To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-20
Ogłoszenie nr 510206108-N-2020 z dnia 20-10-2020 r.
Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.: Dostawa "Specjalistycznych środków dezynfekcyjnych i heparyny drobnocząsteczkowej, cewniki z podziałem na pakiety": Pakiet Nr I Dezynfekcja powierzchni, rąk i skóry Pakiet Nr II Dezynfekcja narzędzi Pakiet Nr III Heparyna drobnocząsteczkowa Pakiet Nr IV Cewniki Pakiet Nr V Zestawy opatrunkowe z pianką
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 573485-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 91134433200000,
ul. Słowackiego
18,
87-700
Aleksandrów Kujawski, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
+48(54)2828001, e-mail
zamowieniapubliczne@vp.pl, faks
+48(54)2828002.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa "Specjalistycznych środków dezynfekcyjnych i heparyny drobnocząsteczkowej, cewniki z podziałem na pakiety": Pakiet Nr I Dezynfekcja powierzchni, rąk i skóry Pakiet Nr II Dezynfekcja narzędzi Pakiet Nr III Heparyna drobnocząsteczkowa Pakiet Nr IV Cewniki Pakiet Nr V Zestawy opatrunkowe z pianką
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):18/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa Specjalistycznych środków dezynfekcyjnych i heparyny drobnocząsteczkowej, cewniki z podziałem na pakiety" Pakiet Nr I Dezynfekcja powierzchni, rąk i skóry - CPV 33.63.16.00-8 Pakiet Nr II Dezynfekcja narzędzi - CPV 33.63.16.00-8 Pakiet Nr III Heparyna drobnocząsteczkowa - CPV 33.14.15.50-0 Pakiet Nr IV Cewniki - CPV 33.14.12.00-2 Pakiet Nr V Zestawy opatrunkowe z pianką - CPV 33.14.11.16-6 2. Transport z rozładunkiem do pomieszczeń magazynowych odbiorcy: - loco apteka szpitalna. 3. Szczegółowy opis pakietów znajduje się w Załączniku Nr 1 SIWZ. Podany opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo przedstawiony i opisany poprzez: zapisy SIWZ oraz załączniki łącznie z przygotowanym projektem umowy. Oferent jest zobowiązany do złożenia oferty bez podziału zadań. W przypadku podziału zadań oferta zostanie odrzucona. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ. 5. Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy. 6. Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SIWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości. W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona. 8. Wykonawca użyczy na czas trwania umowy sprzętu do NPWT kompatybilnego z zaproponowanymi opatrunkami w ilości 1 sztuki na stałe, a każde kolejne na wezwanie szpitala./Pakiet Nr V/
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33631600-8
Dodatkowe kody CPV: 33141550-0, 33141200-2, 33141116-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet Nr I Dezynfekcja powierzchni, rąk i skóry |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
221869.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
216319.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet Nr II Dezynfekcja narzędzi |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17350.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDISEPT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7765.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet Nr III Heparyna drobnocząsteczkowa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet Nr IV Cewniki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33727.80
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26247.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet Nr V Zestawy opatrunkowe z pianką |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41650.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Paul Hartmann Polska Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40780.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA KUJAWSKIEGO
- "Budowa ścieżek rowerowych na terenie gmin Nieszawa i Waganiec."
- Remont i modernizacja Warsztatu Terapii Zajęciowej im. Edwarda Stachury w Aleksandrowie Kujawskim
- Rozbudowa istniejącego placu zabaw o huśtawkę, zjazd linowy, urządzenie street workaut, zestaw zabawowy ławki w ilości 3 szt. w miejscowości Odolion, Gmina Aleksandrów Kujawski
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup środków dezynfekcyjnych - powtórka
- Dostawa środków czystości i dezynfekcji
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
- Dostawa sprzętu jednorazowego do cewnikowania serca i urządzeń do stymulacji serca dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- Dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
- 04/2024 Sprzedaż i dostawę środków dezynfekcyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy - Postępowanie II
więcej: Zestawy opatrunkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.