To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-22
Ogłoszenie nr 510208136-N-2020 z dnia 22-10-2020 r.
Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie: SPRZĘT KOMPUTEROWY I OPROGRAMOWANIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582598-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540176682-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 93438000000000,
ul. ul. Ostrawicka
2,
71-337
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 898 200, e-mail
acentkowska@wiw.szczecin.pl, adrabik@wiw.szczecin.pl, faks
914 898 255.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wiw.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SPRZĘT KOMPUTEROWY I OPROGRAMOWANIE
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):A.272.C 22.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA opisanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia. Część 1 Komputer przenośny - typ 1 - 2 szt. Część 2 Komputer przenośny - typ 2 - 2 szt. Część 3 Zestaw komputerowy z monitorem - 13 szt. Część 4 Zakup urządzenia FORTIGATE 50E - 1 szt. Część 5 Odnowienie subskrypcji bezpieczeństwa dla urządzenia Fortigate 101E - 1 szt. Część 6 Taśmy LTO 5 - 24 szt. Część 7 Odnowienie licencji na oprogramowanie antywirusowe - typ 1 - 110 licencji Część 8 Odnowienie licencji na oprogramowanie antywirusowe - typ 2 - 40 licencji Część 9 Kabel UTP - 4 bębny/szpule Część 10 Zasilacz awaryjny (UPS) - typ 1 - 1 szt. Część 11 Zasilacz awaryjny (UPS) - typ 12 - 3 szt. Część 12 Twardy dysk min. 1,2 TB SAS - 8 szt. Część 13 Twardy dysk min. 256 GB SSD - 8 szt.; Twardy dysk min. 480 GB SSD - 5 szt. Część 14 Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. Część 15 Oprogramowanie - System operacyjny - 15 licencji Część 16 Odnowienie licencji na oprogramowanie e-Auditor v. 7 - 150 licencji Część 17 Niszczarka - 1 szt. Część 18 Szafa Rack 42 U - 1 szt. Część 19 Kamera BCS-DMQ - 1 szt. Część 20 Akumulator - 10 szt. Część 21 Wewnętrzna, wandaloodporna Kamera monitoringu wizyjnego Dahua IP 4Mpx DH-IPC-HDBW4431E-ASE-0360B - 4 szt. Część 22 Zewnętrzna kamera monitoringu wizyjnego Dahua IP DH-IPC-HFW4431SP-028 0B - 4.0 Mpx 2.8 mm - 1 szt. Część 23 Twardy dysk SEAGATE SkyHawk ST6000VX0023 6TB - 1 szt. Do części 4 i 5 - przy dostarczeniu sprzętu należy dostarczyć nr kontraktu, który zmawiający aktywuje na portalu firmy Fortinet, potwierdzając zgodność otrzymanych subskrypcji bezpieczeństwa. Do części 7 i 8 przy dostarczeniu licencji należy załączyć certyfikaty nabycia licencji na oprogramowanie antywirusowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 32420000-3, 30213000-5, 32520000-4, 30234100-9, 30232110-8, 32320000-2, 48761000-0, 48219100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Komputer przenośny - typ 1 - 2 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13390.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EL TORO Bobrowski Blatkiewicz Sp. J.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16469.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Komputer przenośny - typ 2 - 2 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11190.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EL TORO Bobrowski Blatkiewicz Sp. J.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13763.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zestaw komputerowy z monitorem - 13 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38610.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EL TORO Bobrowski Blatkiewicz Sp. J.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47490.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zakup urządzenia FORTIGATE 50E - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3800.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SYSTEM-IT Sp. z o. o. Sp. K.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4674.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Odnowienie subskrypcji bezpieczeństwa dla urządzenia Fortigate 101E - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7850.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SYSTEM-IT Sp. z o. o. Sp. K.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9655.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Taśmy LTO 5 - 24 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2400.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SYSTEM-IT Sp. z o. o. Sp. K.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2952.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Odnowienie licencji na oprogramowanie antywirusowe - typ 1 - 110 licencji |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5610.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EL TORO Bobrowski Blatkiewicz Sp. J.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6900.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Odnowienie licencji na oprogramowanie antywirusowe - typ 2 - 40 licencji |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2280.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EL TORO Bobrowski Blatkiewicz Sp. J.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2804.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Kabel UTP - 4 bębny/szpule |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
500.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EL TORO Bobrowski Blatkiewicz Sp. J.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
615.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zasilacz awaryjny (UPS) - typ 1 - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1645.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EL TORO Bobrowski Blatkiewicz Sp. J.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2023.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zasilacz awaryjny (UPS) - typ 12 - 3 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
