eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa,,Zakup i dostawa sprzętu informatycznego" w podziale na 7 części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-13

Ogłoszenie nr 510199752-N-2020 z dnia 13-10-2020 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa-Białołęka: ,,Zakup i dostawa sprzętu informatycznego" w podziale na 7 części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573522-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540162053-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa-Białołęka, Krajowy numer identyfikacyjny 16292906000000, ul. ul. Milenijna 4, 03-125 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 5193391, e-mail krystyna.motyl@zozbialoleka.waw.pl, faks 22 5193375.
Adres strony internetowej (url): www.zozbialoleka.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

,,Zakup i dostawa sprzętu informatycznego" w podziale na 7 części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/14/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.1. Nazwa zamówienia,,Zakup i dostawa sprzętu informatycznego" 4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy i montaż opisane w załączniku nr 1 do SIWZ 4.3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 7 części Nr części Nazwa zamówienia Kod CPV 1 Nagrywarka Blu-Ray 32331500-7 - Nagrywarki Nośnik danych - Płyty M-DISC BD-R 32582000-6 - Nośniki danych Przełącznik sieciowy 1G, 8 portów 32420000-3: Urządzenia sieciowe Zarządzany przełącznik sieciowy L2 32420000-3: Urządzenia sieciowe Kable sieciowe (patchcord) 32420000-3: Urządzenia sieciowe Tester sieci RJ45/RJ11 32420000-3: Urządzenia sieciowe 2 Dysk sieciowy NAS 30234000-8 - Nośniki do przechowywania Dysk twardy HDD min 4 TB 30234000 - Nośniki do przechowywania Dysk twardy SSD min 256 GB 30234000 - Nośniki do przechowywania 3 Serwer 48822000-6: Serwery komputerowe Zasilacz awaryjny UPS Tower 30237280-5: Akcesoria zasilające Zasilacz awaryjny UPS RACK 30237280-5: Akcesoria zasilające Macierz dyskowa 30233000-1 urządzenia do przechowywania i odczytu danych Szafa Rack 31213300-5 -szafy kablowe 4 Notebook 12´5 cala 30213100-6: Komputery przenośne Myszka i klawiatura komputerowa 30237200-1: Akcesoria komputerowe 5 Oprogramowania 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 6 Oprogramowania 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 7 Oprogramowania 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: część 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt1) ustawy Pzp ponieważ nie złożono żadnej oferty;

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: część 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt1) ustawy Pzp ponieważ w nie złożono żadnej oferty;

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: część 3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt1) ustawy Pzp ponieważ nie złożono żadnej oferty;

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: część 5

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt1) ustawy Pzp ponieważ nie złożono żadnej oferty;

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: część 6

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt1) ustawy Pzp ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: czzęść 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13544.10
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AMSO sc Dawid Nawrocki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Gocławska 9
Kod pocztowy: 03-810
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15000
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: część 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8587.80
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PIMPNESS Radosław Danecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zagłębiowska 43
Kod pocztowy: 42-520
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9717.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9717.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9717.95
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.