eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KartuzyBudowa chodników w ramach przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego - II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-20

Ogłoszenie nr 510206013-N-2020 z dnia 20-10-2020 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach: Budowa chodników w ramach przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego - II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581520-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach, Krajowy numer identyfikacyjny 19168725300000, ul. ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 6810715, e-mail sekretariat@zdpk.pl, zdpk@zdpk.pl, faks 58 6811522.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.kartuzy.ibip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa chodników w ramach przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego - II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP.4.2201.28.2020.MS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika oraz przebudowa istniejących zjazdów z drogi powiatowej w km 1+070 do 1+428 w ramach przebudowy i rozbudowy drogi powiatowej nr 1930G Niestępowo - Sulmin. 2. Przedmiar robót: Numer Wyszczególnienie Jednostka Specyfik. elementów technicz. rozliczeniowych nazwa ilość 01.00.00 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE x x 01.01.01 Wytyczenie geodezyjne inwestycji ryczałt - 01.02.01 Usunięcie drzew i krzewów o średnicy: - 10-15 cm szt. 10 - 16-35 cm szt. 0 - 131-150 cm szt. 0 01.02.02 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, gr. 15cm - z wywozem m3 135 - z pozostawieniem na ponowne wbudowanie m3 35 01.02.04 Rozebranie istniejącego chodnika z kostki betonowej (przy kapliczce) m2 0 Rozebranie istniejących zjazdów: - z kostki betonowej m2 0 - z płyt betonowych m2 0 - betonowych m2 5 - bitumicznych m2 30 - gruntowych m2 0 Rozebranie obrzeży betonowych m 1 Rozebranie krawężników betonowych m 4 Rozebranie słupków ze znakami drogowymi - do przestawienia szt. 1 Rozebranie tablic znaków drogowych - do usunięcia szt. 1 01.03.05 Budowa wodociągu DN110 z rur i kształtek PE, SDR 17, PE100, PN-10 w wykopie otwartym m 1,1 Budowa wodociągu Dn110 z rur i kształtek PE, SDR 17, PE100, Pn-10 przewiertem horyzontalnym w rurze przewiertowej 180PE RC m 13,8 Likwidacja istn. sieci wodociągowej wraz z obiektami na sieci poprzez spuszczenie wody, zamulenie pianobetonem, zakorkowanie i pozostawienie w gruncie m 14 02.00.00 ROBOTY ZIEMNE x x 02.01.01 Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych z wywozem m3 60 02.03.01 Wykonanie nasypów z gruntu z wykopu m3 200 02.03.01 Wykonanie nasypów z gruntu z dokopu m3 50 03.00.00 OWODNIENIE x x 03.01.01a Wydłużenie istniejącego przepustu betonowego o śr. 60cm m 2,00 03.02.01 Ścieki podchodnikowe - przykanalik z rury PCV lub PP Dn110 m 30,0 04.00.00 PODBUDOWY x x 04.03.01 Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych m2 0 04.04.01 Podbudowa z kruszywa naturalnego (pospółki) 0-20mm - o grubości 15 cm - chodnik, zjazd, poszerzenie zjazdu m2 740 04.04.02 Podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 - o grubości 15 cm - chodnik m2 740 - o grubości 20 cm - poszerzenie zjazdu m2 3 - o grubości 25 cm - zjazd, miejsca postojowe m2 30 05.00.00 NAWIERZCHNIE x x 05.03.01 Nawierzchnia z kostki kamiennej na podsypce cem-piask. gr. 3cm- poszerzenie zjazdu m2 0,00 05.03.05b Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, gr. ok 2cm m3 0,00 05.03.11 Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, gr. 1cm m2 0,00 05.03.13 Nawierzchnia z mieszanki grysowo-mastyksowej (SMA11), gr. 4cm m2 0,00 05.03.23a Nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce cem.-piask. gr 3 cm: - gr. 6cm - chodniki m2 740 - gr. 8cm - miejsca postojowe m2 30 05.03.26i Geostyntetyk przeciwspękaniowy o wytrz. 120x200 kN/m m2 0 06.00.00 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE x x 06.01.01 Umocnienie skarp - humusowanie o gr. 15cm m2 800 - płytami "Meba" 60x40x8cm m2 114 06.03.01 Pobocza z mieszanki niezwiązanej C90/3 gr. 15 cm m2 0 07.00.00 ORGANIZACJA I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO x x 07.01.01 Oznakowanie poziome m2 0 07.02.01 Oznakowanie pionowe - projektowane - znaki A - średnie szt. 2 - znaki D - mini szt. 4 - znaki D - średnie szt. 4 - słupki z rur stalowych szt. 8 Oznakowanie pionowe - przestawione - słupki z rur stalowych z przymocowanymi znakami z rozbiórki szt. 6 07.06.02 Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych, poręcz U-11a m 80 Budowa peronu na przystanku autobusowym w km 0+850.00 m2 0,0 08.00.00 ELEMENTY ULIC x x 08.01.01 Krawężniki betonowe 15x30x100 na ławie betonowej z oporem m 330 Oporniki betonowe 12x25x100 na podsypce cem-piask bez ławy m 12 Wykonanie ławy pod oporniki betonowe z betonu C12/15 m3 22,2 08.03.01 Obrzeże betonowe 8x30x100 na podsypce piaskowej m 420 3. Roboty będą prowadzone na drogach powiatowych będących w zarządzie tut. Zarządu Dróg Powiatowych wraz zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwaoraz zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem zgodnie z obowiązującymi przepisami (do obowiązków wykonawcy robót należy dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych) 5. Wykonawca powinien dysponować: telefonem stacjonarnym i tel. komórkowym do bezpośredniej łączności z Wykonawcą - osobą odpowiedzialną za podjęcie czynności - wskazaną do kontaktów w umowie. 6. Wykonawca musi uporządkować teren robót. 7. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 8. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania robót. 9. Wybrany Wykonawca złoży w dniu podpisania umowy kosztorys ofertowy - uproszczony wg przedmiaru robót. 10. Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót drogowych będących przedmiotem zamówienia. Projekt musi zawierać wymagane przepisami opinie oraz uzgodnienia. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 12. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 14. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca. 15. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia - przedmiarach robót i specyfikacji technicznej nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem "lub inne równoważne o nie gorszych parametrach". Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia. 16. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego, pisemnie bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego. Podstawą zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego, będzie faktyczne wykonanie robót. 17. Wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty: 1) dokumentację powykonawczą, opisaną i skompletowaną w dwóch egzemplarzach, 2) wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, instrukcje użytkownika, dokumenty gwarancyjne i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami, 3) oświadczenie kierownika budowy (robót) o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i normami, 4) dokumenty (atesty, certyfikaty) potwierdzające, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane (opisane i ostemplowane przez kierownika robót), 5) pozostałe dokumenty w szczególności autoryzacje i deklaracje zgodności producenta potwierdzające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. 18. Podstawą do wyznaczenia i rozpoczęcia czynności odbioru końcowego będzie pisemne zgłoszenie Wykonawcy zakończenia robót. 19. Przedmiot zamówienia został opisany w załącznikach nr: 1.OPZ, 1.ST, 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 do SIWZ, który stanowi komplet dokumentacji technicznej. 20. Przedmiar robót jest tylko pomocniczy i Wykonawca jest odpowiedzialny za ofertę, którą ma przygotować na podstawie całej dokumentacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 254151.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Ogólnobudowlana "ARAT" Krzysztof Makurat
Email wykonawcy: makuratarat@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Kartuska 15
Kod pocztowy: 83-328
Miejscowość: Staniszewo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 197000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 197000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 279535.34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.