To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-21
Ogłoszenie nr 510206936-N-2020 z dnia 21-10-2020 r.
Gmina Sucha Beskidzka: Realizacja przedsięwzięć niskoemisyjnych w ramach programu STOP SMOG - etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 584769-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sucha Beskidzka, Krajowy numer identyfikacyjny 72181920000000,
ul. ul. Mickiewicza
19,
34-200
Sucha Beskidzka, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
033 8742341, 8749544, e-mail
zamowienia@sucha-beskidzka.pl, faks
338 742 266.
Adres strony internetowej (url): www.sucha-beskidzka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja przedsięwzięć niskoemisyjnych w ramach programu STOP SMOG - etap I
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.8.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięć niskoemisyjnych w ramach programu STOP SMOG w 10 budynkach mieszkalnych jednorodzinnych zlokalizowanych w Suchej Beskidzkiej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: - ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego strukturalnego; - wymianę części stolarki okiennej; - modernizację kotłowni centralnego ogrzewania oraz instalacji ciepłej wody użytkowej. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 10 części. Szacunkowy koszt jednego zadania realizowanego w ramach programu STOP SMOG wynosi ok. 56 000 zł. Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, należy je traktować jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych (użytkowych) oraz jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Wyrób równoważny nie musi być identyczny z opisanym w SIWZ. Powinien natomiast zapewniać zakładane funkcjonalności użytkowe, potwierdzające w pełni przydatność wyrobu do zamierzonego stosowania i poziom ich jakości - niezawodności. Za równoważne należy uznać te materiały, urządzenia lub rozwiązania, których główne parametry, niezbędne do zapewnienia ich zasadniczej funkcji, nie są gorsze od założonych w dokumentacji przetargowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę obejmującą dowolną liczbę części przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ mają charakter pomocniczy - ich celem jest wyłącznie zobrazowanie skali inwestycji i pomoc w oszacowaniu jej kosztów. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wykonawca nie jest zobowiązany do sporządzenia i załączenia do oferty kosztorysu ofertowego. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Funduszu Termomodernizacji i Remontów, o którym mowa w art. 23 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów (Dz. U. z 2020 r. poz. 22 z późn. zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45211000-9, 45211100-0, 45443000-4, 45320000-6, 45331100-7, 45331110-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - termomodernizacja budynku przy ul. Role 30 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
54516.16
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Andrzej Plaszczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
72360.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - termomodernizacja budynku przy ul. Leśnej 1 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie części drugiej zamówienia nie złożono żadnej oferty i postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III - termomodernizacja budynku przy ul. Stromej 16 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie części trzeciej zamówienia nie złożono żadnej oferty i postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV - termomodernizacja budynku przy ul. Zasypnica 64A |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
56024.11
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Andrzej Plaszczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57780.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V - termomodernizacja budynku przy ul. Starzeńskiego 13 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39719.38
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Andrzej Plaszczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
49302.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: CZĘŚĆ VI - termomodernizacja budynku przy ul. Role 201 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie części szóstej zamówienia nie złożono żadnej oferty i postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). |
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: CZĘŚĆ VII - termomodernizacja budynku przy ul. Makowskiej 29 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31491.69
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Andrzej Plaszczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47520.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: CZĘŚĆ VIII - termomodernizacja budynku przy ul. Świerkowej 17 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie części ósmej zamówienia nie złożono żadnej oferty i postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). |
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: CZĘŚĆ IX - termomodernizacja budynku przy ul. Leśnej 9 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie części dziewiątej zamówienia nie złożono żadnej oferty i postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). |
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: CZĘŚĆ X - termomodernizacja budynku przy ul. Poziomkowej 23 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie części drugiej zamówienia nie złożono żadnej oferty i postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa jarzyn i owoców
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Dostawa sprzętu medycznego- generator ultradźwiękowy
- Dostawa materiałów medycznych: Pakiet nr 1- Opatrunki specjalistyczne Pakiet nr 2- maty sterylizacyjne
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XI
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów chemioterapii i lekowych - uzupełnienie X
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