540.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RADUNIX GROMNIAK SP. J.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
664.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Twardy dysk min. 1,2 TB SAS - 8 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5480.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EL TORO Bobrowski Blatkiewicz Sp. J.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6740.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Twardy dysk min. 256 GB SSD - 8 szt.; Twardy dysk min. 480 GB SSD - 5 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W trakcie badania ofert Zamawiający dostrzegł błąd w konstrukcji formularza ofertowego w części 13, który stanowił załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Konstrukcja formularza w Części 13 spowodowała, ze Wykonawca nie zaoferował, a Zamawiający nie otrzymał jednej ceny ofertowej brutto za całe zadanie, a dwie ceny ofertowe brutto za poszczególne części zadania tj. jedną cenę za Twardy dysk min. 256 GB SSD - 8 szt., oraz drugą cenę za Twardy dysk min. 480 GB SSD - 5 szt. Efektem takiej konstrukcji formularza jest możliwość dwojakiej oceny ofert, która w efekcie daje dwie różne możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty. Przyjmując do oceny ofert ceny za poszczególne części zadania, otrzymujemy wynik w postaci dwóch, różnych najkorzystniejszych ofert w jednym zadaniu. Natomiast, aby otrzymać jedną najkorzystniejszą ofertę w danym zadaniu, Zamawiający musiałby dokonać samodzielnego zsumowania i podania łącznej ceny ofertowej, co jest czynnością zarezerwowaną dla Wykonawcy i mogłoby zostać odczytane, jako niedopuszczalna modyfikacja treści złożonych ofert, bądź też niedozwolona na tym etapie postepowania czynność, gdyż Zamawiający nie przewidział w SIWZ takiego sposobu oceny ofert. W związku z powyższym Zamawiający uznał, ze postepowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą i należy je w części 13 unieważnić. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: kwota zaoferowana przez Wykonawcę przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie jest możliwe zwiększenie tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Oprogramowanie - System operacyjny - 15 licencji |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7485.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EL TORO Bobrowski Blatkiewicz Sp. J.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9206.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Odnowienie licencji na oprogramowanie e-Auditor v. 7 - 150 licencji |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5100.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BTC Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6273.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Niszczarka - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
731.77
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Partner Pik Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Szafa Rack 42 U - 1 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: na ww. zadanie nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Kamera BCS-DMQ - 1 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: na ww. zadanie nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Akumulator - 10 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
720.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RADUNIX GROMNIAK SP. J.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
885.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Wewnętrzna, wandaloodporna Kamera monitoringu wizyjnego Dahua IP 4Mpx DH-IPC-HDBW4431E-ASE-0360B - 4 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: na ww. zadanie nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Zewnętrzna kamera monitoringu wizyjnego Dahua IP DH-IPC-HFW4431SP-028 0B - 4.0 Mpx 2.8 mm - 1 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: na ww. zadanie nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Twardy dysk SEAGATE SkyHawk ST6000VX0023 6TB - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
600.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ośrodek Komputerowy Infostil Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
738.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Szczecin
- Świadczenie usług medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
- Boisko Marzeń - rekreacja i sport dla lokalnej społeczności przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Królowej Jadwigi 29 w Szczecinie w ramach Szczecińskiego Budżetu Obywatelskiego 2024.
- ZAKUP I DOSTAWA PODRĘCZNEGO SPRZĘTU GAŚNICZEGO NA ZABEZPIECZENIE BUDYNKÓW, OBIEKTÓW, TERENÓW ORAZ SPRZĘTU TECHNICZNEGO 15 WOG
- SPRZĘT LABORATORYJNY II TURA
- Dostawa 5 sztuk przetworników z okablowaniem dla Politechniki Morskiej w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji Antywirusa i XDR (ZP-116/2025)
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego z oprogramowaniem dla Gminy Ryki w ramach projektu "E-usługi dla mieszkańców MOF Ryk"
- Zakup sprzętu biurowego i komputerowego na potrzeby projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pszczółki".
- Zakup 30 zestawów składających się z laptopa i monitora oraz 16 urządzeń wielofunkcyjnych typu 4-w-1 oraz 3 urządzeń typu firewall wraz z licencjami dla ZWK OHP w Szczecinie
- Sprzedaż i dostarczenie sprzętu komputerowego
- Zakup i dostawa materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.