eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzenie badań ilościowych rynku filmowego w Polsce.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-09

Ogłoszenie nr 510197175-N-2020 z dnia 09-10-2020 r.

Polski Instytut Sztuki Filmowej: Przeprowadzenie badań ilościowych rynku filmowego w Polsce.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zawarcia umowy ramowej

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559295-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Polski Instytut Sztuki Filmowej, Krajowy numer identyfikacyjny 14021484700000, ul. Leona Kruczkowskiego 2, 00-412 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 10 26 400, 22 10 26 410, e-mail pisf@pisf.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.pisf.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przeprowadzenie badań ilościowych rynku filmowego w Polsce.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/7/2020/ROZW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie przekrojowych badań, których celem jest możliwie najszersza charakterystyka widzów filmowych. Proces badawczy ma dostarczyć wiedzę, która będzie możliwie szczegółową fotografią polskiego rynku filmowego od strony jego odbiorcy. Proces badawczy ma pozwolić śledzić zmiany zachodzące w czasie, tak aby móc z wyprzedzeniem reagować na zmieniające się zwyczaje i zachowania. Proces powinien zostać podzielony na moduły badawcze; 1.Moduł I - pogłębiona charakterystyka szeroko rozumianej widowni filmowej oraz osób nie korzystających z tego typu rozrywki. Badanie między innymi w zakresie: a) danych demograficznych, b) charakterystyki stylu życia, c) określenia psychospołecznego profilu widzów, d) motywacji związanych z oglądaniem filmów na różnych platformach i chodzeniem do kina, e) pogłębionej charakterystyki zachowań związanych z oglądaniem filmów, f) konsumpcji mediów, otwartości na nowe technologie, źródła informacji w podziale na różne dziedziny, g) w przypadku osób nie chodzących do kina - bariery niechodzenia do kina. Dodatkowym celem badania jest segmentacja potencjalnych widzów (aktualnych i nieodrzucających tego typu rozrywki) ze względu na stosunek do oglądania. Wyodrębnienie i zmierzenie segmentów różniących się między sobą: stosunkiem do tego typu rozrywki, zwyczajami związanymi z chodzeniem do kina, korzystaniem z innych form oglądania treści filmowych, motywacjami związanymi z oglądaniem filmów i chodzeniem do kina. Moduł I badania ma mieć charakter cykliczny, wykonywany raz na 6 miesięcy, przez okres 3 lat. 2.Moduł II - charakterystyka widzów konkretnych tytułów filmowych: Celem tego badania jest dostarczenie wiedzy na temat widzów konkretnych tytułów filmowych dotowanych przez PISF. Analizie podlegałoby około 20 tytułów rocznie, w szczególności w zakresie: a) demografii widzów, b) profilu psychospołecznego, c) źródeł wiedzy o danym filmie, d) oceny pozycji ze względu na wybrane kryteria np. muzyka gra aktorka reżyseria etc. Moduł II badania ma mieć charakter cykliczny np. miesięczny (fale), uzależniony od częstotliwości premier, w tym kinowych, przez okres 3 lat. Proces badawczy będzie wykonywany przez 3 lata od momentu zawarcia umowy i będzie miał charakter cykliczny (oba Moduły z częstotliwością wskazaną powyżej).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79315000-5


Dodatkowe kody CPV: 79311200-9, 79310000-0, 79320000-3, 79330000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2333550.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 9

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Difference Sp. z o. o.
Email wykonawcy: biuro@makeadifference.com.pl
Adres pocztowy: ul. Juliusza Kossaka 11
Kod pocztowy: 01-576
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2870266.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2870266.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2870266.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.