eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W LOKALACH MIESZKALNYCH W BUDYNKACH PRZY UL. KRAKUSA 5, 10, 12, 14, 16, 18; STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ ZBM-TBS SP. Z O.O. W ZABRZU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-16

Ogłoszenie nr 510203448-N-2020 z dnia 16-10-2020 r.

Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W LOKALACH MIESZKALNYCH W BUDYNKACH PRZY UL. KRAKUSA 5, 10, 12, 14, 16, 18; STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ ZBM-TBS SP. Z O.O. W ZABRZU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584397-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27209169300000, ul. Pl. Warszawski 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 373 39 10 ; 373 39 57, e-mail techniczny@zbm-tbs.zabrze.pl, faks 32 271 15 53.
Adres strony internetowej (url): www.zbm-tbs.zabrze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W LOKALACH MIESZKALNYCH W BUDYNKACH PRZY UL. KRAKUSA 5, 10, 12, 14, 16, 18; STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ ZBM-TBS SP. Z O.O. W ZABRZU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/2020/000382/1

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w lokalach oraz piwnicach i na strychach budynków przy ul. Krakusa 5, 10, 12, 14, 16, 18 w Zabrzu. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę/podwykonawcę/dalszego podwykonawcę do realizacji zamówienia wykonywały czynności wymienione poniżej na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania następujących czynności: a) demontaż istniejącej stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i montażem okien z PVC wraz z parapetami zewnętrznymi w kolorze brązowym, parapetami wewnętrznymi w kolorze marmuru, z szybami niskoemisyjnymi okna zgodnie z dyrektywą unijną o współczynniku nie wyższym niż 1,1 W/m2*K, część okien wyposażyć w nawiewniki ręczne zgodnie z dołączoną specyfikacją, b) prace towarzyszące w zakresie: - uzupełnienia tynków ościeży zewnętrznych i wewnętrznych (ubytki pozostałe po demontażu okien drewnianych), - wymiana parapetów zewnętrznych w oknach lokali mieszkalnych na parapety ocynkowane malowane proszkowo w kolorze RAL zgodnym z kolorem parapetów zamontowanych wcześniej w budynku, parapety o szerokości 25 cm, - wymiana parapetów wewnętrzne w oknach lokali mieszkalnych na parapety PCV w kolorze marmuru, parapety o szerokości 40 cm, c) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki wraz z posprzątaniem miejsc na zewnątrz i wewnątrz budynków w obrębie wymienianych okien. 2. Wymagania techniczne jakie musi spełniać stolarka proponowana przez Wykonawcę: a) okna wykonane z tworzywa PVC, białe z odtworzeniem podziałów pierwotnych, b) okna wyposażone w mikrowentylację oraz klamkę umożliwiającą rozwarcie i uchylenie, c) szkło bezbarwne, niskoemisyjne, przejrzyste, bez skaz i smug, zestaw dwuszybowy, d) okucia dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania dostosowane do ciężaru własnego skrzydeł i obciążeń eksploatacyjnych, e) klamki aluminiowe powlekane w kolorze stolarki. 3. Stolarka okienna powinna posiadać: a) aprobaty techniczne przyznawane przez Instytut Techniki Budowlanej - gwarantujące bezpieczeństwo konstrukcji, b) atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny - gwarantujący bezpieczne użytkowanie, nie narażające zdrowia. 4. Wszystkie materiały przewidziane do zastosowania muszą odpowiadać wymaganiom sanitarnym i technicznym obowiązującym dla obiektów mieszkalnych. 5. Wymiary wraz z opisami poszczególnych okien stanowią załącznik do OPZ. 6. Przed przystąpieniem do zamawiania okien Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić w naturze wymiary poszczególnych okien wraz z parapetami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 178429.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FPHU PROGRESS Marek Adamczyk
Email wykonawcy: marek.adamczyk111@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 21
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 192703.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 192703.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 255585.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie PN na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.