To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-20
Ogłoszenie nr 510205306-N-2020 z dnia 20-10-2020 r.
Gmina Miejska Iława: Zaprojektowanie i budowa kanalizacji deszczowej od ul. Gdańskiej do ul. Nowomiejskiej - etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe zamówienie jest dofinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Oś priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; działanie 2.1 Adaptacja do zmian klimatu wraz z zabezpieczeniem i zwiększeniem odporności na klęski żywiołowe, w szczególności katastrofy naturalne oraz monitoring środowiska; Typ projektów: 5. Systemy gospodarowania wodami opadowymi na terenach miejskich; Projekt pod nazwą "Poprawa systemu gospodarowania wodami opadowymi na terenie miasta Iławy"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559864-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540138206-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Iława, Krajowy numer identyfikacyjny 52437000000000,
ul. ul. Niepodległości
13,
14-200
Iława, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
(089) 6490159, 6490101, e-mail
przetargi@umilawa.pl, faks
(089) 649 26 31.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umilawa.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i budowa kanalizacji deszczowej od ul. Gdańskiej do ul. Nowomiejskiej - etap II
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.26.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu i budowie kanalizacji deszczowej od ul. Gdańskiej do ul. Nowomiejskiej w Iławie. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców "obiektem" lub "przedmiotem zamówienia". 2.Przedmiotem zamówienia jest "Zaprojektowanie i budowa kanalizacji deszczowej od ul. Gdańskiej do ul. Nowomiejskiej - etap II", polegająca na wykonaniu urządzenia wodnego regulacyjnego (konieczność przewiertu przez winylową ściankę szczelną) przy oczku wodnym przy ul. Gdańskiej, a następnie wykonanie kanalizacji deszczowej o orientacyjnej długości ok. 335 m, (przewidywany spadek kanału wynosi 0,3%) włączeniu się do kolektora w ulicy Nowomiejskiej, zakończonego wylotem do Jeziora Jeziorak na wysokości ul. Mickiewicza, według wymagań załączonego programu funkcjonalno-użytkowego. 3.Przedsięwzięcie obejmuje: 1).wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, warunków oraz uzyskanie pozwolenia na budowę kanalizacji deszczowej od ul. Gdańskiej do ul. Nowomiejskiej - etap II, według Programu Funkcjonalno-Użytkowego, w tym w szczególności: a)opracowanie aktualnej mapy do celów projektowych: b)sporządzenie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem o ile będą wymagane: wszystkich decyzji, pozwoleń, uzgodnień, opinii, odstępstw niezbędnych do realizacji inwestycji, skutecznego pozwolenia na budowę na podstawie Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j.), c)sporządzenie projektów wykonawczych we wszystkich występujących branżach, d)opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót, e)opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych, f)opracowanie kosztorysu inwestorskiego, ofertowego i przedmiaru, g)opracowanie dokumentacji badań podłoża gruntowego i projektu geotechnicznego. UWAGA: W procesie projektowym, a następnie wykonawczym, Zamawiający dopuszcza, na odcinku od regulatora przepływu do włączenia się w istniejącą sieć kanalizacji deszczowej, rozwiązanie według następującego: Przy regulacji przepływu do 273 l/s można zastosować następujące średnice i osiągnąć następujące przepływy: - DN500, spadek i=0,4%, napełnienie 91%, prędkość przepływu 1,46m/s Jeżeli zastosujemy DN500 oraz spadek i=03,% to regulator musi być na 234l/s, napełnienie wówczas będzie rzędu 90%, a prędkość przepływu 1,26m/s. 2).wykonanie wszystkich robót budowlanych związanych z budową kanalizacji deszczowej od ul. Gdańskiej do ul. Nowomiejskiej - etap II. W ramach zamówienia należy także wykonać zagospodarowanie terenu w obrębie odtworzonego i wydzielonego pasa drogowego. 4.Kod CPV: główny 45232130-2, dodatkowe 71220000-6 - usługi projektowania architektonicznego; 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych, 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę, 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników, 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia, 45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu, 71354300-7 - Usługi badań katastralnych. 5.Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określony jest m.in. w następujących dokumentach: Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Programie funkcjonalno-użytkowym, który stanowi załącznik do SIWZ, we wzorze umowy, o którym mowa w SIWZ oraz innych załącznikach do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi 6.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. 7.Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Programie funkcjonalno - użytkowym, stanowiącym załącznik do SIWZ. W przypadku przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w w/w dokumentach. 8.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 9.Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, jak również przeznaczone do robót przewidzianych w dokumentacji projektowej. 10.Elementy wyposażenia (urządzenia) oraz materiały muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 11.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego, SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. 12.Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych, o których mowa w programie funkcjonalno - użytkowym, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy. 13.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte załączniku nr 7 wzór umowy. 14. Wykonawca ma obowiązek wykonania monitoringu wizyjnego kamerą samobieżną powstałych sieci i przykanalików oraz zapisania ich wyników oraz przekazania na odbiorze w wersji elektronicznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45232130-2
Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 45231300-8, 45232410-9, 45233123-7, 45100000-8, 77314100-5, 45111100-9, 45111213-4, 71354300-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
739920.63
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wielobranżowy Zakład Usługowo - Produkcyjny i Handlowy SPOMER sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1168342.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI POWIATU IŁAWSKIEGO
- Usługa w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych oraz odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych
- Zakup 50 ton masy mineralno - asfaltowej na gorąco dla PZD w Iławie
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: 0006 - Gutowo, 0019 - Rumienica, 0021 - Szczepankowo, z terenu jednostki ewidencyjnej 280705_2 - Gmina Lubawa
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu w budynku Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia numer działki 37",
- Utworzenie parku i systemu zbierania i zagospodarowania wody deszczowej w miejscowości Jasień.
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.