eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubońREALIZACJA USŁUG SPOŁECZNYCH w GMINIE LUBOŃ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-14

Ogłoszenie nr 510201591-N-2020 z dnia 14-10-2020 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: REALIZACJA USŁUG SPOŁECZNYCH w GMINIE LUBOŃ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572530-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 63200273900000, ul. ul. Źródlana 1, 62-031 Luboń, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0 61 81 05 008, e-mail l.michalik@onet.eu, faks 0 61 81 05 085.
Adres strony internetowej (url): www.bip.mops.lubon.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: gminna placówka pomocy społecznej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REALIZACJA USŁUG SPOŁECZNYCH w GMINIE LUBOŃ

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MOPS.271.01.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług społecznych w Gminie Luboń, objętych projektem "Poprawa dostępu do usług społecznych wspierających rodzinę i rodzinną pieczę zastępczą na terenie MOF Poznania - EDYCJA II" na podstawie wniosku do Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w zakresie obejmującym: 1.1. Część 1 > Poradnictwo pedagogiczne w wymiarze 1224 godziny przez okres 36 miesięcy. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pedagogicznych obejmujących indywidualne i grupowe spotkania z dziećmi i młodzieżą, które wymagają wsparcia. Pedagog ma świadczyć długofalową pomoc i wsparcie dzieciom i młodzieży, które sobie z czymś nie radzą. Celem spotkań jest między innymi podniesienie samooceny dziecka, wiary we własne możliwości i motywacji do nauki. Zajęcia mają umożliwić dziecku "dogonienie" rówieśników w umiejętnościach czytania, pisania, skupienia uwagi, wyciszenia zachowań agresywnych i w innych sferach. 1.2. Część 2 > Poradnictwo psychologiczne (dot. trwałości) w wymiarze 1890 godzin przez okres 36 miesięcy. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologicznych obejmujących spotkania indywidualne i grupowe z psychologiem osób i rodzin z problemem opiekuńczo - wychowawczym, terapię rodzinną oraz spotkania indywidualne, diagnostyczne i wspierające z dziećmi z terenu gminy Luboń. Celem spotkań grupowych jest między innymi nabycie umiejętności personalnych i rodzicielsko - wychowawczych, zwiększenie umiejętności radzenia sobie ze stresem i przezwyciężania trudności życiowych, nabycie umiejętności komunikowania i skutecznego porozumiewania się, zwiększenie zaufania we własne możliwości. 1.3. Część 3 > Trener umiejętności funkcjonowania w rodzinie (dot. trwałości) w wymiarze 300 godzin przez okres 36 miesięcy. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie poradnictwa rodzinnego indywidualnego bądź z całą rodziną z zakresu problemów opiekuńczo - wychowawczych. Celem spotkań jest rozwijanie kompetencji rodziców i opiekunów oraz zrozumienie mechanizmów postępowania dzieci, a w konsekwencji lepsze radzenie sobie z wyzwaniami wychowania. Przekazana praktyczna wiedza ma doprowadzi do nabycia przez rodziny z problemami konkretnych umiejętności, aby lepiej sobie radzić w sytuacjach życia rodzinnego i szkolnego. 1.4. Część 4 > Specjalista do spraw przemocy (dot. trwałości) w wymiarze 600 godzin przez okres 36 miesięcy. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologicznych obejmujących spotkania indywidualne dla ofiar przemocy domowej w zakresie: rozpoznania sytuacji ofiar przemocy w rodzinie i opracowania planu pomocy, wspierania w przezwyciężeniu sytuacji kryzysowej związanej z występowaniem przemocy w rodzinie, prowadzenia terapii indywidualnej ukierunkowanej na wsparcie ofiary przemocy w rodzinie oraz nabycie umiejętności ochrony przed osobą stosującą przemoc w rodzinie. 1.5. Przewidywana liczba osób, które przez cały czas trwania projektu będą korzystać z wszystkich form usług społecznych (tj. objętych Częścią 1-4 zamówienia) to ok. 205 osób.. 1.6. Do skorzystania z usługi kwalifikowane będą osoby borykające się z różnymi problemami. Liczba godzin porad dla 1 osoby określona będzie indywidualnie. Osoby niepełnosprawne stanowią w projekcie jedną z grup traktowanych priorytetowo spośród zgłaszających się po usługę. Warunkiem przystąpienia do usługi jest zgoda świadczeniobiorcy. Będzie on też poinformowany o celu oddziaływań specjalisty i zapoznany z ich końcowym rezultatem. Usługi wykonywane będą w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Luboniu, w samodzielnym pomieszczeniu zapewniającym dyskrecję. Mogą też być wykonywane w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy - wszystkie spotkania indywidualne i zajęcia odbywać się będą na terenie gminy Luboń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 1.7. Usługi społeczne są nastawione na rozwiązanie zgłaszanego przez pacjenta, jego rodzinę lub opiekuna problemu. Zakłada się, że porada specjalistyczna będzie trwała 60 minut wraz z dokumentacją. 1.8. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa SIWZ wraz z załącznikami dostępna na stronie internetowej zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym szczególnie we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie Umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: - Zamawiający nie wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 85121270-6


Dodatkowe kody CPV: 80310000-0, 80570000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Poradnictwo pedagogiczne w wymiarze 1224 godziny przez okres 36 miesięcy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 95944.48
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BPR Consulting Paulina Rydz
Email wykonawcy: marta.krawczyk@bprconsulting.pl
Adres pocztowy: ul. Radwańska27/2U
Kod pocztowy: 90-540
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 107589.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 107589.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 107589.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Poradnictwo psychologiczne (dot. trwałości) w wymiarze 1890 godzin przez okres 36 miesięcy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 184390.24
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 102060.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 102060.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 166320.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Trener umiejętności funkcjonowania w rodzinie w wymiarze 300 godzin przez okres 36 miesięcy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24390.24
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29700.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Specjalista do spraw przemocy (dot. trwałości) w wymiarze 600 godzin przez okres 36 miesięcy.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1, Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity, Dz.U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.) - zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie dotyczącym Części 4 zamówienia. Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, na realizację zamówienia obejmującego Część 4, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.