eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dmosin › Przebudowa nawierzchni dróg na terenie Gminy DmosinCzęść 1 "Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Kołacin" , Część 2 "Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Dmosin" , Część 3 "Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Rozdzielna"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-09

Ogłoszenie nr 510197824-N-2020 z dnia 09-10-2020 r.

Gmina Dmosin: Przebudowa nawierzchni dróg na terenie Gminy Dmosin: Część 1 "Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Kołacin" , Część 2 "Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Dmosin" , Część 3 "Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Rozdzielna"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570417-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dmosin, Krajowy numer identyfikacyjny 75014821300000, ul. Dmosin 9, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 468 747 485, e-mail ugdmosin.zp@wp.pl, faks 468 746 294.
Adres strony internetowej (url): www.dmosin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa nawierzchni dróg na terenie Gminy Dmosin: Część 1 "Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Kołacin" , Część 2 "Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Dmosin" , Część 3 "Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Rozdzielna"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.PN.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa nawierzchni dróg na terenie Gminy Dmosin: ? Część 1 "Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Kołacin" ? Część 2 "Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Dmosin" ? Część 3 "Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Rozdzielna" Oznaczenie wg słownika CPV: 45.23.31.40-2 roboty drogowe 45.23.32.20.-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg 2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na trzy części: ? Część 1 "Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Kołacin" ? Część 2 "Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Dmosin" ? Część 3 "Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Rozdzielna" Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie lub trzy części przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie : Dla Części 1). "Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Kołacin" Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi o długości 998,36 m o nawierzchni żwirowo-tłuczniowej. Droga zlokalizowana jest na działce nr ewid. 34 w obrębie Kołacin, stanowiącej własność Gminy Dmosin. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót: 1. Wyprofilowanie istniejącej drogi. 2. Wykonanie niezbędnych robót ziemnych - ścięcie poboczy gruntowych 3. Mechaniczne zagęszczenie istniejącej nawierzchni gruntowej. 4. Wymiana przepustu w km 0+1,50 5. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o szerokości 3,50m i o grubości 15,0 cm po zagęszczeniu, na całej długości drogi. 6. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych (standard II) o grubości 2 x 3,00 cm (warstwa wiążąca i ścieralna ), na całej szerokości podbudowy. 7. Uzupełnienie poboczy gruntem 8. Obustronne wykonanie poboczy utwardzonych o szerokości 0,75 m. Po wykonaniu nawierzchni należy wprowadzić docelową organizację ruchu w postaci ograniczenia prędkości do 40 km/h. Wymaga to ustawienia znaków pionowych - B 33 40km/h. Dla Części 2). "Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Dmosin" Przedmiot zamówienia obejmuje nawierzchnie jezdni, chodnik dla pieszych, ścieżkę rowerową, zjazd do sąsiednich działek oraz infrastrukturę- stojaki dla rowerów, ławki i kosze na śmieci. .Ścieszka rowerowa oraz przejście dla pieszych zostaną oznakowane znakami pionowymi Całkowita długość odcinka drogi wynosi 930,00m i szerokości ok 5,20m Droga zlokalizowana jest na działce nr ewid. 243/1w obrębie Dmosin Wieś stanowiącej własność Gminy Dmosin. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Konstrukcja nawierzchni jezdni - warstwa ścieralna z asfaltobetonu 5 cm - warstwa wiążąca asfaltobetonu 4 cm. 2. Konstrukcja ścieżki rowerowej: - warstwa ścieralna z asfaltobetonu 5 cm. - podbudowa z kruszywa 0-31,5mm, gr. 20cm. 3. Konstrukcja chodnika dla pieszych: - nawierzchnia z kostki betonowej rg. 6cm. - podsypka cementowo-piaskowa gr. 4cm. - podbudowa z kruszyw 0-31,5 mm, gr. 15cm. 4. Konstrukcja zjaddu do działek - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm. - podsypka cementowo-piaskowa gr. 4 cm. - podbudowa z kruszywa 0-31,5mm, gr.20cm. Dla Części 3). "Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Rozdzielna" Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi o długości 194,42 m o nawierzchni żwirowo-tłuczniowej. Droga zlokalizowana jest na działce nr ewid. 160/3 w obrębie Rozdzielna, stanowiącej własność Gminy Dmosin. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót: 1. Wyprofilowanie istniejącej drogi. Długość drogi 194,42m. 2. Wykonanie niezbędnych robót ziemnych - ściecie poboczy gruntowych. 3. Mechaniczne zagęszczenie istniejącej nawierzchni gruntowej. 4. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o szerokości 3,50m i o grubości 15,0 cm po zagęszczeniu, na całej długości drogi. 5. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych (standard II) o grubości 2 x 3,00 cm (warstwa wiążąca i ścieralna ), na całej szerokości podbudowy. 6. Uzupełnienie poboczy gruntem. 7. Obustronne wykonanie poboczy utwardzonych o szerokości 0,75 m. 8. Ustawienie oznakowania pionowego. Po wykonaniu nawierzchni należy wprowadzić docelową organizację ruchu w postaci ograniczenia prędkości do 40 km/h. Wymaga to to ustawienia znaków pionowych - B 33 40km/h. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty są w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót (przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze) stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, których zakres został określony w Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarach robót, przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi - Dokumentacje stanowią Załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 7. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 8. Jeżeli gdziekolwiek przedmiot zamówienia publicznego określony został przez wskazanie znaków towarowych, to należy to odczytywać w następujący sposób: wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza wykonawca. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne co najmniej takie, jakie zostały określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. W przypadku użycia w dokumentacji zamawiającego nazw własnych lub typów materiałów Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów "równoważnych", pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i jakościowego. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, to charakteryzujące tak opisany materiał, urządzenie techniczne lub element wyposażenia, parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. 9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.) wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót ogólno budowlanych, operatorzy sprzętu, maszyn( miedzy innymi: koparki, spycharki zagęszczarki ) i prace fizyczne instalacyjno-montażowe objęte zakresem zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia: 1- w zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie do spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia; 2- na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) i ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. poz. 730) (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) i ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. poz. 730). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 8) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 7 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności. 9) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Kołacin"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 370745.92
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Łowiczu Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Jamno,
Kod pocztowy: 99-400
Miejscowość: Łowicz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 296468.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 296468.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 346719.51
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Dmosin"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 789823.40
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WŁODAN Sp. z o.o. Sp.K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Porszewice 31
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowość: Pabianoce
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 796897.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 796897.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 813030.04
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: "Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Rozdzielna"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w części 3 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.) ponieważ cena najkorzystniejszej oferty złożona w części 3 pn.: "Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Rozdzielna" przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.