To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-14
Ogłoszenie nr 510201591-N-2020 z dnia 14-10-2020 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: REALIZACJA USŁUG SPOŁECZNYCH w GMINIE LUBOŃ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572530-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 63200273900000,
ul. ul. Źródlana
1,
62-031
Luboń, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
0 61 81 05 008, e-mail
l.michalik@onet.eu, faks
0 61 81 05 085.
Adres strony internetowej (url): www.bip.mops.lubon.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: gminna placówka pomocy społecznej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REALIZACJA USŁUG SPOŁECZNYCH w GMINIE LUBOŃ
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MOPS.271.01.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług społecznych w Gminie Luboń, objętych projektem "Poprawa dostępu do usług społecznych wspierających rodzinę i rodzinną pieczę zastępczą na terenie MOF Poznania - EDYCJA II" na podstawie wniosku do Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w zakresie obejmującym: 1.1. Część 1 > Poradnictwo pedagogiczne w wymiarze 1224 godziny przez okres 36 miesięcy. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pedagogicznych obejmujących indywidualne i grupowe spotkania z dziećmi i młodzieżą, które wymagają wsparcia. Pedagog ma świadczyć długofalową pomoc i wsparcie dzieciom i młodzieży, które sobie z czymś nie radzą. Celem spotkań jest między innymi podniesienie samooceny dziecka, wiary we własne możliwości i motywacji do nauki. Zajęcia mają umożliwić dziecku "dogonienie" rówieśników w umiejętnościach czytania, pisania, skupienia uwagi, wyciszenia zachowań agresywnych i w innych sferach. 1.2. Część 2 > Poradnictwo psychologiczne (dot. trwałości) w wymiarze 1890 godzin przez okres 36 miesięcy. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologicznych obejmujących spotkania indywidualne i grupowe z psychologiem osób i rodzin z problemem opiekuńczo - wychowawczym, terapię rodzinną oraz spotkania indywidualne, diagnostyczne i wspierające z dziećmi z terenu gminy Luboń. Celem spotkań grupowych jest między innymi nabycie umiejętności personalnych i rodzicielsko - wychowawczych, zwiększenie umiejętności radzenia sobie ze stresem i przezwyciężania trudności życiowych, nabycie umiejętności komunikowania i skutecznego porozumiewania się, zwiększenie zaufania we własne możliwości. 1.3. Część 3 > Trener umiejętności funkcjonowania w rodzinie (dot. trwałości) w wymiarze 300 godzin przez okres 36 miesięcy. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie poradnictwa rodzinnego indywidualnego bądź z całą rodziną z zakresu problemów opiekuńczo - wychowawczych. Celem spotkań jest rozwijanie kompetencji rodziców i opiekunów oraz zrozumienie mechanizmów postępowania dzieci, a w konsekwencji lepsze radzenie sobie z wyzwaniami wychowania. Przekazana praktyczna wiedza ma doprowadzi do nabycia przez rodziny z problemami konkretnych umiejętności, aby lepiej sobie radzić w sytuacjach życia rodzinnego i szkolnego. 1.4. Część 4 > Specjalista do spraw przemocy (dot. trwałości) w wymiarze 600 godzin przez okres 36 miesięcy. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologicznych obejmujących spotkania indywidualne dla ofiar przemocy domowej w zakresie: rozpoznania sytuacji ofiar przemocy w rodzinie i opracowania planu pomocy, wspierania w przezwyciężeniu sytuacji kryzysowej związanej z występowaniem przemocy w rodzinie, prowadzenia terapii indywidualnej ukierunkowanej na wsparcie ofiary przemocy w rodzinie oraz nabycie umiejętności ochrony przed osobą stosującą przemoc w rodzinie. 1.5. Przewidywana liczba osób, które przez cały czas trwania projektu będą korzystać z wszystkich form usług społecznych (tj. objętych Częścią 1-4 zamówienia) to ok. 205 osób.. 1.6. Do skorzystania z usługi kwalifikowane będą osoby borykające się z różnymi problemami. Liczba godzin porad dla 1 osoby określona będzie indywidualnie. Osoby niepełnosprawne stanowią w projekcie jedną z grup traktowanych priorytetowo spośród zgłaszających się po usługę. Warunkiem przystąpienia do usługi jest zgoda świadczeniobiorcy. Będzie on też poinformowany o celu oddziaływań specjalisty i zapoznany z ich końcowym rezultatem. Usługi wykonywane będą w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Luboniu, w samodzielnym pomieszczeniu zapewniającym dyskrecję. Mogą też być wykonywane w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy - wszystkie spotkania indywidualne i zajęcia odbywać się będą na terenie gminy Luboń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 1.7. Usługi społeczne są nastawione na rozwiązanie zgłaszanego przez pacjenta, jego rodzinę lub opiekuna problemu. Zakłada się, że porada specjalistyczna będzie trwała 60 minut wraz z dokumentacją. 1.8. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa SIWZ wraz z załącznikami dostępna na stronie internetowej zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym szczególnie we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie Umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: - Zamawiający nie wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 85121270-6
Dodatkowe kody CPV: 80310000-0, 80570000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Poradnictwo pedagogiczne w wymiarze 1224 godziny przez okres 36 miesięcy. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
95944.48
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BPR Consulting Paulina Rydz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
107589.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Poradnictwo psychologiczne (dot. trwałości) w wymiarze 1890 godzin przez okres 36 miesięcy. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
184390.24
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
102060.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Trener umiejętności funkcjonowania w rodzinie w wymiarze 300 godzin przez okres 36 miesięcy. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24390.24
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Specjalista do spraw przemocy (dot. trwałości) w wymiarze 600 godzin przez okres 36 miesięcy. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1, Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity, Dz.U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.) - zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie dotyczącym Części 4 zamówienia. Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, na realizację zamówienia obejmującego Część 4, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBONIA
więcej: przetargi w Luboniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług animacji środowiskowej w okresie od października 2025 r. do czerwca 2027 r. w ramach projektu pt. "Zwiększanie spójności społecznej w Gminie Krzczonów"
- "Świadczenie specjalistycznej usługi psychologicznej w ramach stanowiska Psychologa"
- zatrudnienie wychowawcy do ,,Klubu" Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży w ramach umowy cywilnoprawnej
- Usługę kompleksowej organizacji 3-dniowych campów diagnostyczno-motywujących dla uczestników projektu "Kompetentni na start" współfinansowanego z E F S Plus - RUNDA II
- realizacja warsztatów społecznych oraz warsztatów z zakresu zatrudnienia dla uczestników projektu pn. "Aktywna Integracja" z podziałem na części
- "Szkolenia dla nauczycieli oraz uczniów ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi"
więcej: Usługi edukacji młodzieży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.