eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczuczyn › Budowa Inkubatora Przedsiębiorczości w m. Szczuczyn w systemie "zaprojektuj i wybuduj".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-07

Ogłoszenie nr 510195536-N-2020 z dnia 07-10-2020 r.

Gmina Szczuczyn: Budowa Inkubatora Przedsiębiorczości w m. Szczuczyn w systemie "zaprojektuj i wybuduj".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570311-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Szczuczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 45066976600000, ul. Plac 1000-lecia 23, 19-230 Szczuczyn, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 86 273 50 80, e-mail um@szczuczyn.pl, faks 86 273 50 81.
Adres strony internetowej (url): http://www.um.szczuczyn.pl ; www.bip.um.szczuczyn.wrotapodlasia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa Inkubatora Przedsiębiorczości w m. Szczuczyn w systemie "zaprojektuj i wybuduj".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.8.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ I (zaprojektowanie i roboty budowlane): Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: Budowa budynku biurowo-administracyjnego oraz budynku hali produkcyjnej na potrzeby Inkubatora Przedsiębiorczości wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w m. Szczuczyn przy ulicy Henryka Sienkiewicza. Inwestycja zlokalizowana jest w obrębie miasta Szczuczyn na działkach o numerach ewidencyjnych: 969/8, 969/23, 969/24 i 969/34. Celem przedsięwzięcia jest budowa INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI w Szczuczynie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. Inwestycja projektowana jest na terenie istniejącego budynku Wielobranżowego Przedsiębiorstwa Komunalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Szczuczynie. Funkcja, którą obecnie pełni przedmiotowy teren, zostanie adaptowana do nowych potrzeb. Teren, na którym projektowany jest Inkubator Przedsiębiorczości leży przy jednej z ulic prowadzących do głównej trasy miejskiej. Lokalizacja projektowanych po wynajem przestrzeni w zacisznym miejscu, jednocześnie blisko centrum, umożliwia pozyskanie atrakcyjnych warunków pod prowadzenie działalności potencjalnym najemcom. Inwestycja polegająca na budowie budynku biurowo-administracyjnego, budynku hali produkcyjnej, wykonaniu uporządkowanego zagospodarowania terenu, a w tym: budowie drogi dojazdowej o kategorii KD, nowych miejsc postojowych, utwardzonego placu manewrowego, dwóch doków rozładunkowych, terenów utwardzonych z przeznaczeniem dla ruchu kołowego i pieszych, zagospodarowaniu terenów zielonych. W ramach części I projektu wyróżniono zadania: Zadanie Z.1. Budowa budynku biurowo-administracyjnego 1) budowa budynku dwukondygnacyjnego niskiego przystosowanego dla niepełnosprawnych 2) wykonanie przyłącza wodociągowego 3) wykonanie przyłącza do kanalizacji sanitarnej 4) wykonanie kanalizacji deszczowej 5) wykonanie przyłącza do sieci ciepłowniczej 6) wykonanie przyłącza elektrycznego 7) wykonanie przyłączy do sieci teletechnicznych Zadanie Z.2 Budowa budynku hali produkcyjnej 1) budowa budynku jednokondygnacyjnego niskiego 2) budowa dwóch doków rozładunkowych 3) wykonanie przyłącza wodociągowego 4) wykonanie przyłącza do kanalizacji sanitarnej 5) wykonanie kanalizacji deszczowej 6) wykonanie przyłącza do sieci ciepłowniczej 7) wykonanie przyłącza elektrycznego 8) wykonanie przyłączy do sieci teletechnicznych Zadanie Z.3. Wykonanie zagospodarowania terenu, a w tym: 1) wykonanie utwardzonego placu manewrowego oraz ciągów pieszo-jezdnych, a) wykonanie podbudowy i utwardzenie terenu kostką betonową b) wykonanie oświetlenia typu LED ciągów pieszo- jezdnych wraz z podłączeniem do inteligentnego systemu zarządzania oświetleniem ulicznym na terenie miasta, c) wyposażenie ciągów pieszo- jezdnych w małą architekturę (kosze na śmieci, ławki) 2) wykonanie miejsc postojowych: a) wykonanie podbudowy i utwardzenie terenu kostką betonową, b) wytyczenie 18 miejsc parkingowych, c) wykonanie oświetlenia typu LED parkingu wraz z podłączeniem do inteligentnego systemu zarządzania oświetleniem ulicznym na terenie miasta, d) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, e) wyposażenie parkingu w elementy małej architektury (stojaki rowerowe, kosze na śmieci). Z.1 