eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Wykonania robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku użyteczności publicznej położonego w Świnoujściu przy ul. J. Dąbrowskiego 4

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-19

Ogłoszenie nr 510204847-N-2020 z dnia 19-10-2020 r.

ZGM sp. z o. o.: Wykonania robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku użyteczności publicznej położonego w Świnoujściu przy ul. J. Dąbrowskiego 4

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Strategii ZIT dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej w ramach Strategii ZIT dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego pn. "Termomodernizacja obiektu użyteczności publicznej przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550067-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

ZGM sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 81050658600000, ul. ul. Wyspiańskiego 35C, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 3212280; 3212156; 3212631, e-mail przetargi@zgm.swinoujscie.pl, faks 91 321 05 08.
Adres strony internetowej (url): http//zgm.swinoujscie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonania robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku użyteczności publicznej położonego w Świnoujściu przy ul. J. Dąbrowskiego 4

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.242.46.TK.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonania robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku użyteczności publicznej położonego w Świnoujściu przy ul. J. Dąbrowskiego 4 obejmujących: 1) Roboty ziemne. 2) Roboty rozbiórkowe. 3) Izolacje przeciwwilgociowe pionowe. 4) Impregnacja drewnianych belek stropowych. 5) Wykonanie wpustów, rynien, rur spustowych i blacharki. 6) Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej. 7) Demontaż i montaż parapetów. 8) Wyprowadzenie instalacji sanitarnych. 9) Montaż wyłazu dachowego. 10) Montaż drabin zewnętrznych. 11) Wykonanie opierzeni i obróbek blacharskich na dachu. 12) Ocieplenie ścian metoda lekką mokrą. 13) Ocieplenie ścian elewacją systemową. 14) Malowanie elewacji. 15) Montaż balustrad zewnętrznych. 16) Montaż zadaszenia wejść do budynku. 17) Demontaż i ponowny montaż istniejących zadaszeń szklanych. 18) Montaż oświetlenia nad wejściami. 19) Montaż oświetlenia budynku. 20) Wykonanie opaski wokół budynku. 21) Odprowadzenie wód opadowych. 22) Roboty konstrukcyjne. 23) Izolacje fundamentów 24) wykonanie instalacji elektrycznych. 25) Poszerzanie otworów drzwiowych. 26) Przemurowanie otworów. 27) Montaż i demontaż rusztowań. 28) Świadectwo energetyczne. 29) Termomodernizacja poddasza. 30) Wywóz śmieci i materiałów porozbiórkowych. 31) Oczyszczenie poddasza nieużytkowego. 32) Wykonanie ciągów komunikacyjnych na poddaszu nieużytkowym. 33) Roboty zabezpieczenie istniejących elementów budynku. 34) Prace towarzyszące.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45215000-7


Dodatkowe kody CPV: 45320000-6, 45321000-3, 44000000-0, 45200000-9, 45262120-8, 45262110-5, 45110000-1, 45210000-2, 45410000-4, 45420000-7, 45211000-9, 45450000-6, 45400000-1, 45330000-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1696192.48
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlany "EFEKT" J. D. Dziedziccy Sp. J.
Email wykonawcy: efekt33@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Leśmiana 7
Kod pocztowy: 72-600
Miejscowość: Świnoujście
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2086316.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2086316.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2666188.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.