eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Budowa wraz z wyposażeniem pojemników podziemnych w Gorzowie Wlkp. przy ul. 30-ego stycznia.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-10-19

Ogłoszenie nr 510205004-N-2020 z dnia 19-10-2020 r.

Związek Celowy Gmin MG-6: Budowa wraz z wyposażeniem pojemników podziemnych w Gorzowie Wlkp. przy ul. 30-ego stycznia.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 4 "Środowisko i kultura", Działanie 4.2 "Gospodarka odpadami".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Związek Celowy Gmin MG-6, Krajowy numer identyfikacyjny 21103528000000, ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 95 728 71 01, e-mail mg6@zcg.net.pl, faks 95 751 46 18.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa wraz z wyposażeniem pojemników podziemnych w Gorzowie Wlkp. przy ul. 30-ego stycznia.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DK.271.1.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest kompletne i kompleksowe wykonanie wszystkich prac składających się na "Budowę wraz z wyposażeniem pojemników podziemnych w Gorzowie Wlkp. przy ul. 30-ego stycznia", w szczególności: 1)prac budowlanych, których przedmiotem jest wybudowanie i zamontowanie pojemników podziemnych, 2)zapewnienie i dostawa wszelkich materiałów, urządzeń składających się na pojemniki podziemne przeznaczone do zbierania segregowanych odpadów komunalnych, jak również niezbędnych do ich wybudowania, zainstalowania, wyposażenia itp. dalej i powyżej: "Roboty" 2.Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć i wykonać wszelkie prace, dostawy i usługi konieczne oraz wymagane pod względem technicznym, technologicznym i prawnym, dla zapewnienia i uzyskania kompletności oraz wymaganej ilości, jakości i terminowości realizacji Robót w tym poprawności funkcjonowania pojemników podziemnych, w szczególności: 1)przygotowania i przedstawienia Zamawiającemu do zaakceptowania, harmonogramu realizacji prac uwzględniającego etapy i terminy podjęcia poszczególnych czynności realizacyjnych Robót, zarówno wyraźnie wyróżnione jak i niezbędne dla dochowania ustalonego terminu realizacji Robót (Rozdział II pkt 6 OPZ), 2)uzyskania niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, opinii itp. wynikających z przepisów prawa oraz dokumentów wskazanych w Rozdziale II Zaproszenia do negocjacji, umożliwiających realizację Robót oraz eksploatację pojemników, a których Zamawiający nie uzyskał na moment udzielania zamówienia (wymienionych w Rozdziale II Zaproszenia do negocjacji), 3)prowadzenia niezbędnej dokumentacji realizacji Robót, w szczególności: a)dziennika budowy zgodnie z przepisami prawa, w tym ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane, t.j.: Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm. dalej: "P.b." w szczególności dokonywania w nim na bieżąco wpisów, b)księgi obmiaru, 4)opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i umieszczenia informacji o miejscu przechowywania planu BIOZ na tablicy informacyjnej budowy. Zamawiający wskazuje, że: a)Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem Robót budowlanych do sporządzenia planu BIOZ, uwzględniając specyfikę i warunki prowadzenia Robót, b)plan BIOZ należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, Dz.U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1126 ze zm. 5)nanoszenia na bieżąco w dokumentacji projektowej zmian wprowadzanych, w uzgodnieniu z Nadzorem Inwestorskim, Zamawiającym i projektantem oraz prowadzenia rejestru tych zmian, przy poszanowaniu przepisów prawa, w szczególności regulacji ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) dotyczących zmian umowy, 6)przejęcia Terenu robót jego zagospodarowania oraz zabezpieczenia Terenu robót, zapewnienia należytego ładu i porządku, a w szczególności: a)przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (zwane dalej ,,BHP"), b)zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji przedmiotu umowy, c)usuwania na bieżąco z Terenu robót niepotrzebnych urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów oraz odpadów, d)tymczasowego ogrodzenia Terenu robót, sporządzonego z elementów stalowych prefabrykowanych systemowych o wysokości min. 2,00 m., e)zapewnienia tablic informacyjnych budowy z elementów systemowych trwale oznakowanych zgodnie z wymaganiami P.b., f)doprowadzenia na Teren robót, na własny koszt i staraniem własnym, wody i energii elektrycznej, zamontowania liczników zużycia wody i energii elektrycznej i ponoszenia kosztów związanych z korzystaniem z urządzeń infrastruktury technicznej, w tym m.in. zużycia wody, energii elektrycznej, do celów związanych z wykonywaniem Robót, próbami, odbiorami i usuwaniem ewentualnych wad Robót, g)zabezpieczenia Terenu robót, w tym znajdujących się na nim materiałów, urządzeń itp., oraz istniejących obiektów budowlanych, zazieleń, zadrzewień w tym sąsiadujących z Terenem robót, w sposób chroniący je przez uszkodzeniami, kradzieżami lub dewastacją, h)zorganizowania we własnym zakresie dozoru mienia i wszelkich wymaganych przepisami zabezpieczeń przeciwpożarowych na Terenie robót oraz ponoszenie za nie pełnej odpowiedzialności, i)przedsięwzięcia niezbędnych środków służących zapobieganiu wstępowi osób nieuprawnionych na Teren robót, j)zapewnienia dostępu i dojścia do Terenu robót wraz z pokryciem kosztów wykonania i rozbiórki tymczasowych dojazdów, przejść, kładek, podjazdów, itp., o ile będą one wymagane przy wykonaniu umowy, k)utrzymania porządku na Terenie robót w czasie realizacji Robót, l)uprzątnięcia Terenu robót do dnia Odbioru końcowego. W przypadku stwierdzenia, że Teren