To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-19
Ogłoszenie nr 510204978-N-2020 z dnia 19-10-2020 r.
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego: Zaprojektowanie i wykonanie zagospodarowania turystycznego przy formach skałkowych, w tym uzyskanie wszelkich, wymaganych prawem pozwoleń
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Parki Krajobrazowe na TAK - edukacja ekologiczna i ochrona bioróżnorodności na terenie Parków Krajobrazowych Małopolski", realizowany w ramach Działania 6.2 Ochrona różnorodności biologicznej współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554519-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 12084810200000,
ul. ul. Vetulaniego
,
31-227
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
tarnow@zpkwm.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/zpkwmalopolskiego,m,330217,2020-r.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie zagospodarowania turystycznego przy formach skałkowych, w tym uzyskanie wszelkich, wymaganych prawem pozwoleń
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OK/2711/3/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów, uzyskanie wszelkich, wymaganych prawem pozwoleń i realizacja (budowa) zagospodarowania turystycznego w 6 lokalizacjach na terenie Bielańsko-Tynieckiego i Rudniańskiego Parku Krajobrazowego oraz Parku Krajobrazowego Dolinki Krakowskie wchodzących w skład Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego, w ramach projektu: "Parki Krajobrazowe na TAK - edukacja ekologiczna i ochrona bioróżnorodności na terenie Parków Krajobrazowych Małopolski", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. 2.Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie łącznie 4 wiat turystyczno-edukacyjnych, 1 podestu, 2 zestawów schodów terenowych, 6 tablic edukacyjno-informacyjnych, 10 drewnianych ławek, 4 koszy na śmieci oraz 1 ogrodzenia. 3.Szczegółowy opis poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (zagospodarowania turystycznego) oraz zakres przedmiotowych robót budowlanych wraz z lokalizacjami został określony w programie funkcjonalno-użytkowym m.in.: a)opis przedmiotu zamówienia (ogólny i szczegółowy), wraz z parametrami, zakresem robót budowlanych, aktualnymi uwarunkowaniami i właściwościami funkcjonalno-użytkowymi; b)opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, w tym wymagania techniczne, materiałowe i dotyczące dokumentacji projektowej; c)dodatkowe wytyczne inwestorskie Zamawiającego; - stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji. 4.Prace winny być wykonane zgodnie z dokumentacją wskazaną w pkt. 3 oraz Wzorem umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, gdyż Zamawiający wymaga, aby wykonawca zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak określone w ww. wzorcu. 5.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 6.Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji umowy jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym dokładne umiejscowienie poszczególnych elementów. 7.Przed przystąpieniem do realizacji (budowy) poszczególnych elementów zagospodarowania turystycznego w terenie, Wykonawca zobowiązany jest wykonać i uzgodnić z Zamawiającym projekty poszczególnych elementów zagospodarowania turystycznego. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia uwag i wnioskowania o zmiany w zaproponowanych przez Wykonawcę projektach poszczególnych elementów zagospodarowania, w zakresie zgodnym z wytycznymi zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji. 9.Wykonawca może przystąpić do uzyskiwania wymaganych prawem pozwoleń i realizacji robót budowlanych dopiero po zatwierdzeniu przez Zamawiającego projektów poszczególnych elementów zagospodarowania. 10.Zamawiający wymaga, aby na przedmiotowe roboty budowlane Wykonawca udzielił min. 3-letniej rękojmi oraz min. 3 -letniej gwarancji. 11.W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca: a)dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia i jego otoczenia, b)szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją, o której mowa w pkt. 3 niniejszego Rozdziału, c)zdobycie wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 12. Symbole Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): KODY CPV DOTYCZĄCE CZĘŚCI PROJEKTOWEJ 71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71200000-0 Usługi architektoniczne i podobne 71210000-3 Doradcze usługi architektoniczne 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego 71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71222000-0 Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni 71240000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71243000-3 Projekty planów (systemy i integracja) 71244000-0 Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów 71245000-7 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje 71246000-4 Określenie i spisanie ilości do budowy 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją 71250000-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71300000-1 Usługi inżynieryjne 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71322000-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71350000-6 Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne 71352000-0 Usługi badania podłoża 71353000-7 Usługi badania wierzchniej warstwy gleby 71354000-4 Usługi sporządzania map 71355000-1 Usługi pomiarowe 71356000-8 Usługi techniczne 71400000-2 Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71420000-8 Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu KODY CPV DOTYCZĄCE CZĘŚCI WYKONAWCZEJ 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45211320-8 Roboty budowlane w zakresie altan 45212140-9 Obiekty rekreacyjne 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane 45223000-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45233293-9 Instalowanie mebli ulicznych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8
Dodatkowe kody CPV: 71400000-2, 71300000-1, 71200000-0, 45100000-8, 45200000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
149800.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Budowlana "BAFIA" Karolina Bafia
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
184254.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: cd.IV.5) Konsorcjum: Firma Usługowo-Budowlana "BAFIA" Karolina Bafia, Suche 45, 34-520 Poronin Lider: MCM Projekt, Projekty, Nadzory, Kosztorysowanie Maciej Chowaniec, ul. Kościuszki 67a, 34-425 Biały Dunajec |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
- Przebudowa istniejących miejsc postojowych w miejscowości Przyłęczek
- Dostawa kruszywa naturalnego wraz z wbudowaniem na drogach będących własnością Gminy Sokółka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.