Budynek biurowo-administracyjny: Powierzchnia zabudowy: 452,28 m2, Powierzchnia całkowita: 904,56 m2, Powierzchnia użytkowa: 682,02 m2, Długość budynku: 35,65 m, Szerokość budynku: 11,43 - 13,95 m, Wysokość budynku: 11,31 m Infrastruktura techniczna do zaprojektowania i wykonania : instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja ciepłej wody użytkowej z instalacji wykorzystującej (wspomaganie) kolektory słoneczne, podgrzewanie wody z wykorzystaniem podgrzewaczy elektrycznych, instalacja centralnego ogrzewania (zasilanie z sieci miejskiej) , instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja hydrantowa, instalacja elektryczna, instalacja odgromowa, instalacja komputerowa, instalacja telewizyjna, instalacja telefoniczna (wraz z centralą telefoniczną), instalacja alarmowa - sygnalizacji włamania i pożaru, instalacja telewizyjna audio (w sali konferencyjnej i w salach narad), instalacja kontroli dostępu, instalacja CCTV (telewizyjny system dozorowy), instalacja SSWiN (system sygnalizacji włamania i napadu), instalacja SSP (system sygnalizacji pożaru), instalacja elektryczna, instalacja elektroenergetyczna oświetleniowa w oparciu o technologię LED Z.2 Budynek hali produkcyjnej: Powierzchnia zabudowy: 1 743,49 m2, Powierzchnia całkowita: 1 743,49 m2, Powierzchnia użytkowa: 1 653,72 m2, Długość budynku: 84,48 m, Szerokość budynku: 20,47 m, Wysokość budynku: 8,13 m Infrastruktura techniczna do zaprojektowania: instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja ciepłej wody użytkowej z instalacji wykorzystującej (wspomaganie) kolektory słoneczne, podgrzewanie wody z wykorzystaniem podgrzewaczy elektrycznych, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja hydrantowa, instalacja elektryczna, instalacja odgromowa, instalacja komputerowa, instalacja telewizyjna, instalacja telefoniczna, instalacja alarmowa - sygnalizacji włamania i pożaru, instalacja kontroli dostępu, instalacja CCTV (telewizyjny system dozorowy), instalacja SSWiN (system sygnalizacji włamania i napadu), instalacja SSP (system sygnalizacji pożaru), instalacja elektryczna, instalacja elektroenergetyczna oświetleniowa w oparciu o technologię LED. Z.3 Zagospodarowanie terenu: Plac manewrowy oraz utwardzone ciągi pieszo-jezdne : Powierzchnia terenu utwardzonego: 2 781,49m2, Szerokość drogi dojazdowej: 6,0m , Szerokość chodników przydrożnych: 1,5m, Wymiary placu manewrowego: 20m x 20m Miejsca postojowe: Powierzchnia terenu utwardzonego: 230,5m2 , Ilość miejsc postojowych: 18, Szerokość drogi dojazdowej 5m , Szerokość dojść pieszych: 1,5m, Wymiary miejsca postojowego: 2.5m x 5m, Wymiary miejsca postojowego dla niepełnosprawnych: 3.6m x 5m Infrastruktura techniczna do realizacji : Instalacja elektroenergetyczna oświetleniowa. Odwodnienie: do projektowanych studzienek kanalizacji deszczowej. CZĘŚĆ II - dostawa i montaż wyposażenia obiektu Inkubatora przedsiębiorczości zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 45233200-1, 45213000-3, 45211350-7, 39150000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Budowa Inkubatora Przedsiębiorczości w m. Szczuczyn w systemie "zaprojektuj i wybuduj" CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6028524.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "DOMHAL" Jarosław Dąbrowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wilczewo 44
Kod pocztowy: 19-200
Miejscowość: Grajewo
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7673970.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7673970.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11746500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Budowa Inkubatora Przedsiębiorczości w m. Szczuczyn w systemie "zaprojektuj i wybuduj - wyposażenie" CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 330907.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MK-BUD FIRMA BUDOWLANA - HANDEL Mariusz Kosiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Michała Motoszko 26
Kod pocztowy: 15-111
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 396227.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 396227.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 396227.34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Nie dotyczy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.