Ogłoszenie z dnia 2020-10-07
Ogłoszenie nr 510195543-N-2020 z dnia 07-10-2020 r.
Miejski Ogród Zoologiczny w Łodzi Sp. z o.o.: Remont elewacji budynku pingwinów na terenie MOZ w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ogród Zoologiczny w Łodzi Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 36408842900000,
ul. Ul. Konstantynowska
8,
94-303
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 639 11 88, e-mail
sekretariat@zoo.lodz.pl, faks
42 639 11 81.
Adres strony internetowej (url): www.zoo.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Forma prawna: Sp. z o.o. Forma własności: własność samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji budynku pingwinów na terenie MOZ w Łodzi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MOZ.DI.2510.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania jest wykonanie remontu elewacji, tarasu wido-kowego z izolacjami przeciwwodną i termiczną oraz wymianą balustrad, remont schodów zewnętrznych i murków z balustradami, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spusto-wych w budynku pingwinów. Budynek przylega bezpośrednio do remontowanego w ramach zadania Orientarium wybiegu zewnętrznego pingwinów wraz z basenem zewnętrznym i jest z nimi połączony w sposób funkcjonalny
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45443000-4, 45442000-7, 45320000-6, 45261300-7, 65000000-3, 71220000-6, 71221000-3, 71251000-2, 71320000-7, 71326000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
551500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mosty Łódź S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
572969.97
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa Prawna:
Art. 67. 1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
6) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;
Uzasadnienie faktyczne :
Zamawiający wszczynając postępowanie przetargowe pod nazwą "Zaprojektowanie
i wybudowanie wielofunkcyjnego pawilonu hodowlano - wystawienniczego wraz
z wybiegami zewnętrznymi zwierząt zwanego "Orientarium" na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego Sp. z o.o." przewidział w nim możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego. Wolę taką jasno wskazała w punkcie II.2.7) ogłoszenia o zamówieniu opublikowanym pod numerem 2017/S 019-031043 oraz w punkcie 3.7 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
W dokumentach postępowania podstawowego Zamawiający ustalił wartość zamówienia podstawowego na kwotę 314.288.540,06 zł , plus wartość przewidywanych zamówień,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 została ustalona na kwotę 62.857.708,02 zł.
Przedmiot zamówienia uzupełniającego został oszacowany na wartość 551.500,00 zł co oznacza że mieści się w pierwotnie ustanowionym limicie zamówień uzupełniających, zwłaszcza że jest to pierwsze planowane zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego.
Wykonanie zamówienia uzupełniającego polegać będzie na powtórzeniu podobnych robót budowlanych co w zamówieniu podstawowym oraz jest zgodne z jego przedmiotem.
Przedmiotem umowy jest remont budynku pingwinów polegający na robotach rozbiórkowych fragmentów elewacji oraz poręczy, wykonaniu docieplenia ścian zewnętrznych, wykonania izolacji przeciwwodnej tarasu zewnętrznego wraz z wymianą poręczy, schodów zewnętrznych wraz z poręczami i pochwytami, wymianie obróbek blacharskich dachu oraz orynnowania i rur spustowych.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.126.2025 Wykonanie robót tynkarskich na ścianach zewnętrznych budynków mieszkalnych (kamienic)
- DZP.26.106.2025 Umowa ramowa na dostawę oraz montaż pieców grzewczych i kuchni na paliwo stałe w lokalach zarządzanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywne dostarczanie pojemników transferowych do preparatyki składników krwi do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont kotłowni i instalacji gazowej z szafką gazową oraz remont elewacji w budynku szklarni dużej
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku XIII Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte ul. Sądowa 4, 31-542 Kraków
- Remont elewacji budynku Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska i Melioracji w Krakowie przy ul. Ułanów 9
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla inwestycji: Rozbudowa bud. ZSP Wilcza, Modernizacja kotłowni w bud. ZSP Pilchowice, Adaptacja i aranżacja pom. w bud. przy ul. K. Miarki 123A i B w Wilczy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.