To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-20
Ogłoszenie nr 510206293-N-2020 z dnia 20-10-2020 r.
Gmina Filipów: "Instalacje fotowoltaiczne na potrzeby budynków użyteczności publicznej w Gminie Filipów"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest finansowany z udziałem środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu pn. "Instalacje fotowoltaiczne na potrzeby budynków użyteczności publicznej w Gminie Filipów" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii, nr projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0519/19.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572794-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540153615-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Filipów, Krajowy numer identyfikacyjny 53419600000000,
ul. ul. Garbaska
2,
16-424
Filipów, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
875 696 081, e-mail
jolanta.kibitlewska@filipow.pl , faks
875 696 081.
Adres strony internetowej (url): filipow.biuletyn.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Instalacje fotowoltaiczne na potrzeby budynków użyteczności publicznej w Gminie Filipów"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IR.042.21.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Instalacje fotowoltaiczne na potrzeby budynków użyteczności publicznej w Gminie Filipów". Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 1.1 Część nr 1 - Instalacje fotowoltaiczne na potrzeby Szkoły Podstawowej i sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Filipowie. Instalacje zostaną zamontowane na następujących obiektach: - na budynku Szkoły Podstawowej w Filipowie, (dz. nr ew. 1453 obręb Filipów) - instalacja o mocy 39,99 kWp, - na budynku sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Filipowie, (dz. nr ew. 1453, obręb Filipów) - instalacja o mocy 19,84 kWp. 1.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje, w szczególności: - dostawę, montaż oraz uruchomienie instalacji wraz z podłączeniem do sieci dystrybucyjnej/przesyłowej; - bezpłatne usługi serwisowe w okresie udzielonej gwarancji; - wykonanie wymaganych bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji. 1.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna (wspólna dla Części nr 1 i Części nr 2 zamówienia)stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ oraz Opinia techniczna dotycząca oceny nośności elementów konstrukcyjnych stropodachu w budynku szkoły podstawowej - załącznik nr 8 do SIWZ. Warunki realizacji zadania określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 1.1.3. Zamawiający dopuści do zastosowania moduły o wyższych parametrach mocy, lecz mniejszej ich ilości, pod warunkiem zachowania oczekiwanej produkcji energii oraz sumarycznej mocy instalacji nie mniejszej niż przewidziana w dokumentacji technicznej. Proponowane przez Wykonawcę parametry modułów nie mogą być gorsze niż przedstawione w dokumentacji projektowej. Zamawiający nie dopuszcza zmniejszenia mocy całej instalacji fotowoltaicznej na poszczególnych obiektach. 1.1.4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji technicznej lub innych dokumentach dołączonych do niniejszej SIWZ wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie "lub równoważny", "równoważnie opisanym", co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Wszystkie nazwy własne producentów, materiałów, urządzeń, itp. nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Jeżeli w opisach występują: normy, europejskie oceny techniczne, deklaracje zgodności, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym. Za urządzenia równoważne uważa się takie, które posiadają co najmniej te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na pogorszenie funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych dla przedmiotu zamówienia. Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ, Zamawiający żąda przedstawienia dokumentu, certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tą jednostkę. Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność, bądź inne dokumenty stanowiące środki dowodowe. 1.1.5. Zamawiający wymaga, aby podczas montażu uwzględnić wymagania osób niepełnosprawnych - montaż należy przeprowadzić w sposób zapewniający dostęp do inwertera i bezpieczników dla osób niepełnosprawnych, w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich. 1.1.6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp. 1.2. Część nr 2 - Instalacje fotowoltaiczne na potrzeby oczyszczalni ścieków w Filipowie i hydroforni w Czarnem. Instalacje zostaną zamontowane na następujących obiektach: - na potrzeby oczyszczalni ścieków w Filipowie, (dz. nr ew. 504, obręb Filipów) - instalacja o mocy 39,99 kWp, - na potrzeby Hydroforni Czarne, (dz. nr ew. 349/2; 349/3, obręb Czarne) - instalacja o mocy 19,84 kWp 1.2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Dostawę, montaż oraz uruchomienie instalacji wraz z podłączeniem do sieci dystrybucyjnej/przesyłowej; - bezpłatne usługi serwisowe w okresie udzielonej gwarancji; - wykonanie wymaganych bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji. 1.2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna (wspólna dla Części nr 1 i Części nr 2 zamówienia) stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. Warunki realizacji zadania określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 1.2.3. Zamawiający dopuści do zastosowania moduły o wyższych parametrach mocy, lecz mniejszej ich ilości, pod warunkiem zachowania oczekiwanej produkcji energii oraz sumarycznej mocy instalacji nie mniejszej niż przewidziana w dokumentacji technicznej. Proponowane przez Wykonawcę parametry modułów nie mogą być gorsze niż przedstawione w dokumentacji projektowej. Zamawiający nie dopuszcza zmniejszenia mocy całej instalacji fotowoltaicznej na poszczególnych obiektach. 1.2.4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji technicznej lub innych dokumentach dołączonych do niniejszej SIWZ wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie "lub równoważny", "równoważnie opisanym", co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Wszystkie nazwy własne producentów, materiałów, urządzeń, itp. nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Jeżeli w opisach występują: normy, europejskie oceny techniczne, deklaracje zgodności, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym. Za urządzenia równoważne uważa się takie, które posiadają co najmniej te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na pogorszenie funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych dla przedmiotu zamówienia. Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ, Zamawiający żąda przedstawienia dokumentu, certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tą jednostkę. Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność, bądź inne dokumenty stanowiące środki dowodowe. 1.2.5. Zamawiający wymaga, aby podczas montażu uwzględnić wymagania osób niepełnosprawnych - montaż należy przeprowadzić w sposób zapewniający dostęp do inwertera i bezpieczników dla osób niepełnosprawnych, w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich. 1.2.6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 09331200-0
Dodatkowe kody CPV: 09300000-2, 09332000-5, 45310000-3, 45261215-4, 44112410-5, 45312310-3, 45000000-7, 45300000-0, 45311200-2, 45315300-1, 71314100-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Instalacje fotowoltaiczne na potrzeby Szkoły Podstawowej i sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Filipowie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
246629.21
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wil System Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
221400
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Instalacje fotowoltaiczne na potrzeby oczyszczalni ścieków w Filipowie i hydroforni w Czarnem. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
249410.16
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wil System Sp. z o.o. ,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
233700
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na wymianie kanałowej sieci ciepłowniczej
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.