eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszyna › Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym wraz z przebudową istniejącej infrastruktury przy Szkole Podstawowej w Widzowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-08

Ogłoszenie nr 510195803-N-2020 z dnia 08-10-2020 r.

Gmina Kruszyna: Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym wraz z przebudową istniejącej infrastruktury przy Szkole Podstawowej w Widzowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572359-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540155550-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kruszyna, Krajowy numer identyfikacyjny 15139805000000, ul. ul. Kmicica 5, 42-282 Kruszyna, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 202 003, e-mail przetargi@kruszyna.pl, faks 343 202 054.
Adres strony internetowej (url): www.bip.kruszyna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym wraz z przebudową istniejącej infrastruktury przy Szkole Podstawowej w Widzowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGK.271.7.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym przy budynku Szkoły Podstawowej w Widzowie oraz zagospodarowanie terenu w niezbędnym zakresie dla funkcjonowania obiektu. Dane techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy: 899,25m2; - powierzchnia użytkowa: 794,62m2; - ilość kondygnacji nadziemnych: 1; - ilość kondygnacji podziemnych: brak. W ramach budowy powstanie sala sportowa o wymiarach 27,28 x 16,65 m i wysokości w najniższym punkcie 7,36 m. Powierzchnia sali wynosić będzie 454,21 m2. Powstanie również salka gimnastyczna o powierzchni 45,00 m2. Program użytkowy obiektu zabezpiecza pełne zaplecze socjalno-sanitarne dla uczestników zajęć oraz miejsca dla widzów (80 miejsc, w tym 2 dla osób niepełnosprawnych) w czasie rozgrywek sportowych lub imprez okolicznościowych. W powierzchni sali sportowej umieścić należy boisko wielofunkcyjne z polami do gry w: - koszykówkę o wymiarach 24 x 13 m; - siatkówkę o wymiarach 9 x 18 m; - piłkę ręczną o wymiarach 24 x 12 m; - tenisa o wymiarach 23,97 x 10,97 m; wraz ze strefami bezpieczeństwa. Wyposażyć należy obiekt w stałe elementy jak: kosze, siatki, bramki, drabinki, podciągi i drabinki linowe, tablicę wyników. Podłoga sali sportowej to nawierzchnia sportowa o podwyższonych parametrach na podwójnym legarowaniu. Instalacje elektryczne jako rozbudowa instalacji wewnętrznych w budynku szkoły poprzez włączenie do istniejącej rozdzielni głównej. Instalacje wentylacji mechanicznej, wod-kan. i grzewczej (c.o. i c.t.) wykonane będą jako odrębne i niezależne od budynku szkoły. Ponadto powstanie zaplecze socjalne sali sportowej w postaci szatni, sanitariatów (w tym dla osób niepełnosprawnych), magazynków na sprzęt i wyposażenie sali, pomieszczenie socjalne dla kadry szkoleniowej oraz obsługi technicznej sali. Powstaną również niezbędne ciągi komunikacyjne stanowiące jednocześnie połączenie z istniejącym budynkiem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212222-8


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111000-8, 45214210-5, 45261000-4, 45400000-1, 45233260-9, 45233251-3, 45330000-9, 45331100-7, 45331000-6, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4384054.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kromar Import Export Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@kromar.pl
Adres pocztowy: ul. Oleska 280
Kod pocztowy: 42-161
Miejscowość: Starokrzepice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4182000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4182000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4886584.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.