robót nie odpowiada warunkom określonym, Nadzór Inwestorski ma prawo polecić Wykonawcy natychmiastowe doprowadzenie Terenu robót do należytego stanu. W przypadku niedostosowania się do tego polecenia, po uprzednim bezskutecznym wezwaniu, z terminem nie krótszym niż 7 dni roboczych skierowanym przez Nadzór Inwestorski do Wykonawcy, Zamawiający ma prawo zlecić firmie zewnętrznej doprowadzenie Terenu robót do należytego stanu, a kosztami tych prac obciążyć Wykonawcę (wykonanie zastępcze), 7)prowadzenia Robót w sposób zabezpieczający skarpy, wykopy i istniejące uzbrojenie; poinformowania, przed przystąpieniem do Robót, poszczególnych użytkowników uzbrojenia podziemnego o terminie rozpoczęcia Robót i ewentualnej potrzebie zabezpieczenia nadzoru z ich strony na czas prowadzenia Robót lub dokonania stosownych uzgodnień, 8)wycinki drzewa wraz z nasadzeniem zastępczym (zgodnie z decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 13 sierpnia 2020 r., ZN-G.5146.124.2020), 9)przygotowania i zorganizowania ruchu zastępczego na czas prowadzenia Robót o których mowa w pkt 1.1), w tym opracowania, uzyskania zatwierdzenia i wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu, 10)urządzenia i oznakowania Terenu robót lub innych miejsc, w których mają być prowadzone Roboty oraz utrzymywania oznakowania w stanie należytym przez cały okres realizacji Robót do dnia Odbioru końcowego, 11)zabezpieczenia - w przypadku przerwy w Robotach - stanu Robót oraz terenu budowy, 12)uzyskania, w razie potrzeby, zgody na zajęcia dróg i chodników wraz z wykonaniem wymaganego oznakowania tymczasowej organizacji ruchu i poniesienie kosztów dokonanych zajęć, 13)podjęcia na własną odpowiedzialność i na swój koszt środków zapobiegawczych, wymaganych przez okoliczności, niezbędnych aby nie naruszać prawa własności nieruchomości, sąsiadujących z Terenem robót oraz minimalizować zakłócenia lub ewentualne szkody wynikające z prowadzenia Robót, 14)wykonywania prac niezbędnych ze względu na BHP lub konieczność zapobieżenia awarii, 15)naprawy lub wymiany uszkodzonych w trakcie wykonywania Robót elementów. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco, w toku realizacji zamówienia, dokonywać napraw wszelkich uszkodzeń jak również realizować korekty, poprawki, w celu usunięcia zaistniałych nieprawidłowości, w szczególności w celu ograniczenia zakresu w jakim ich wystąpienie negatywnie wpływa na efekt realizowanych Robót lub terminowość ich wykonania, 16)usunięcia wszelkich kolizji budowlanych, w tym występujących w zakresie instalacji, 17)konsultowania stosownych kwestii problemowych z producentami lub dystrybutorami materiałów budowlanych, urządzeń, sprzętu, 18)zorganizowania odbiorów Robót oraz przeprowadzenia rozruchu technologicznego (na odpadach), 19)dostarczenia kompletnej dokumentacji powykonawczej, 20)przekazania Zamawiającemu obiektów po podpisaniu odpowiednich protokołów, 21)rzetelnego współdziałania i współpracowania z Zamawiającym, w tym do: a)zgłaszania Zamawiającemu wszelkich problemów, trudności w realizacji Robót, b)bezzwłocznego informowania Zamawiającego o zaistniałych na Terenie robót kontrolach, nie później jednak niż w terminie 1 dnia od dnia powzięcia informacji o danej kontroli, c)bezzwłocznego informowania Zamawiającego o zaistniałych na Terenie robót wypadkach, nie później jednak niż w terminie 1 dnia od dnia powzięcia informacji o wypadku, d)informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych oraz robót dodatkowych, w terminie 3 dni od dnia stwierdzenia konieczności ich wykonania, e)udzielania rekomendacji w zakresie rozwiązań sytuacji problemowych, w tym także zgłaszanych przez Zamawiającego, f)udziału w naradach, jak również informowania Zamawiającego o konieczności ich zorganizowania, g)udzielania informacji, h)przekazywania dokumentów i oświadczeń, i)przekazania Nadzorowi Inwestorskiemu wszelkich niezbędnych danych do rozliczenia w formie dowodu przekazania środka trwałego OT wykonanych Robót, 22)współpracy z podmiotami zawiadującymi infrastrukturą techniczną zlokalizowaną na Terenie robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45223000-6


Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 34928480-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 345528.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PolBIN Nowoczesne Śmietniki Krzysztof Podżerek
Email wykonawcy: nowoczesnesmietniki@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Błażeja 14a/3
Kod pocztowy: 61-608
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 425000.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 425000.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 425000.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. art. 66 ust. 1 w zw. z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udzielił zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, dalej: "P.z.p."). Zamawiający uzasadnia zastosowanie trybu z wolnej ręki tym, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Budowa wraz z wyposażeniem pojemników podziemnych w Gorzowie Wlkp. przy ul. 30-ego stycznia" (DK.271.1.5.2020) nie wpłynęła żadna oferta. Na skutek powyższego Zamawiający unieważnił ww postępowanie. Zamawiający nie dokonał istotnych zmian w pierwotnych warunkach zamówienia. Warunki te są tożsame z przewidzianymi w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Zamawiający dokonał wyłącznie zmian wynikających z różnic jakie zachodzą pomiędzy trybem przetargu nieograniczonego a trybem zamówienia z wolnej ręki (brak kryteriów oceny ofert w drugim z wymienionych trybów).

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.