eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Roboty remontowe i instalacyjne w budynkach Politechniki Krakowskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-22

Ogłoszenie nr 510208024-N-2020 z dnia 22-10-2020 r.

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych: Roboty remontowe i instalacyjne w budynkach Politechniki Krakowskiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583751-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 00000156003300, ul. ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, e-mail zampub@pk.edu.pl, faks 12 6282072.
Adres strony internetowej (url): www.pk.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty remontowe i instalacyjne w budynkach Politechniki Krakowskiej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KA-2/077/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie nr 1: Wymiana płytek na tarasie i schodach zewnętrznych Zakres realizacji zadania nr 1 : - roboty rozbiórkowe, wywóz i utylizacja - odtworzenie stojaka rowerowego i balustrad (100% odzysk) - roboty posadzkowe - dostawa i montaż elementów ostrzegawczych i antypoślizgowych kody CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej Zadanie nr 2: Remont pomieszczeń biurowych i laboratoryjnych: obejmujące remont pom. 012, 502, 503, 529 oraz klatkę schodową Zakres realizacji zadania nr 2 : - roboty rozbiórkowe, wywóz i utylizacja - roboty tynkarskie - roboty malarskie - roboty posadzkowe (gres) - dostawa i montaż stolarki drewnianej - instalacje sanitarne, (podejścia, odpływy, biały montaż) - instalacje elektryczne i słabo prądowe - pomiary powykonawcze - roboty posadzkowe (naprawcze) - dostawa i montaż elementów ostrzegawczych i antypoślizgowych kody CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Zadanie nr 3: Instalacja klimatyzacji dla pom. 309-312, 321-316 Zakres realizacji zadania nr 3 : - dostawa i montaż klimatyzacji typu multi-split - roboty budowlane towarzyszące - roboty elektryczne wraz z pomiarami powykonawczymi kody CPV: 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych Zadanie nr 4: Remont pomieszczenia D112 oraz instalacja klimatyzacji dla pom. D112 (I-1) Zakres realizacji zadania nr 4: - roboty rozbiórkowe, wywóz i utylizacja - roboty tynkarskie - roboty malarskie - roboty okładzinowe flizami - roboty posadzkowe (wykładzina PCV antystatyczna) - dostawa i montaż stolarki drzwiowej - instalacje sanitarne (podejścia, odpływy, biały montaż) - instalacje elektryczne i słaboprądowe - pomiary powykonawcze - dostawa i montaż klimatyzacji typu split (z demontażem i utylizacją starej) kody CPV: - 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne - 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych - 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej - 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach - 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne - 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, - 45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych Zadanie nr 5: Remont pomieszczeń na 3 piętrze dla Laboratorium Badań Technoklimatycznych i Maszyn Roboczych (M-11) Zakres realizacji zadania nr 5: - roboty rozbiórkowe, wywóz i utylizacja - roboty tynkarskie - roboty malarskie - roboty okładzinowe flizami - roboty okładzinowe płytami g-k - roboty posadzkowe (panel podłogowy min. AC5) - dostawa i montaż stolarki drzwiowej - instalacje sanitarne (podejścia, odpływy, biały montaż) - instalacje elektryczne i słaboprądowe - pomiary powykonawcze kody CPV: - 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne - 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych - 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej - 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach - 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne - 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji (tj. możliwość wykonania większej ilości takich samych robót, wykonanie kolejnego elementu prac) w momencie uzyskania dodatkowych pieniędzy, automatycznie przystępując do realizacji pozostałej części zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja (zdjęcia i przedmiar robót) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące Załącznik nr 1 do SIWZ - do pobrania plik: Załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.zip

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45421000-4, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45331220-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wymiana płytek na tarasie i schodach zewnętrznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający był zobowiązany unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetarg nieograniczony z powodu braku ważnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont pomieszczeń biurowych i laboratoryjnych: obejmujące remont pom. 012, 502, 503, 529 oraz klatkę schodową

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający był zobowiązany unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetarg nieograniczony z powodu braku ważnej oferty. W przedmiotowym zadaniu wpłynęły dwie oferty i obydwie zostały odrzucone.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Instalacja klimatyzacji dla pom. 309-312, 321-316

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający był zobowiązany unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetarg nieograniczony w zakresie zadania nr 3.Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Remont pomieszczenia D112 oraz instalacja klimatyzacji dla pom. D112 (I-1)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający był zobowiązany unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetarg nieograniczony w zakresie zadania nr 4, Cena najkorzystniejszej oferty, wynosząca 99 995,62 zł, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 88 680,69 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Remont pomieszczeń na 3 piętrze dla Laboratorium Badań Technoklimatycznych i Maszyn Roboczych (M-11)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 47788.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Rzemieślnicza BUDMET
Email wykonawcy: budmet@budmet.krakow.pl
Adres pocztowy: os. Szkolne 3
Kod pocztowy: 31-975
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53097.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53097.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79656.29
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.