eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BedlnoMODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-14

Ogłoszenie nr 510200814-N-2020 z dnia 14-10-2020 r.

Gmina Bedlno: MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576032-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540160898-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bedlno, Krajowy numer identyfikacyjny 61101554300000, ul. Bedlno 24, 99-311 Bedlno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 24 2821420, 2821770, 2821771, e-mail ug@bedlno.pl, faks 24 282 17 50.
Adres strony internetowej (url): http://ugbedlno.bip.org.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.9.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji dróg gminnych. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części: a) CZĘŚĆ I - Modernizacja drogi w miejscowości Szewce Nadolne oraz modernizacja drogi w miejscowości Klotyldów - obejmująca wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie: 1. Modernizacja drogi w miejscowości Szewce Nadolne: a) wykonanie powierzchniowego pojedynczego utrwalenia emulsją asfaltową oraz grysami bazaltowymi 2-5 mm, ilość kruszywa 6,0dm3 /m2 b) remont poboczy poprzez: - ścięcie istniejących poboczy w zakresie umożliwiającym uzupełnienie poboczy szerokości 0,75 z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 warstwą grubości 10cm, c) roboty wykończeniowe tj. oznakowanie pionowe 2. Modernizacja drogi w miejscowości Klotyldów: a) wykonanie powierzchniowego pojedynczego utrwalenia emulsją asfaltową oraz grysami bazaltowymi 2-5 mm, ilość kruszywa 6,0 dm3/m2 b) remont poboczy poprzez: - ścięcie istniejących poboczy w zakresie umożliwiającym uzupełnienie poboczy szerokości 0,75 z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 warstwą grubości 10cm. c) roboty wykończeniowe tj. oznakowanie poziome b) CZĘŚĆ II - Modernizacja drogi w miejscowości Kazimierek, modernizacja drogi w miejscowości Julianów oraz modernizacja drogi w miejscowości Wewiórz - obejmująca wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie: 1. Modernizacja drogi w miejscowości Kazimierek: a) wykonanie nakładki asfaltowej na istniejącej jezdni: - ułożenie warstwy wyrównawczej z kruszywa na części nawierzchni jezdni, - ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki AC16W w ilości 0-100/m2 - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11S grubości 3cm, b) remont części poboczy poprzez: - ścięcie istniejących poboczy na głębokość oraz szerokość umożliwiającą uzupełnienie poboczy szerokości 0,75 z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 warstwą grubości 10 cm. c) roboty wykończeniowe tj. oznakowanie pionowe 2. Modernizacja drogi w miejscowości Julianów: a) wykonanie nakładki asfaltowej na istniejącej jezdni: - ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki AC16W w ilości 0-75kg/m2 - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11S grubości 3cm b) remont części poboczy poprzez: - ścięcie istniejących poboczy na głębokość oraz szerokość umożliwiającą uzupełnienie poboczy szerokości 0,75 z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 warstwą grubości 10 cm. c) roboty wykończeniowe tj. oznakowanie pionowe 3. Modernizacja drogi w miejscowości Wewiórz: a) wykonanie nakładki asfaltowej na istniejącej jezdni: - ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki AC16W w ilości 0-75kg/m2 - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11S grubości 3cm, b) remont części poboczy poprzez: - ścięcie istniejących poboczy na głębokość oraz szerokość umożliwiającą uzupełnienie poboczy szerokości 0,75 z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 warstwą grubości 10 cm. c) roboty wykończeniowe tj. oznakowanie pionowe 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi odpowiednio: a) dla części I zamówienia 1) projekty budowlane - załącznik nr 1A do SIWZ, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST) - załącznik nr 1B - do SIWZ, 3) przedmiary robót - załącznik nr 1C -do SIWZ, (UWAGA: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przedmiary robót stanowią jedynie materiał poglądowo - informacyjny), 4) projekty stałej organizacji ruchu - załącznik nr 1 D 5) projekt umowy - załącznik nr 5A do SIWZ. b) dla części II zamówienia 1) projekty budowlane - załącznik nr 1E do SIWZ, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST) - załącznik nr 1F do SIWZ, 3) przedmiary robót - załącznik nr 1G do SIWZ, (UWAGA: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przedmiary robót stanowią jedynie materiał poglądowo - informacyjny), 4) projekty stałej organizacji ruchu - załącznik nr 1H do SIWZ, 5) projekt umowy - załącznik nr 5B do SIWZ. 4.Gwarancja i rękojmia: 1) Zamawiający wymaga udzielenia, na wykonane roboty budowlane gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący minimum : - 12 miesięcy od daty końcowego odbioru robót dla Części I zamówienia - 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót dla Części II zamówienia. 2) Gwarancją i rękojmią są objęte wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. 3) Gwarancja obejmuje: a) usuwanie wszelkich wad tkwiących w rzeczy w momencie odbioru, jak i powstałych w okresie gwarancji; b) wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególności koszty materiałów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu, dostarczenia wyrobów budowlanych i urządzeń; c) koszty usunięcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powstały w wyniku użytkowania urządzeń lub materiałów użytych przez Wykonawcę, posiadających wadę ukrytą. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urządzeń. 7. Ilekroć w niniejszych dokumentach jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia oraz odniesienia do norm to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami spoczywa na składającym ofertę. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w szczególności projekcie wykonawczym i SST.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Modernizacja drogi w miejscowości Kazimierek, modernizacja drogi w miejscowości Julianów oraz modernizacja drogi w miejscowości Wewiórz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 236861.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Transportowo-Handlowa "WOTEX" Wojciech Wacławski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: MICIN 12, 99-314 KRZYŻANÓW
Kod pocztowy: 99-314
Miejscowość: MICIN
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 284976.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 284976.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 351780.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Modernizacja drogi w miejscowości Szewce Nadolne oraz modernizacja drogi w miejscowości Klotyldów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie: Zamówienie w odniesieniu do Części 1 Zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, gdyż cena najtańszej ważnej oferty dla Części 1 Zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najtańszej ważnej oferty dla tej części zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.