posadzkowych, rozbiórka okładzin ściennych i sufitowych (tynki i inne okładziny), 3.2.2. wywóz gruzu i materiałów rozbiórkowych, 3.2.3. roboty ziemne, 3.2.4. wykonanie warstw posadzkowych - podkład podposadzkowy, 3.2.5. roboty murarskie - przemurowania, zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych, wykonanie ścianek działowych, wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych, wykonanie nadproży, 3.2.6. montaż stolarki okiennej i ślusarki aluminiowej zewnętrznej, 3.2.7. roboty demontażowe instalacji sanitarnych i elektrycznych. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: dokumentacja projektowa (przedmiar robót, projekty budowlane, wykonawcze), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3.4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na wykonanie przedmiotu zamówienia. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.6. Rozwiązania równoważne: W sytuacji, gdy Zamawiający opisał w opisie przedmiotu zamówienia przedmiot zamó¬wienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez kon¬kretnego Wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań rów¬noważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu dopre¬cyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego pro-ducenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważ¬ne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na pozio¬mie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem "parametry" rozumie się funkcjonalność, prze¬znaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie "pro¬dukty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jako¬ściowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać "produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu za¬mówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający ro-zumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stro¬nach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowane w ofercie rów¬noważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakre¬ślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodze¬niem, źródłem lub szczególnym procesem, który charakteryzuje produkty usługi. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (rozwiązania i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiające¬go. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiary¬godniających te materiały lub rozwiązania w postaci np. atestów, certyfikatów czy apro¬bat technicznych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zasto¬sowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny ofer¬ty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji opisanej powyżej. Wyko¬nawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, składając Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych, określony w pkt 14.8.4 wraz z dokumentami wymaganymi w pkt 14.8.6. W takim przypadku Wykonawca jest obowią¬zany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia), spełniają okre¬ślone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfi¬kacji istotnych warunków zamówienia składając Opis rozwiązań równoważnych, określo¬ny w pkt 14.8.5. wraz z dokumentami wymaganymi w pkt 14.8.6. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane speł¬niają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). 3.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę klu- czowych cz꬜ci zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.8. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego czynności, tj. roboty rozbiórkowe i demontażowe, rozbiórka okładzin ściennych i sufitowych (tynki), roboty ziemne, wykonanie warstw posadzkowych - podkład podposadzkowy, roboty murarskie - przemurowania, zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych, wykonanie ścianek działowych, wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych, wykonanie nadproży, montaż stolarki okiennej i ślusarki aluminiowej zewnętrznej, roboty demontażowe instalacji sanitarnych i elektrycznych, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz.1666 ze zm.). 3.8.1. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. 3.8.2. Obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako Podwykonawcy. 3.8.3. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 3.8.4. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są we zworze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111000-8


Dodatkowe kody CPV: 45262300-4, 45262500-6, 45420000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 115878.48
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługowy Zakład Remontowo-Budowlany Julian Bogusz
Email wykonawcy: uzrb.bogusz@wp.pl
Adres pocztowy: 20-807 Lublin, ul. Czeremchowa 9
Kod pocztowy: 20-807
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98700.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98700.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 155760.90
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.