To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-14
Ogłoszenie nr 510200814-N-2020 z dnia 14-10-2020 r.
Gmina Bedlno: MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 576032-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540160898-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bedlno, Krajowy numer identyfikacyjny 61101554300000,
ul. Bedlno
24,
99-311
Bedlno, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
24 2821420, 2821770, 2821771, e-mail
ug@bedlno.pl, faks
24 282 17 50.
Adres strony internetowej (url): http://ugbedlno.bip.org.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.9.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji dróg gminnych. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części: a) CZĘŚĆ I - Modernizacja drogi w miejscowości Szewce Nadolne oraz modernizacja drogi w miejscowości Klotyldów - obejmująca wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie: 1. Modernizacja drogi w miejscowości Szewce Nadolne: a) wykonanie powierzchniowego pojedynczego utrwalenia emulsją asfaltową oraz grysami bazaltowymi 2-5 mm, ilość kruszywa 6,0dm3 /m2 b) remont poboczy poprzez: - ścięcie istniejących poboczy w zakresie umożliwiającym uzupełnienie poboczy szerokości 0,75 z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 warstwą grubości 10cm, c) roboty wykończeniowe tj. oznakowanie pionowe 2. Modernizacja drogi w miejscowości Klotyldów: a) wykonanie powierzchniowego pojedynczego utrwalenia emulsją asfaltową oraz grysami bazaltowymi 2-5 mm, ilość kruszywa 6,0 dm3/m2 b) remont poboczy poprzez: - ścięcie istniejących poboczy w zakresie umożliwiającym uzupełnienie poboczy szerokości 0,75 z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 warstwą grubości 10cm. c) roboty wykończeniowe tj. oznakowanie poziome b) CZĘŚĆ II - Modernizacja drogi w miejscowości Kazimierek, modernizacja drogi w miejscowości Julianów oraz modernizacja drogi w miejscowości Wewiórz - obejmująca wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie: 1. Modernizacja drogi w miejscowości Kazimierek: a) wykonanie nakładki asfaltowej na istniejącej jezdni: - ułożenie warstwy wyrównawczej z kruszywa na części nawierzchni jezdni, - ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki AC16W w ilości 0-100/m2 - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11S grubości 3cm, b) remont części poboczy poprzez: - ścięcie istniejących poboczy na głębokość oraz szerokość umożliwiającą uzupełnienie poboczy szerokości 0,75 z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 warstwą grubości 10 cm. c) roboty wykończeniowe tj. oznakowanie pionowe 2. Modernizacja drogi w miejscowości Julianów: a) wykonanie nakładki asfaltowej na istniejącej jezdni: - ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki AC16W w ilości 0-75kg/m2 - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11S grubości 3cm b) remont części poboczy poprzez: - ścięcie istniejących poboczy na głębokość oraz szerokość umożliwiającą uzupełnienie poboczy szerokości 0,75 z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 warstwą grubości 10 cm. c) roboty wykończeniowe tj. oznakowanie pionowe 3. Modernizacja drogi w miejscowości Wewiórz: a) wykonanie nakładki asfaltowej na istniejącej jezdni: - ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki AC16W w ilości 0-75kg/m2 - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11S grubości 3cm, b) remont części poboczy poprzez: - ścięcie istniejących poboczy na głębokość oraz szerokość umożliwiającą uzupełnienie poboczy szerokości 0,75 z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 warstwą grubości 10 cm. c) roboty wykończeniowe tj. oznakowanie pionowe 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi odpowiednio: a) dla części I zamówienia 1) projekty budowlane - załącznik nr 1A do SIWZ, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST) - załącznik nr 1B - do SIWZ, 3) przedmiary robót - załącznik nr 1C -do SIWZ, (UWAGA: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przedmiary robót stanowią jedynie materiał poglądowo - informacyjny), 4) projekty stałej organizacji ruchu - załącznik nr 1 D 5) projekt umowy - załącznik nr 5A do SIWZ. b) dla części II zamówienia 1) projekty budowlane - załącznik nr 1E do SIWZ, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST) - załącznik nr 1F do SIWZ, 3) przedmiary robót - załącznik nr 1G do SIWZ, (UWAGA: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przedmiary robót stanowią jedynie materiał poglądowo - informacyjny), 4) projekty stałej organizacji ruchu - załącznik nr 1H do SIWZ, 5) projekt umowy - załącznik nr 5B do SIWZ. 4.Gwarancja i rękojmia: 1) Zamawiający wymaga udzielenia, na wykonane roboty budowlane gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący minimum : - 12 miesięcy od daty końcowego odbioru robót dla Części I zamówienia - 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót dla Części II zamówienia. 2) Gwarancją i rękojmią są objęte wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. 3) Gwarancja obejmuje: a) usuwanie wszelkich wad tkwiących w rzeczy w momencie odbioru, jak i powstałych w okresie gwarancji; b) wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególności koszty materiałów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu, dostarczenia wyrobów budowlanych i urządzeń; c) koszty usunięcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powstały w wyniku użytkowania urządzeń lub materiałów użytych przez Wykonawcę, posiadających wadę ukrytą. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urządzeń. 7. Ilekroć w niniejszych dokumentach jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia oraz odniesienia do norm to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami spoczywa na składającym ofertę. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w szczególności projekcie wykonawczym i SST.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Modernizacja drogi w miejscowości Kazimierek, modernizacja drogi w miejscowości Julianów oraz modernizacja drogi w miejscowości Wewiórz |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
236861.72
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Transportowo-Handlowa "WOTEX" Wojciech Wacławski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
284976.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Modernizacja drogi w miejscowości Szewce Nadolne oraz modernizacja drogi w miejscowości Klotyldów |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie: Zamówienie w odniesieniu do Części 1 Zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, gdyż cena najtańszej ważnej oferty dla Części 1 Zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najtańszej ważnej oferty dla tej części zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Przystosowanie budynku Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku do potrzeb osób niepełnosprawnych
- "Adaptacja do zmian klimatu poprzez rozwój zielono - niebieskiej infrastruktury w mieście Stalowa Wola" - zieleń przy SPZOZ cz. 4 inwestycji
- Budowa parku w ramach projektu "Ochrona różnorodności biologicznej - park naturalistyczny przy ulicy Stawowej i Spółdzielców w Bielsku-Białej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





