eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Filipów › "Instalacje fotowoltaiczne na potrzeby budynków użyteczności publicznej w Gminie Filipów"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-20

Ogłoszenie nr 510206293-N-2020 z dnia 20-10-2020 r.

Gmina Filipów: "Instalacje fotowoltaiczne na potrzeby budynków użyteczności publicznej w Gminie Filipów"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest finansowany z udziałem środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu pn. "Instalacje fotowoltaiczne na potrzeby budynków użyteczności publicznej w Gminie Filipów" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii, nr projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0519/19.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572794-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540153615-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Filipów, Krajowy numer identyfikacyjny 53419600000000, ul. ul. Garbaska 2, 16-424 Filipów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 875 696 081, e-mail jolanta.kibitlewska@filipow.pl , faks 875 696 081.
Adres strony internetowej (url): filipow.biuletyn.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Instalacje fotowoltaiczne na potrzeby budynków użyteczności publicznej w Gminie Filipów"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.042.21.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Instalacje fotowoltaiczne na potrzeby budynków użyteczności publicznej w Gminie Filipów". Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 1.1 Część nr 1 - Instalacje fotowoltaiczne na potrzeby Szkoły Podstawowej i sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Filipowie. Instalacje zostaną zamontowane na następujących obiektach: - na budynku Szkoły Podstawowej w Filipowie, (dz. nr ew. 1453 obręb Filipów) - instalacja o mocy 39,99 kWp, - na budynku sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Filipowie, (dz. nr ew. 1453, obręb Filipów) - instalacja o mocy 19,84 kWp. 1.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje, w szczególności: - dostawę, montaż oraz uruchomienie instalacji wraz z podłączeniem do sieci dystrybucyjnej/przesyłowej; - bezpłatne usługi serwisowe w okresie udzielonej gwarancji; - wykonanie wymaganych bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji. 1.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna (wspólna dla Części nr 1 i Części nr 2 zamówienia)stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ oraz Opinia techniczna dotycząca oceny nośności elementów konstrukcyjnych stropodachu w budynku szkoły podstawowej - załącznik nr 8 do SIWZ. Warunki realizacji zadania określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 1.1.3. Zamawiający dopuści do zastosowania moduły o wyższych parametrach mocy, lecz mniejszej ich ilości, pod warunkiem zachowania oczekiwanej produkcji energii oraz sumarycznej mocy instalacji nie mniejszej niż przewidziana w dokumentacji technicznej. Proponowane przez Wykonawcę parametry modułów nie mogą być gorsze niż przedstawione w dokumentacji projektowej. Zamawiający nie dopuszcza zmniejszenia mocy całej instalacji fotowoltaicznej na poszczególnych obiektach. 1.1.4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji technicznej lub innych dokumentach dołączonych do niniejszej SIWZ wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie "lub równoważny", "równoważnie opisanym", co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Wszystkie nazwy własne producentów, materiałów, urządzeń, itp. nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Jeżeli w opisach występują: normy, europejskie oceny techniczne, deklaracje zgodności, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym. Za urządzenia równoważne uważa się takie, które posiadają co najmniej te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na pogorszenie funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych dla przedmiotu zamówienia. Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ, Zamawiający żąda przedstawienia dokumentu, certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tą jednostkę. Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność, bądź inne dokumenty stanowiące środki dowodowe. 1.1.5. Zamawiający wymaga, aby podczas montażu uwzględnić wymagania osób niepełnosprawnych - montaż należy przeprowadzić w sposób zapewniający dostęp do inwertera i bezpieczników dla osób niepełnosprawnych, w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich. 1.1.6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp. 1.2. Część nr 2 - Instalacje fotowoltaiczne na potrzeby oczyszczalni ścieków w Filipowie i hydroforni w Czarnem. Instalacje zostaną zamontowane na następujących obiektach: - na potrzeby oczyszczalni ścieków w Filipowie, (dz. nr ew. 504, obręb Filipów) - instalacja o mocy 39,99 kWp, - na potrzeby Hydroforni Czarne, (dz. nr ew. 349/2; 349/3, obręb Czarne) - instalacja o mocy 19,84 kWp 1.2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Dostawę, montaż oraz uruchomienie instalacji wraz z podłączeniem do sieci dystrybucyjnej/przesyłowej; - bezpłatne usługi serwisowe w okresie udzielonej gwarancji; - wykonanie wymaganych bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji. 1.2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna (wspólna dla Części nr 1 i Części nr 2 zamówienia) stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. Warunki realizacji zadania określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 1.2.3. Zamawiający dopuści do zastosowania moduły o wyższych parametrach mocy, lecz mniejszej ich ilości, pod warunkiem zachowania oczekiwanej produkcji energii oraz sumarycznej mocy instalacji nie mniejszej niż przewidziana w dokumentacji technicznej. Proponowane przez Wykonawcę parametry modułów nie mogą być gorsze niż przedstawione w dokumentacji projektowej. Zamawiający nie dopuszcza zmniejszenia mocy całej instalacji fotowoltaicznej na poszczególnych obiektach. 1.2.4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji technicznej lub innych dokumentach dołączonych do niniejszej SIWZ wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie "lub równoważny", "równoważnie opisanym", co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Wszystkie nazwy własne producentów, materiałów, urządzeń, itp. nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Jeżeli w opisach występują: normy, europejskie oceny techniczne, deklaracje zgodności, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym. Za urządzenia równoważne uważa się takie, które posiadają co najmniej te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na pogorszenie funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych dla przedmiotu zamówienia. Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ, Zamawiający żąda przedstawienia dokumentu, certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tą jednostkę. Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność, bądź inne dokumenty stanowiące środki dowodowe. 1.2.5. Zamawiający wymaga, aby podczas montażu uwzględnić wymagania osób niepełnosprawnych - montaż należy przeprowadzić w sposób zapewniający dostęp do inwertera i bezpieczników dla osób niepełnosprawnych, w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich. 1.2.6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09331200-0


Dodatkowe kody CPV: 09300000-2, 09332000-5, 45310000-3, 45261215-4, 44112410-5, 45312310-3, 45000000-7, 45300000-0, 45311200-2, 45315300-1, 71314100-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Instalacje fotowoltaiczne na potrzeby Szkoły Podstawowej i sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Filipowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 246629.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wil System Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Leszno 8/50
Kod pocztowy: 01-192
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 221400
Oferta z najniższą ceną/kosztem 221400
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 289050
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Instalacje fotowoltaiczne na potrzeby oczyszczalni ścieków w Filipowie i hydroforni w Czarnem.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 249410.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wil System Sp. z o.o. ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Leszno 8/50
Kod pocztowy: 01-195
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 233700
Oferta z najniższą ceną/kosztem 233700
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 296477.39
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.