eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JanówModernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Janów w oparciu o wydajną energetycznie technologię LED

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-15

Ogłoszenie nr 510202694-N-2020 z dnia 15-10-2020 r.

Gmina Janów: Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Janów w oparciu o wydajną energetycznie technologię LED

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt realizowany jest w ramach dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowej: IV. "Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna" Działanie 4.5. "Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie" Podziałanie 4.5.2. "Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie- RIT", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560331-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Janów, Krajowy numer identyfikacyjny 15139794800000, ul. Częstochowska 1, 42-253 Janów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48343278048, e-mail gmina@janow.pl, faks +48343278081.
Adres strony internetowej (url): www.janow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Janów w oparciu o wydajną energetycznie technologię LED

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR-I.271.9.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Janów w oparciu o wydajną energetycznie technologię LED". Modernizacja oświetlenia drogowego obejmuje wymianę opraw oświetleniowych na istniejących słupach, montaż nowych przewodów zasilających oprawy oświetleniowe wraz zabezpieczeniami. Każdą oprawę należy zabezpieczyć bezpiecznikiem topikowym 6A. Zastosowane zostaną oprawy LED-owe o mocach dobranych do istniejącej geometrii dróg i wymagań oświetleniowych zgodnie z założeniami normy PN-EN 13201:2007 na podstawie istniejącej geometrii dróg oraz istniejącą infrastrukturą słupów. Zakres robót obejmuje: 1) Demontaż istniejących opraw oświetlenia ulicznego z sadowym źródłem ciepła o mocy 70W, 100W, 150W i 400W oraz projektorów o mocy 500W- 238 szt. 2) Montaż opraw LED w miejsca zdemontowanych opraw oraz projektorów- 238 szt. o następujących mocach: Oprawa drogowa dekoracyjna LED 28W- 4 szt. Oprawa drogowa LED 28W- 20 szt. Oprawa drogowa LED 36W- 28 szt. Oprawa drogowa LED 41,5W- 145 szt. Oprawa drogowa LED 53W- 15 szt. Oprawa drogowa LED 62W- 4 szt. Oprawa drogowa LED 78W- 20 szt. Projektor LED 47W- 2 szt. Oprawy mają zostać wyposażone w programowalne i autonomiczne reduktory mocy z możliwością programowania bez przewodowego do min. 5 poziomów. Oprawy należy zaprogramować zgodnie z założeniami w dobową redukcję mocy w wartościach podanych w projekcie. Oprawy powinny mieć gniazdo Dali w celu umożliwienia rozbudowy o inteligentny system sterowania. Rozliczenie oraz utylizacja zdemontowanych materiałów w porozumieniu z ich właścicielem- Urzędem Gminy Janów lub TAURON Dystrybucja S.A. Materiały pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, Wykonawca przekaże do Zamawiającego, odwiezie we wskazane miejsce w granicach administracyjnych Gminy Janów. Przekazane materiały muszą zostać posortowane, spakowane i złożone na paletach zakupionych przez Wykonawcę. Materiały te stanowią własność Zamawiającego, natomiast pozostałe materiały nie nadające się do ponownej zabudowy (odpady) stanowią własność Wykonawcy. Wykonawca, z którym Gmina podpisze umowę na wykonanie prac modernizacyjnych, przed przystąpieniem do ich realizacji powinien zgłosić się do Biura Obsługi Oświetlenia Gliwice (NMG)- TAURON Dystrybucja Serwis S.A. w celu uzgodnienia szczegółów organizacyjno -technicznych oraz zawrzeć "porozumienie o współpracy w zakresie modernizacji instalacji oświetlenia drogowego" regulujące warunki współpracy i odpłatność za świadczone usługi

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45316110-9


Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 45311200-2, 31520000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 191295.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MR INSTAL Sp. j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podchorążych 51 lok. 1
Kod pocztowy: 94-234
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 237765.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 237765.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 333427.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.