eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻaryUsługa sprzątania i konserwacji pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Żarach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-28

Ogłoszenie nr 510212864-N-2020 z dnia 28-10-2020 r.

Sąd Rejonowy w Żarach: Usługa sprzątania i konserwacji pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Żarach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567176-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540164849-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy w Żarach, Krajowy numer identyfikacyjny 32558700000000, ul. Spokojna 20, 68-200 Żary, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 363 53 00, e-mail sekretariat@zary.sr.gov.pl, faks 68 419 83 21.
Adres strony internetowej (url): https://www.zary.sr.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wymiar Sprawiedliwości

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa sprzątania i konserwacji pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Żarach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OA-374-2/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Usługi sprzątania i konserwacji pomieszczeń Sądu Rejonowego w Żarach przy ul. Spokojnej 20, o powierzchni 3497,96m2 (119 pomieszczeń wraz z klatkami schodowymi i schodami), obejmująca: polimeryzację wykładzin PCV, pranie wykładzin,sprzątanie i konserwację mebli w pomieszczeniach i na korytarzach, czyszczeniu sprzętu biurowego, opróżnienie i czyszczenie koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci w koszach, zasobnikach niszczarek, wynoszenie i segregowanie śmieci do wyznaczonych miejsc, czyszczenie krawędzi, kątów i trudno dostępnych miejsc, zamykanie okien i drzwi, wygaszanie świateł, mycie balustrad schodów, wycieranie parapetów, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych, listew ściennych, odkurzanie ścian i usuwanie pajęczyn z wszystkich pomieszczeń, sprzątanie korytarzy i holi maszynowo, mycie okien w tym wymagające zatrudnienia grupy alpinistycznej albo przy pomocy podnośnika, sprzątanie w czasie remontów i po remontach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90919200-4


Dodatkowe kody CPV: 90911300-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 618897.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NATA SERVICE Sp. z o.o. w Poznaniu
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Święty Marcin 29/8
Kod pocztowy: 61-806
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 667016.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 456000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1240684.83
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: brak informacji

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.