eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bargłów Kościelny › Przygotowywanie gorących posiłków dla dzieci uczących się wraz z dowozem do szkół na terenie Gminy Bargłów Kościelny

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-27

Ogłoszenie nr 510212270-N-2020 z dnia 27-10-2020 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bargłowie Kościelnym: Przygotowywanie gorących posiłków dla dzieci uczących się wraz z dowozem do szkół na terenie Gminy Bargłów Kościelny

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581781-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bargłowie Kościelnym, Krajowy numer identyfikacyjny 79019975100000, ul. ul. Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 87 64 24 092, e-mail gops@gops-barglow.pl, faks 87 64 24 092.
Adres strony internetowej (url): http://www.gops-barglow.pl, http://bip.gops.ug.barglow.wrotapodlasia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przygotowywanie gorących posiłków dla dzieci uczących się wraz z dowozem do szkół na terenie Gminy Bargłów Kościelny

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GOPS.271.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie gorących posiłków składających się z: zupy, drugiego dania, owocu i napoju dla dzieci uczących się wraz z dowozem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Bargłów Kościelny, wliczonym w koszty zamówienia, w ilości około 104 gorących posiłków dziennie. 2. Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 21 września 2020 r. do 22.12.2020 r. (przez ok. 66 dni) w dni nauki szkolnej. 3. Szacunkowa dzienna ilość zamawianych gorących posiłków dla poszczególnych szkół wynosi: - Szkoła Podstawowa w Bargłowie Kościelnym - około 40 posiłków, - Szkoła Podstawowa w Tanie Starym - około 20 posiłków, - Szkoła Podstawowa w Kroszewie - około 24 posiłków, - Szkoła Podstawowa w Łabętniku - około 20 posiłków. Dostawa posiłków przez pięć dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w dni nauki w szkole pomiędzy godz. 9:00 a 11:30. Wykonawca uzgodni z Dyrektorami w/w szkół dokładną godzinę dostawy posiłków. Kaloryczność posiłków zgodna z normami Instytutu Żywności i Żywienia. Minimalny wsad do kotła 7,00 zł. 4. Zamawiający zamawia: przygotowywanie wraz z dowozem gorącego posiłku dla dzieci uczących się w formie: zupy, drugiego dania i owocu własnym transportem i we własnych termosach gwarantujących utrzymanie właściwej temperatury posiłków w sposób zgodny z wymaganiami higieniczno-sanitarnymi. Do gorących posiłków dla wszystkich dzieci we wszystkich szkołach, należy dostarczać naczynia (w tym kubeczki) i sztućce jednorazowe. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania następnego dnia wszystkich jednorazowych naczyń i sztućców. W tygodniu (5 dni roboczych): - 3 dania mięsne (100g porcja po przygotowaniu), stosując różne techniki kulinarne, - 1 danie jarskie (200g dania + 50g dodatek), typu naleśniki ze śmietaną, kopytka z sosem mięsno - jarzynowym, pierogi z zasmażką), - 1 danie rybne (100g porcja po przygotowaniu), typu ryba w kawałku, paluszkirybne, - do każdego posiłku zupa (300 ml), - do każdego posiłku dodatek skrobiowy (150g porcja po przygotowaniu), naprzemiennie: ziemniaki, ryż, makaron, - do każdego posiłku dodatek owocowowarzywny (100g porcja po przygotowaniu), naprzemiennie gotowany i surowy, - do każdego posiłku napój owocowy (200ml), - do każdego posiłku owoc/owoce (min. 150g). W każdym daniu musi wystąpić dodatek owocowo-warzywny, napój owocowy oraz owoc. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków dobrej jakości o rzetelnej wadze, odpowiednim poziomie energetycznym i odżywczym. Posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych produktów i urozmaicone. W przeciągu 10 dni roboczych (2 tygodni) dania nie mogą się powtarzać. W przeciągu 3 dni roboczych rodzaj owocu/owoców nie może się powtarzać. 5. Wykonawca przygotowywać będzie posiłki z produktów własnych. 6. Posiłki powinny uwzględniać obecność pełnowartościowego białka (mięso, jaja, ryby) z dodatkiem warzyw i owoców. 7. Lokal w którym będą przygotowywane posiłki powinien spełniać normy techniczne i posiadać odpowiednie wyposażenie umożliwiające należytą realizację przedmiotu zamówienia. 8. Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych oraz przestrzegał norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. 9. Posiłki winny być przewożone pojazdem przystosowanym do przewozu posiłków, dopuszczonym przez Państwowego Inspektora Sanitarnego. 10. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne biorąc pod uwagę aktualny stan prawny w odniesieniu do zabezpieczeń przed koronawirusem. w zakresie personelu i warunków produkcji, pakowania i transportu oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. 11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zastrzega się możliwość do przeprowadzenia kontroli prawidłowości przygotowania posiłku. 12. Zamawiający zastrzega zmianę okresu przygotowywania gorących posiłków oraz zmniejszenia (do 20 %) lub zwiększenia (do 30 %) ilości posiłków w zależności od bieżących potrzeb związanych ze zmianą ilości osób objętych pomocą oraz bieżącą sytuacją epidemiologiczną. Z racji zmniejszenia liczby wydawanych posiłków Wykonawcy nie przysługują roszczenia względem Zamawiającego. W przypadku zamówień uzupełniających Zamawiający będzie dokonywał rozliczeń finansowych po cenie ofertowej. 13. Wykonawca gwarantuje niezmienność ceny wydanych obiadów przez cały okres obowiązywania umowy. 14. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł 15. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: czynności związane bezpośrednio z przygotowaniem posiłków/pracowników fizycznych - jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie w przypadku danego wykonawcy na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 16. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp (zatrudnionych na umowę o pracę); a) Wykonawca w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy przekaże Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu osób na umowę o pracę we wskazanym w pkt 16 zakresie, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: o Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia ww. osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy, o Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w przypadku stwierdzenia, że prace wskazane w pkt 16 wykonują osoby nie wskazane przez wykonawcę na zasadach określonych w SIWZ w wysokości 1.000,00 zł każdorazowo, gdy zostanie stwierdzone naruszenie przez Wykonawcę obowiązków określonych w SIWZ, o ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy, o w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję racy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55523100-3


Dodatkowe kody CPV: 55520000-1, 55521200-0, 55521100-9, 55321000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 62508.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NEPTUN BEATA SZAŁACH
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Solna 5 lok. 15
Kod pocztowy: 20-021
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 81956.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 81956.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 81956.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.